|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
nein |
|
Kreeg ik vroeger op t secundair ook vaak onder mijn neus geduwd, en als ik niet wopu tekenen werd ik scheef bekeken. T ging in 1993 ofzo eens over school zonder racisme: "Als iedreeen tekent worden we zo herkend"...Ik dan: "Die krabbels gaan het racisme niet wegdrukken",.....e'n wat was trouwens het probleem, de drie allochtonen die er zaten hadden blijkbaar weinig mast van de rest en omgekeerd. Met zulke acties bereik je NOPPES, nougabollen, er wordt op je "gevoel voor waardigheid" gemikt ofzo,...sorry verkeerd adres I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Neen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
nee "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
uitgeprocedeerd = einde verhaal = optieften Nee dus! |
|
Ik zou de handtekening van Janmaat faken . |
|
ik ga m'n handtekening niet zetten voor iemand die ik niet ken/niet zal missen... No meat is sweater |
|
ligt eraan. Als het een vluchteling is zeg ik ja. Want een vluchteling is totaal iets anders dan een buitenlander. Turken Marokkanen en dat ander kutvolk zijn geen vluchtelingen, dat zijn gewoon afstammelingen van gastarbeiders. Maar vluchtelingen wekken eigenlijk wel een gevoel van sympathie op, simpelweg omdat die mensen te veel hebben meegemaakt en net op het moment dat ze in een ander land iets nieuws hebben opgebouwd, ze weer uit het land gezet worden. De meeste vluchtelingen hebben hun ouders zien sterven in hun vaderland en zijn zonder familie of wat dan ook naar een nieuw land gekomen om hier god weet hoe lang op een ' status ' te wachten. Die behoor je binnen 6 maanden te krijgen maar dit kan uitlopen tot jaren omdat de regering gewoon te lui is om alle documentatie te lezen. Dus voor vluchteling: ja voor de rest: nee. luuuuuuv is in the air......... |
|
Neej I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Optiefen met die trut! |
|
Ik zou wel tekenen, helpt het dan is het mooi, helpt het niet dan is het jammer... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
hmmmm,njet true disco chick |
|
quote: hier wil ik me bij aansluiten, in zoetsappige media verhalen heb je nix, misschien is ze wel een onwijze doos. laat haar vrienden maar hun best doen. als ze echt heel aardig en leuk is heeft ze er vast een heleboel |
|
quote: Haha, precies... zou ook niet tekenen |
|
Neen!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Hier in mijn wijk hebben we ook een te lang gebleven doch uitgeprocedeerde familie, wouden ze ook mijn handtekening, zielig hoor, wonen in een caravan maar ja... Ik betaal me scheel aan huur en wie helpt mij? Trouwens, hoeveel mensen zouden er zijn die een handtekening zetten voor help die en die uit de gevangenis, terwijl ze ook daarvan het hoe en wat niet weten? Kortom: NEE. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Indien ik de omstandigheden ken en dat het me aanstaat wel, ook als ik de mens(en) in kwestie in positieve zin zou kennen, anders niet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Nogmaals - niet.. Uitgeprocedeerd = uitgeprocedeerd, opflikkeren dus.. |
|
quote:bovendien, die procedures zijn er niets voor niets, als we mensen die uitgeprocedeert zijn nog toe gaan laten, hoe serieus zal de overheid dan nog genomen worden. regels zijn regels. hoe lief en leuk en aardig je ook bent, je moet je er gewoon aan houden. |
|
Ik zou 't papiertje meteen verbranden @ Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Juist.. en ookal is het niet altijd even leuk (voor sommige sentimentele mensen) ik neem aan dat die procedures redelijk fair zijn.. |
|
NEE!!!!!!! |
|
NEEN! |
|
ik vind dat de mensen die hier allemaal nee zeggen ook es even erbij moeten zetten waarom niet. Zo is het wel lekker makkelijk allemaal zo, dat was mijn beurt dan weer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |