![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmmpfh volg vandaag het nieuws niet echt...boeit me op zich ook niet zoveel....Om eens iemand te citeren: "Who gives a fuck!? Ik kom daar nooit!" ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: ![]() Als je dit niet kent ben je niet true hoor ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:Ik ben ook niet true! ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Best prettig... dat betekent dat er veel mensen voorlopig niet naar IKEA durven te gaan en dat wij volgend weekend (niet a.s.) lekker rustig rond kunnen lopen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
zm-meeting in de ikea? No meat is sweater ![]() |
|
quote: ja waarschijnluk kunnen terroristen altijd bommen kopen bij de Ikea en hebben ze perongeluk wat laten liggen ![]() ![]() |
|
Merkwaardig dagje met al die bommeldingen. Van nosnieuws.nl: quote: ![]() |
|
Overigens best irritant.. in Utrecht hadden ze een deel van de snelweg afgesloten waardoor het super-druk was op de weg. Zat ik daar, tweede rij-les met een overvloed aan verkeer op al die wegen! ![]() "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
quote: ja, terroristen.. ze denken ook aan niemand ![]() ![]() ![]() |
|
quote: klopt... het minste wat ze konden doen was wel ff rekening houden met mij... Bedoel, ga een ikea in een of ander ver land lastig vallen ofzo! ![]() "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
hopelijk gaat het ook kaboem...... ![]() fear my moo of wrath ![]() |
|
quote: godver, zit de Ikea ook al in 3e wereld landen te kloten? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol....... LOL! fear my moo of wrath ![]() |
|
quote: Godver...Draag nuttig of draag niet bij aan een topic... ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: houd je kop dan als je dat vind ![]() fear my moo of wrath ![]() |
|
quote: en neem als jeblieft een eigen usericon, er zijn al 3 andere met die. erg vervelend om te denken dat die mensen op eens een hersenbloeding gehad hebben. gelukkig ontdek ik steeds net optijd dat het een of ander ventje is die denkt dat hij bijdehand is ![]() |
|
3 andere die deze hebben, bewijs maar wie dat zijn, als die er zijn verander ik hem wel, maar eerst bewijs! fear my moo of wrath ![]() |
|
quote: *zucht* ondere andere mutilator heeft deze al gehad, maar dat zal jou niets zeggen. snotneus!!! ![]() ![]() |
|
kben mischien een snotneus maar niet helderziend............ nog 2 te gaan he! ![]() fear my moo of wrath ![]() |
|
quote:Ik dacht ook al dat ik 'm ergens van herkende. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
![]() ![]() If you can't eat it or fuck it, then kill it... ![]() |
|
quote: Je gaat nog lekker door ook he,kick je daarop ofzo dat mensen je een irritante koter gaan vinden? ![]() |
|
Laten we niet van een mug een olifant maken. On-topic? Touché, pussycat! ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |