F.Jacobse |
van de Tegenpartij |
|
|
|
Posted 24-01-2017 16:45 by F.Jacobse |
|
|
quote: Op 24 januari 2017 13:53 schreef Fusion het volgende:
Ik vermijd tegenwoordig dat soort gezeik ook. Maar toen ik er een keer (ik ben lid van een aantal liefdadigheidstoestanden en zo ook aangaande dierenwelzijn) van hoorde, was ik echt dagen in shock. Er waren stills bij van een animal snuff video. Van vlak voor het levend villen, met brandende voorwerpen bewerken en uiteindelijk langzaam onder een glazen plaat pletten tot de organen uit de mond naar buitem komen en t gekrijs verandert in gegorgel zeg maar. Toen ik met redelijk weinig moeite aan de hele video kwam, met dus de scenes zoals hier beschreven, was ik echt compleet van slag. Echt compmeet. Daarna een tijdje soort van actie gevoerd tegen dat soort gedoe op YouTube (waar t meestal snel verdwijnt, en 'alleen maar' vissen en insecten 'gecrusht' worden), internet sites etc. Ook donateur van StopCrush.org geworden. Soms moet je in de afgrond staren, die idd terugstaart, om tot actie bewogen te worden.
Dat je dat kan afkijken.
Verliezen in Facebook, echt? Zo leuk vind ik Facebook helemaal niet.
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!"
|