|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Niet lullen, want je bent toch niet "Black-metal" Als ik echt blackmetal zou zijn zou ik zo'n godsintolerant persoon zijn dat mensen als Vuig en de hele True-e rotzooi van de West Nederlandse True underground verenigingsclub-ding niet vond passen in mijn Blackmetal beeld. Iedereen is per defenitie een stinkende meeloper die dat doet om bevestiging te krijgen, of je nou 15 of 150 bent... Alleen hoe ouder je wordt, hoe beter je je weet te bewegen in de 'scene' en voel je je op je gemak, maar dat was NIET ALTIJD ZO! Dit slaat nergens op. |
|
'Per definitie' nog wel, zo zo . |
|
Je begint met dit: En je eindigd met dit: [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 07-01-2003 17:15] |
|
Damn, dan heb ik nog een lange weg te gaan... *neuriet 'Dancing Queen'* Zenial |
|
Dodvergomme! Tarkdroon! Dit slaat nergens op. |
|
ik vind abba en darkthrone te gek. wat maakt mij dat?......... .......ik zeg het maar zelf, voordat jullie het doen: GAY! hahahaha Gayminee, het idee. Oud Vuil. |
|
Ik vind abba ook wel te doen SUPER TROUPER... HOEMPAPA HOEMPAPA ! Ik, Wil Schuurman |
|
*rent gillend weg van het forum nu hij zich realiseert dat de demon Abba zich een weg naar binnen heeft gebaand* "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Voooooooullezzz vooooouss ! Ik, Wil Schuurman |
|
joepi..abba,ach ze hebben wel wat geinige nummers hor . |
|
Wat is dit nu weer voor debiel topic? @ Black-Flower, drie dagen non-stop marteling voor het omhoogschoppen van een nutteloos topic van 2002, jezus zeg. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-08-2006 3:49] |
|
Whahahah sja kmoet de nacht door komen he . |
|
Nou ok dan. Omdat u een dame bent zullen we het maar vergeten he. |
|
hihi dankjewel hor vind ik erg lief van u . |
|
Is dit een uitnodiging tot onzedelijke voorstellen? Mmmmm |
|
Dancing queen, young and sweet, only seventeen. ta-da-ta-ta-daaa. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: wheheh kheb echt nog nooit van het woord onzedelijk gehoort *schaamt zich* . |
|
quote: Burzum wil je best een keer komen uitleggen wat onzedelijk betekent, hoor. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
hahah o ja joh . |
|
Yep. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
o misschien kan jij het nu ook wel ff uitleggen . |
|
Mja dat kan beter gedaan worden dmv een aantal voorbeelden die online wat minder makkelijk uit te voeren zijn. Uhuhuhuh. |
|
Wat Burzum zegt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |