|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, altijd even zorgzaam en attent, die Trol |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Leuke titel. Bestaan er eigenlijk wel volwassen blackies? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Alleen Husein Obama. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die band heet satanic warmaster? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: bel de antifa nu!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik versta niet waarom je daar over praat. Mij kan het in alle geval niks schelen wat pubers doen. Ik luister en speel graag Black Metal, de rest interesseert mij niet! |
|
Maandag 1 Januari 1990 |
|
quote: hihi Boeiender |
|
quote: belgisch hoop ik? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Op ZM sinds: Zaterdag 27 Oktober 2007 - 14:23.08 En in al die tijd maar 1 reactie, dat verontrust mij meer. Stiekem een beetje gluren en daarna met keiharde reacties komen op nietsvermoedende Zm'ers. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Vlaams geddoomme! signature |
|
quote: Er is iig goed over die reactie nagedacht. Ik typ maar van me af, ook wel duidelijk gezien mijn aantal posts sinds 2001. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oh Nederlands. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Tja, verschil moet er wezen. Wij gaan voor kwantiteit, is ook mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: |
|
quote: doet me denken aan War of The Worlds signature |
|
Hoe liep het ook al weer af, niet zo heel erg tof dacht ik? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zit die ook op zm? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jawel, de aliens krijgen griep. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
R2D2 N1H1 ????????? signature |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |