IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Atrocity Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 09-07-2002 21:52 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik draai op dit moment "Todessehnsucht," dat ik (qua composities) een meesterwerk vind. Ik heb de indruk dat deze band nooit echt begrepen werd (ook al was dat na "Werk 80" wel begrijpelijk). Wat vindt men er hier van?


Touché, pussycat!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2002 22:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb die dubbelaar Non PLus Ultra, zit erg goed werk tussen, maar ook gruwelijk bagger spul, vandaar dat ik nog nooit wat meer van ze gekocht heb denk ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-07-2002 22:08 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hallucinations met de DEATH cover Archangel

Longing for death is idd erg goed (NECROPOLIS!!)

Ik heb ook Blue blood ep, maar ik vermoed dat dat van een Amerikaanse Atrocity is; er waren er toen nóg meer Atrocity's geloof ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 22:08]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-07-2002 10:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Klopt, er waren twee Atrocities. Maar volgens mij staat die "Archangel"-cover toch echt op "Toddessehnsucht."

Jenje, noem es wat voorbeelden van nummers die je goed vindt.

Mindere projecten vond ik destijds "Calling the rain" met Krull's vrouw op zang erbij. "Blut" vond ik als geheel niet een echt sterke plaat. En op "Werk 80" valt (wat mij betreft) vooral Krull als zanger nogal hard door de mand.


Touché, pussycat!


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 12-07-2002 11:01 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Ze werden toendertijd zwaar overhyped wat mij betreft. Het heeft mij nooit kunnen boeien.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2002 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2002 10:57 schreef Sporty Voleg het volgende:
Jenje, noem es wat voorbeelden van nummers die je goed vindt.



Ik vind de nummers B.L.U.T. & Trial erg slecht met name door de beroerde zang.
Eigenlijk vind ik juist die projecten die ze gedaan hebben (Werk 80 dingen, ende nummers met Yasmin, Das Ich, Lacrimosa) veel mooier, komt ook door mijn voorliefde voor gothic.
Love is Dead is een goed nummer van hunzelf.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2002 14:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juli 2002 10:57 schreef Sporty Voleg het volgende:
Klopt, er waren twee Atrocities. Maar volgens mij staat die "Archangel"-cover toch echt op "Toddessehnsucht." ...


Toddesehnsucht=Longing for death


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 12-07-2002 15:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Goeie band, alleen was B.L.U.T. de laatste CD die ik van hun heb aangeschaft, ivm met muzikale zooi waar ik niet blij mee was. New wave, okee, klinkt leuk, maar vind ik niet bijzonder genoeg om te hebben. En die nummers op B.L.U.T. die zouden tegenvallen; ik vind het knap dat Alex zijn stem zo heeft kunnen meeveranderen met de sfeer van die nummers. Todessehnsucht is één van de meest lekkere DM platen die ik heb, en als ik in een melige bui ben zet ik B.L.U.T. op, wegens het grote veranderlijke karakter van die plaat. Meesterlijke bassist ook op B.L.U.T., en live wist hij het meer dan waar te maken. (Ben naar de Blut-tour geweest; eat your heart out!)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Megalodon
Usericon van Megalodon
Posted 12-07-2002 19:59 by Megalodon Wijzig reactieProfiel van MegalodonQuote dit berichthttp://www.mangled.nl

quote:
Op 9 juli 2002 21:52 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik draai op dit moment "Todessehnsucht," dat ik (qua composities) een meesterwerk vind. Ik heb de indruk dat deze band nooit echt begrepen werd (ook al was dat na "Werk 80" wel begrijpelijk). Wat vindt men er hier van?

Als ik me niet vergis kreeg die cd in aardschok een 3.5 ??!! belachelijk tis echt un vette cd........


......Evilterrestrial..................................


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 12-07-2002 20:37 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2002 14:32 schreef Mutilator het volgende:
Toddesehnsucht=Longing for death
Je schreef dat "Archangel" op "Hallucinations" staat. Vandaar.


Touché, pussycat!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-07-2002 20:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 juli 2002 20:37 schreef Sporty Voleg het volgende:
Je schreef dat "Archangel" op "Hallucinations" staat. Vandaar.


O ja suf: Archangel staat ook op Hallucinations, maar dan de live versie als bonustrack. Je hebt dus gelijk.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-07-2002 13:21 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Hoe dan ook; het blijft een gaaf nummer.

Bij de weg, in welke richting moet ik de muziek op "Hallucinations" zoeken? Ik ken die plaat verder niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 20-08-2002 13:18]


Touché, pussycat!


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-08-2002 13:19 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

En wat vind men eigenlijk van "Willenskraft?"


Touché, pussycat!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2002 17:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dat nummer zuigt .. veel te schreeuwerig en onstrak


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 21-08-2002 12:18 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Inderdaad... Hou het bij Hallucinations, dat is de beste schijf die ze hebben uigebracht!!


Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-08-2002 12:16 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

Hallucinations en Todessensucht vind ik zeer goed te pruimen, daarna was de lol er wel snel af....

vooral Hallucinations is een klassieker


None of us are saints - Albert Fish


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-03-2003 14:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Heeft één van jullie die eerste Pic LP te koop, die zoek ik al een tijdje


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 0:56 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 22:08 schreef Mutilator het volgende:
Hallucinations met de DEATH cover Archangel

Longing for death is idd erg goed (NECROPOLIS!!)

Ik heb ook Blue blood ep, maar ik vermoed dat dat van een Amerikaanse Atrocity is; er waren er toen nóg meer Atrocity's geloof ik.

Die Blue Blood EP is gewoon van de Duitse!
Ik heb ooit eens een CD opgenomen op cassette van ze waar de Blue Blood EP als bonus opstond.
99% zeker!

Edit : 100% zeker nu : Atrocity - Hallucinations + Blue Blood EP
Heer Mutilator doe uw huiswerk maar over!

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 16-03-2003 0:58]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 18-03-2003 14:23 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Die versie van "Hallucinations" heb ik (inmiddels) ook. 'k Moet zeggen dat ik "Todessehnsucht" toch een stuk beter vind, ook al staat er wel een aantal gave stukken op "Hallucinations."


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-11-2003 16:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

*schop omhoog*

Ik heb gisteren avond weer voor het eerst in lange tijd Hallucinations gedraaid. Wat een heerlijk zieke plaat is dit. Ik moet wel tot mijn schaamte bekennen dat dit dan de enige plaat is wat ik van Atrocity heb.

Dussss.....welke MOET ik nu aanschaffen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 10-11-2003 16:31 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Ik heb ook enkel "Hallucinations" op CD, om een of andere reden nooit meer wat gekocht Er kwamen toen ook veel andere ding


A black heart can only find beauty in darkness.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-11-2003 23:49 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 16:06 schreef Chelman het volgende:
Dussss.....welke MOET ik nu aanschaffen?

"Todessehnsucht"


Touché, pussycat!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-11-2003 23:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 november 2003 23:49 schreef Sporty Voleg het volgende:
"Todessehnsucht"



...it better be good!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 11-11-2003 15:21 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Kan je nog wel kiezen welke CD je gaat aanschaffen? Atrocity kom ik niet zo vaak tegen in de winkels en ik denk dat hun eerste CD enkel nog 2de hands te vinden is.


A black heart can only find beauty in darkness.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-11-2003 16:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

de eerste is bij mijn weten Hallucinations en die heb ik. En voor de overige ga ik lekker op eBay o.i.d. speuren


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 11-11-2003 18:35 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

"Todessehnsucht" is de tweede, maar is iets verder geëvolueerd qua muziek. Ik moet er wel bij zeggen dat het hier en daar wat onstrak is. Dat doet (wat mij betreft) echter niets af aan de composities.


Touché, pussycat!


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen