|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Neen Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
nee The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Zo wordt het natuurlijk nogal een zwart/wit verhaal he? Het zou heel erg aan de omstandigheden waardoor ze terugmoet liggen. Als er procedurele fouten gemaakt zijn of die mensen op een andere manier genaaid worden, dan zou ik denk ik wel m'n handtekening zetten. Als echter blijkt dat er aan alle kanten de procedure gerekt is en ze nu simpelweg uitgeprocedureerd zijn dan is het jammer, maar dan mag je terug. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
nee Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik heb het niet zo op die handtekening acties. Straks willen al die uitgeprocedeerde mensen zo'n actie opzetten (als het effectief blijkt te zijn). Als het hek van de dam is... [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 04-12-2002 12:44] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
trouwens volgens mij heeft zo'n hantekeningen aktie helemaal geen nut. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:ik hoop het. Het zou toch te zot zijn dat handtekeningen zwaarder wegen dan de Nederlandse wetgeving Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Met een handtekeningen-actie kun je wel je onvrede uiten als je het ergens niet mee eens bent. Maar zoals gezegd, je kunt je geen mening vormen. Je krijgt zo'n lijst onder je neus geschoven en je weet helemaal niet hoe het precies zit. Wegens gebrek aan informatie zou ik dus géén handtekening zetten. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: dat zeggen ze dus niet. Er kwamen gewoon ineeens een paar mensen het lokaal inlopen. Ze zeiden: dit is een handtekeningen-actie blabla 5 jaar in Nederland enz. er werd dus niets gezegd over de omstandigheden, daarom heb ik dus ook geen handtekening gezet. Maar goed, zo ongeveer iedereen in mijn klas zette wel z'n handtekening, dus ik vroeg me af wat jullie zouden doen. |
|
nee Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Ik zou ze direct vragen om, klassikaal, even uit te leggen wat de situatie precies is omdat ik niet zo maar een handtekening ergens onder zet, met eventueel bovengenoemde argumenten er bij... en dan hopen dat de rest van de klas slim genoeg is om me bij te vallen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ik zou willen weten hoe het zit, maar waarschijnlijk zou ik toch m'n handtekening zetten "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Yeah, niet 'zomaar' je handtekening zetten. ik bedoel, dan kan je wel door blijven gaan natuurlijk, met dat soort acties. *zielig 6-jarig meisje moet terug naar Burundi* *zielig 4-jarig jongetje met een been moet terug naar Marroko* ga zo maar door, dat heeft ook geen zin. uitgeprocedureerd is uitgeprocedureerd [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-12-2002 13:40] |
|
Idd, nee dus. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik zou niet tekenen, om de simpele reden dat het me lang geen kanten interesseert. |
|
nee http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
zowiezo altijd nej ook al hangt diegene nog zo'n zielig verhaaltje op Je moeder. |
|
NEE natuurlijk niet! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
[willekeurige "negative" quote] |
|
ik zouw gewoon zwijgen en niet invullen. |
|
nee. No meat is sweater |
|
nope ze hebben altijd wel een zielig verhaal... My madness, my sadness |
|
Een volmondig neen! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
eh...nee Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nee |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |