|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
argh sta nog als Jane ingelogd.. Sorry Jane [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 04-12-2002 20:26] Don't blush when I rip you open |
|
[offtopic, sorry] quote: Hehehe, je slaat de spijker op zijn kop Laat ik me mond er verder maar over houden voordat ik in flamen verval Anyway, we hebben al eens eerder discussies over vegetarisme e.d. gevoerd, wellicht interessant leesvoer voor je (--> Ice Tea ) Oplichtingsbureau vleesch: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=332335 Vegetarisme: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2395 [/offtopic] Zo.. gelukt |
|
knap lullig voor die beestjes.... No meat is sweater |
|
Ze moesten hem zelf met naaldhakken vertrappelen tot hij dood was...ik HAAT dierenbeulen! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Was het niet zo dat Marilyn Homo dat ook deed maar dan met kuikentjes doodtrappen op het podium?? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
nee daar is ie te soft voor, het gerucht ging ook al dat ie voor een optreden een puppy in het publiek gooide en zei dat ze pas gingen spelen als dat beestje dood was... No meat is sweater |
|
Ik kon me nieuwsgierigheid weer eens niet bedwingen en ging toch maar ff dit topic bekijken... Excuseer, ik ben ff pleite, mijn maag is zich op het moment namelijk aan het omdraaien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
gezondheid Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Tja... maar wel cool als Ozzy Osbourne de kop van een vleermuis eraf bijt op het podium..? En welke band was dat die een levende geit op het podium slachtte? Maar ja... vind die gast van dit artikel wel enigszins ziek in z'n hoofd. Bedoel, wat moet je nou in godsnaam met een videootje van een kitten die platgetrapt wordt door hoge hakken? Als je daar geil van wordt, heb je toch echt problemen... Besides, katten zijn heilig.. mensen die katten pijn doen? ..afschieten die handel. (edit: tiepo's enzo) [Dit bericht is gewijzigd door Astaroth op 04-12-2002 20:47] "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: kheb wel eens gelezen over een vrouwenvoetenmethogehakken-fetish schijnen wel aardig wat lui te zijn die dat hebben.... stond een heel stuk psychologisch gezeik bij...kweet niet meer precies wat het was [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-12-2002 20:50] No meat is sweater |
|
ik lig er niet wakker van Trieste gast |
|
ZE ZOUDEN JOU DOOD MOETEN TRAPPEN MET NAALDHAKKEN~!!!!!! No meat is sweater |
|
Ik vind het walgelijk! "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
die gasten moeten dood!! fear my moo of wrath |
|
quote: Bij het eerste topic ben ik al bezig geweest, hehe Nolthuar schreef in het straight edge topic bij 'spiritualiteit ...' iets over nadelen van vlees en zuivel. Maar ik deed hem echter het voorstel een nieuw topic daarover te starten ... Ik wacht het nog even af, anders start ik er zelf wel een over veganisme. Edit: dees zul je denk ik ook wel tof vinden http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=463537&page=2 [Dit bericht is gewijzigd door XpincadarusX op 04-12-2002 23:03] Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH gewoon eens met naaldhakken over die gast gaan wandelen, hem eens op de trekbank leggen, goed aantrekken, eens een vinger afsnijden, efkes laten pijn voelen, dan eens beginnen met de knieën te verbrijzelen met een stalen staaf, dan een nagel door zijn hand, dan eens met een mes een oog uithalen, dan een oor afsnijden, dan zijn tong met een gloeiend hete tang uittrekken, dan zijn tandjes uitslaan, dan zijn voeten verbrijzelen, dan zijn buik opensnijden en zijn darmen uithalen, dan zijn armen breken, dan o zo pijnlijk laten sterven, dat kun je doen met hem Dit alles wel doen met grote tussenposen en tussen iedere behandeling de trekbank aantrekken. Sorrie voor de grofheid, maar dat zouden ze wel eens mogen doen met dierenfolteraars Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: je vergeet de leuke dingen die je met zijn ballekes en piemelke kunt doen!!! fear my moo of wrath |
|
quote: idd, die kun je langzaam aan een koord uittrekken, dat moet pijn doen, auw Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
eh niet slow chatten enzo mensen... |
|
doen we niet we zijn gewoon leuke oplossingen aant verzinnen hoor papa! fear my moo of wrath |
|
Verschrikkelijk om te lezen dit soort dingen.... ze zouden die gast in een bak met uitgehongerde ratten moeten gooien Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
neej das minder leuk dan onze oplossing!! fear my moo of wrath |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |