|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb die dubbelaar Non PLus Ultra, zit erg goed werk tussen, maar ook gruwelijk bagger spul, vandaar dat ik nog nooit wat meer van ze gekocht heb denk ik. |
|
Hallucinations met de DEATH cover Archangel Longing for death is idd erg goed (NECROPOLIS!!) Ik heb ook Blue blood ep, maar ik vermoed dat dat van een Amerikaanse Atrocity is; er waren er toen nóg meer Atrocity's geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-07-2002 22:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Klopt, er waren twee Atrocities. Maar volgens mij staat die "Archangel"-cover toch echt op "Toddessehnsucht." Jenje, noem es wat voorbeelden van nummers die je goed vindt. Mindere projecten vond ik destijds "Calling the rain" met Krull's vrouw op zang erbij. "Blut" vond ik als geheel niet een echt sterke plaat. En op "Werk 80" valt (wat mij betreft) vooral Krull als zanger nogal hard door de mand. Touché, pussycat! |
|
Ze werden toendertijd zwaar overhyped wat mij betreft. Het heeft mij nooit kunnen boeien. |
|
quote: Ik vind de nummers B.L.U.T. & Trial erg slecht met name door de beroerde zang. Eigenlijk vind ik juist die projecten die ze gedaan hebben (Werk 80 dingen, ende nummers met Yasmin, Das Ich, Lacrimosa) veel mooier, komt ook door mijn voorliefde voor gothic. Love is Dead is een goed nummer van hunzelf. |
|
quote: Toddesehnsucht=Longing for death The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goeie band, alleen was B.L.U.T. de laatste CD die ik van hun heb aangeschaft, ivm met muzikale zooi waar ik niet blij mee was. New wave, okee, klinkt leuk, maar vind ik niet bijzonder genoeg om te hebben. En die nummers op B.L.U.T. die zouden tegenvallen; ik vind het knap dat Alex zijn stem zo heeft kunnen meeveranderen met de sfeer van die nummers. Todessehnsucht is één van de meest lekkere DM platen die ik heb, en als ik in een melige bui ben zet ik B.L.U.T. op, wegens het grote veranderlijke karakter van die plaat. Meesterlijke bassist ook op B.L.U.T., en live wist hij het meer dan waar te maken. (Ben naar de Blut-tour geweest; eat your heart out!) What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Als ik me niet vergis kreeg die cd in aardschok een 3.5 ??!! belachelijk tis echt un vette cd........ ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote:Je schreef dat "Archangel" op "Hallucinations" staat. Vandaar. Touché, pussycat! |
|
quote: O ja suf: Archangel staat ook op Hallucinations, maar dan de live versie als bonustrack. Je hebt dus gelijk. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hoe dan ook; het blijft een gaaf nummer. Bij de weg, in welke richting moet ik de muziek op "Hallucinations" zoeken? Ik ken die plaat verder niet. [Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 20-08-2002 13:18] Touché, pussycat! |
|
En wat vind men eigenlijk van "Willenskraft?" Touché, pussycat! |
|
Dat nummer zuigt .. veel te schreeuwerig en onstrak |
|
Inderdaad... Hou het bij Hallucinations, dat is de beste schijf die ze hebben uigebracht!! |
|
Hallucinations en Todessensucht vind ik zeer goed te pruimen, daarna was de lol er wel snel af.... vooral Hallucinations is een klassieker None of us are saints - Albert Fish |
|
Heeft één van jullie die eerste Pic LP te koop, die zoek ik al een tijdje |
|
quote: Die Blue Blood EP is gewoon van de Duitse! Ik heb ooit eens een CD opgenomen op cassette van ze waar de Blue Blood EP als bonus opstond. 99% zeker! Edit : 100% zeker nu : Atrocity - Hallucinations + Blue Blood EP Heer Mutilator doe uw huiswerk maar over! [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 16-03-2003 0:58] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Die versie van "Hallucinations" heb ik (inmiddels) ook. 'k Moet zeggen dat ik "Todessehnsucht" toch een stuk beter vind, ook al staat er wel een aantal gave stukken op "Hallucinations." Touché, pussycat! |
|
*schop omhoog* Ik heb gisteren avond weer voor het eerst in lange tijd Hallucinations gedraaid. Wat een heerlijk zieke plaat is dit. Ik moet wel tot mijn schaamte bekennen dat dit dan de enige plaat is wat ik van Atrocity heb. Dussss.....welke MOET ik nu aanschaffen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik heb ook enkel "Hallucinations" op CD, om een of andere reden nooit meer wat gekocht Er kwamen toen ook veel andere ding A black heart can only find beauty in darkness. |
|
quote: "Todessehnsucht" Touché, pussycat! |
|
quote: ...it better be good! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Kan je nog wel kiezen welke CD je gaat aanschaffen? Atrocity kom ik niet zo vaak tegen in de winkels en ik denk dat hun eerste CD enkel nog 2de hands te vinden is. A black heart can only find beauty in darkness. |
|
de eerste is bij mijn weten Hallucinations en die heb ik. En voor de overige ga ik lekker op eBay o.i.d. speuren KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
"Todessehnsucht" is de tweede, maar is iets verder geëvolueerd qua muziek. Ik moet er wel bij zeggen dat het hier en daar wat onstrak is. Dat doet (wat mij betreft) echter niets af aan de composities. Touché, pussycat! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |