IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Trotsheid en schaamte Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-07-2002 19:44 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Wat zijn de zaken waarop je zelf nu heel erg trots bent, op delen van bv. je lichaam, je carrière of je vriendenkring?
En wat zijn de zaken waar je je nu juist voor schaamt?

[Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 09-07-2002 19:46]


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-07-2002 19:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

trots op: het feit dat ik er ondanks alles me zelf heb weten te redden en dat ik als 18 jarige volledig op mezelf sta en nog mijn middelbare school heb gehaald zonder te blijven zitten en dat ik reeds studeer aan de KUN. (heb geen slechte band met mijn ouders ofzo, maar door omstandigheden heb ik besloten om op 17 jarige leeftijd op mezelf te gaan)
schaam me voor: niet meer zo erg als vroeger en lang niet altijd even erg en het zal wel aan de leeftijd liggen, mijn lichaam dus. En ik heb tevaak mezelf weggecijfert daar schaam ik me voor.


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 09-07-2002 19:52 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

Trots: Dat ik in een keer zonder te blijven zitten mijn diploma heb gehaald.
Schaamte: Geen idee.


Trieste gast


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-07-2002 19:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

trots: ondanks me lelijke hasses en anorexialijf een lieve en prachtige vriendin aan mn zijde, reeds 13 maanden en één week

weet je gelijk me schaamtes alhoewel schaamtes... tboeit me weinig eigelijk...


Je moeder.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 09-07-2002 19:58 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Trots: kan mezelf zonder gène metalhead noemen
Schaamte: al de rest


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 09-07-2002 19:59 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 19:44 schreef Sjaan het volgende:
Wat zijn de zaken waarop je zelf nu heel erg trots bent, op delen van bv. je lichaam, je carrière of je vriendenkring?
En wat zijn de zaken waar je je nu juist voor schaamt?
vertel sjaan, ben wel benieuwd

(Zodra ik wat bedacht heb zal ik dat ook posten trouwens)


MuayThaigerrr!!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-07-2002 20:04 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ok, op verzoek van Angela Mortis:

Trots:
Ik weet dat ik meer geestelijke diepgang heb dan de gemiddelde Nederlander, ben trots op mijn goede muzieksmaak. Trots op het feit dat school me goed afgaat.

Schaamte:
Ik schaam me vooral om dingen die ik in het verleden heb gedaan. Ik was ooit nogal een meelopertje in de 'gabber'-tijd. Verder natuurlijk wel wat dingen aant uiterlijk, maar dat zal iedereen wel hebben.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 09-07-2002 20:04 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Hmmmm,....... waar ik trots op ben. Mijn vaardigheden op het gebied technishe inzicht. FF uitleggen, bijna alles wat moertjes en boutjes (voor namelijk motors en bewegende onder delen) heeft kan ik uit elkaar halen en weer in elkaar zetten, zonder het boekje of de instuktie er bij te pakken. Tja, ik weet niet waar het vandaan komt, maar ben er wel trots op dat ik dingen die ik voor het eerst zie kan repareren.

Ik kan gewoon goed met mijn handen werken (Nou niet verkeerd op vatten allemaal)

Waarvoor ik me schaam.........................

Dat ik zo blind was om niet in te zien dat ik burn_out zou raken

Dit was echt een echte diepte punt in mijn leven


Wiegen Meister !


morrigan
Usericon van morrigan
Posted 09-07-2002 20:06 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

trots mijn vrienden heb een aantal zeer goede vrienden en familie en dat ik havo gehaald heb in 1 keer
schaamte: weet ik niet zijn wel momenten geweest dat ik door de grond kon zakken


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-07-2002 20:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

de gabberrrrrrrrsaurus. gaan we lekker hakken dan (sorry hier mag je geen grapjes over maken)
ik ben trots dat ik nooit heb meegelopen met iets, en dat ik get the picture heb gewonnen en volgende week om die reden op tv komt en dat iedereen die mij heeft gepest kan zijn dat ik lekker lsimmer ben dan een pinda etende huisvrouw (ik lach mezelf even uit)


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 09-07-2002 20:06 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 20:04 schreef Sjaan het volgende:
Ok, op verzoek van Angela Mortis:

Trots:
Ik weet dat ik meer geestelijke diepgang heb dan de gemiddelde Nederlander, ben trots op mijn goede muzieksmaak. Trots op het feit dat school me goed afgaat.

Schaamte:
Ik schaam me vooral om dingen die ik in het verleden heb gedaan. Ik was ooit nogal een meelopertje in de 'gabber'-tijd. Verder natuurlijk wel wat dingen aant uiterlijk, maar dat zal iedereen wel hebben.
dank Sjaan


MuayThaigerrr!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 09-07-2002 20:07 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Trots: wie ik ben/ wat ik ben/ wat ik doe etc.

Schaamte: damn, schiet me zo ff niks te binnen


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 09-07-2002 20:15 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Trots:

Ja, ik kan niet echt zeggen dat ik volledig trots op mezelf ben. Wel ben ik trots op mijn intelligentie, wat toch wat hoger ligt dan gemiddeld. Velen vinden dit arrogant, maar het is iets waar je best trots op mag zijn vind ik.
Verder ben ik trots op mijn identiteit zoals ik die tot op heden tot stand heb gebracht. Ik heb in het verleden wel eens geworsteld met mijn eigen "ik", wat betreft mijn verschijning en de dingen die ik deed. In de afgelopen drie jaar heb ik mezelf eindelijk kunnen vinden, en kan ik met trots kijken naar de persoon die ik nu ben .

Schaamte:

Ik heb me in het verleden nogal veel laten leiden door anderen, omdat ik bang was mij te presenteren als mezelf. Dat was wel minder .


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 09-07-2002 20:30 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

ik ben trots op mijn opa omdat hij een held was in de oorlog
en natuurlijk ook op mijn gitaar

ik schaam me voor mijn slechte muzieksmaak die nu gelukkig geleidelijk beter aan het worden is


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-07-2002 20:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Trots: dat ik geen schaamte heb!

Nee hoor, ik ben gewoon trots op mijn doorzettingsvermogen, intelligentie en karakter in het algemeen (shit, dat klinkt wel dikke-nekkerig), mijn goede slaggitaarspel en goede kennis van de natuur. Ik ben ook trots op mijn relatie en katten!

Schaamte: mijn luiheid soms en dat ik voorneem ommaar een uurtje te surfen en dan tovh een halve avond doe.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-07-2002 20:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 juli 2002 20:04 schreef Sjaan het volgende:
Ik was ooit nogal een meelopertje in de 'gabber'-tijd.


hahaha heb ik je toen vast wel es in elkaar getikt, zwabbertje hehe maar ik schaam me niet voor die tijd, was best cool. toen er op epop opeens hardcore werd gedraaid wask ook wel blij om et weer eens blij om et op een acceptabel volume terug te horen *good old times*

-edit: typfout-

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-07-2002 21:46]


Je moeder.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 09-07-2002 20:35 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Schaamte: voor alle grote fouten die ik heb gemaakt, en waar ik het f*cking moeilijk mee had. Onderdeel daarvan is dat ik zoveel mogelijk deed om het anderen naar hun zin te maken, en mezelf 7 m'n gevoelens achterstelde, waar ik in aardig wat problemen ben gekomen. (enz. enz, maar daar heb ik het liever niet over)

Trots: dat ik me mooi wel door al die zooi heen heb gewerkt, veel sterker ben geworden, en van m'n fouten heb geleerd.


MuayThaigerrr!!


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 09-07-2002 20:35 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 20:30 schreef B6R6A6M het volgende:
ik schaam me voor mijn slechte muzieksmaak die nu gelukkig geleidelijk beter aan het worden is
van wat voor muziek dan


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-07-2002 20:46 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben wel trots op het feit dat ik heel weinig mensen nodig heb om me goed te voelen en me erg weinig aan kan trekken van de wereld om me heen. Ik ben er ook trots op een metalhead te zijn uiteraard .

Verder leer ik ontzettend snel, en merk ik wel dat mijn intellect vele medemensen te boven gaat (geen arrogantie, maar een waarneming).

Waar ik mij voor schaam? Euhm... Ik heb extreem dunne botten en ben daarom erg smal. Daarom voor mij altijd een te groot T-shirt over mijn borstkas heen .

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 09-07-2002 22:07]


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 09-07-2002 20:56 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 20:35 schreef Lord Belial het volgende:
van wat voor muziek dan


Ik bedoelde vooral de muziek waar ik een hele poos geleden naar luisterde, het was niet allemaal slecht maar er zaten bands bij zoals zoals Linkin Park, Limp Bizkit, Dreadlock Pussy... veel nu-metal dus.

Een poosje geleden luisterde ik naar meer naar bands als Cradle of Filth, Soulfly en Dimmu Borgir.

Nu luister ik oa naar Dying Fetus, Behemoth, Morbid Angel, Slayer en Hypnosia maar ben eigenlijk vooral bezig met het leren kennen van nieuwe bands die ik beter vind dan de bands waar ik eerst naar luisterde maar ik niet kende omdat het minder bekende of commerciele bands zijn.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 09-07-2002 20:59 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik zou niet weten waar ik trots op zijn moet...
ik schaam me overigens wel voor me moeder....


My madness, my sadness


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 09-07-2002 21:42 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 9 juli 2002 20:35 schreef Angela Mortis het volgende:
Schaamte: voor alle grote fouten die ik heb gemaakt, en waar ik het f*cking moeilijk mee had. Onderdeel daarvan is dat ik zoveel mogelijk deed om het anderen naar hun zin te maken, en mezelf 7 m'n gevoelens achterstelde, waar ik in aardig wat problemen ben gekomen. (enz. enz, maar daar heb ik het liever niet over)

Trots: dat ik me mooi wel door al die zooi heen heb gewerkt, veel sterker ben geworden, en van m'n fouten heb geleerd.


Ook jij bedankt voor je reactie. Begrijpelijk dat je alles ff op een rijtje moest zetten.
Ook voor de anderen, tof dat jullie eerlijk durven uitkomen voor jezelf


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 09-07-2002 21:43 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jah, dit zou ik zelf nl niet kunnen, ik reply zelden of nooit op een topic als dit... is allemaal veel te privé voor me.

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 09-07-2002 21:44]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-07-2002 22:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

iedereen is boven gemiddeld slim hier, dat klopt niet echt he rekenkundig gezien
(en intelligentie is een combinatie van weten, inzicht en algemen ontwikkeling, bedoel veel mensen met hun vwo diploma'tje zijn zo dom als dikke stront)

maar anyways een toevoeging over schamen: ik schaam me dat ik me sosm voor mijn uiterlijk schaam, ik vind het dom en nergens voor nodig en ik ben meer dan een omhulsel dat op zich nog best oke is, maar het zit er te diep ingebakken om er geheel van verlost te zijn. maar goed ik vind het eigenlijk niet nodig dat mensen zich schamen voor hun uiterlijk.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 09-07-2002 22:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

trots: eerste keer optreden met m'n eigen bandje, eigen nummers spelen, eigen teksten zingen....
schaamte: ik schaam me voor m'n mede bandleden...


No meat is sweater


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 09-07-2002 22:59 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 9 juli 2002 22:49 schreef ghoulliette het volgende:
iedereen is boven gemiddeld slim hier, dat klopt niet echt he rekenkundig gezien


Je neemt me de woorden uit de mond




Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen