![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
sjit, ze hebben een pakkje pleepapier tot ontploffing gebracht, ipv een bom ![]() ![]() |
|
Het gaat echt nergens meer over... Bommetjes spelen... ![]() zag dit op het AF forum: quote: www.studiomystica.nl --> Design & Photography ![]() |
|
ha ha ha.. ![]() |
|
hmm.. lees dit net op FOK! quote: Een stortvloed aan bommeldingen dus ineens ![]() Ikea, ANP, NAM.. ![]() |
|
owow als ze Pauls huis maar niet bommen ![]() Damn, ik begin me echt af te vragen wat de fukk er ineens aan de hand is!!! ![]() |
|
ja ik ook, dit is wel errug vaag hoor.. ![]() |
|
Is het trouwens alleen in Nederland?? ![]() |
|
Bij ons was er gisteren iets van dat miltvuurgedoe.. In Brussel.. 'k heb maar half opgelet.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Zou het toch te maken hebben met het proces tegen die vermeende terroristen. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
Bomalarm Nederlandse ambassade Oeganda KAMPALA - Bij de Nederlandse ambassade in Oeganda is een bommelding binnengekomen. Dat meldden woensdag de inlichtingendiensten in de Oegandese hoofdstad Kampala. Het gebouw is inmiddels ontruimd. Ook bij de ambassade van België, kantoren van de Europese Unie, Wereldbank en een vestiging van het Britse ministerie van Ontwikkelingssamenwerking zijn bommeldingen binnengekomen. Ook deze gebouwen zijn ontruimd http://www.telegraaf.nl/nieuwslink/teksten/nws.ambassade.ontruimd.oeganda.html Het regent bommeldingen vandaag ![]() ![]() |
|
Als er een bommelding bij het deltion College te zwolle komt, hoeven jullie je pas zorgen te maken ![]() Ik vind het wel eng hoor. Ik dacht dat dat soort (spannende) dingen nooit in Nederland zouden gebeuren. Mis gedacht. Nu het zo dichtbij komt vind ik het wel eng worden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
damn dadelijk krijgen die mafkezen het idee om de dupond ofzo opte blazen ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
quote:sttt ![]() Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
welke helft? ![]() |
|
Wordt net vermeld dat het om criminele activiteiten gaat en niet om terroristen. Vraag ik me af wat heeft een crimineel hier voor baat bij. ![]() Bazzio Attacks!!! ![]() |
|
ja ![]() ![]() om een 'bom' te plaatsen in de IKEA. wellicht om de bevolking een beetje rustig te houden? grmbl, ik word echt paranoia geloof ik.. ![]() |
|
woensdag bomdag Je moeder. ![]() |
|
tja als ze nou meteen via de achteringang de zaken beroofd hadden dan had ik em nog wel gesnapt... My madness, my sadness ![]() |
|
![]() why would you listen to me? ![]() |
|
kap is met die slappe humor argh ![]() Zijn er nog meer bommeldingen? Ik vraag me af wie erachter zit. Misschien proberen ze de politie af te leiden. Terwijl ze ergens iets groots aan het plannen zijn. ![]() |
|
hoorde ik nou net dat heet geen echte bommen waren? nep meldingen?? zou wel droog zijn.. ![]() |
|
quote:Ze geven alleen maar ontwijkende antwoorden op de vragen van de pers, ik denk dat ze meer weten dan ze kwijt willen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |