|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
toevallig een fotootje van? |
|
man Nirvana is toch helemaal niet TRUE hahahahaahahahaahhaha lol !!!!!! |
|
quote: heti is alom bekend, maar er is nix te vinden op het net. een dikke Oud Vuil. |
|
quote: faggy? wel, ik ga me hier weinig genuanceerd over uitlaten: Nirvana is voor losers!!! Cobain was een zielig, destructief figuur, vol zelf haat en onzekerheid ... rot voor je als je je daar mee associeert ... [/evil mode] Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
*Zucht* Ik zie alweer dat het niveau hier nog verder kon dalen.. Zeg ik goddomme dat ik mezelf ermee associeer? Zeg ik dat ik mezelf van kant ga maken ofzo? Ik luisterde vroeger inderdaad vrij veel naar Nirvana.. Ooit een op een concert geweest van Nirvana? Of luister je alleen naar Black en Death? BRUL SATAN BRUL MIDDELEEUWSELEGENDE BRUL BRUL HEKS BRUL BRUL SPROOKJE BRUL -gitaarsolo- BRUL klaar.. Kerel, als je niks zinnigs te melden hebt, doe het dan niet.. Ik stel hier gewoon een vraag, ik vind Nirvana nogsteeds goeie muziek en daarmee basta.. Evenals Slayer, evenals Metallica evenals FearFactory evenals Sepultura evenals Alice in chains, moet ik doorgaan?.... Val ik jou ook lastig met je muzieksmaak? Ik dank je voor je reactie van hoog niveau. True, false.. #Define true, want ik kom hier nogmaar sporadisch.. Volgens mij was Nirvana juist een van die bands die 'true' waren. Ooit bij een concertje geweest van Nirvana? Kan je vertellen dat daar een hardere pit was dan ik tot nu toe heb gezien. Nirvana was breken, gewoon puur breken.. Podium afbreken rulez ook bigtime.. Bewerking : ----- The grunge bands upended that aesthetic by standing up and saying, "No. These things are true, and those things are not permitted." In this respect, it is unquestionable that the original grunge/neo-punk standard bearer was Nirvana, which took such risksand standing up for what you believe in, whether that means wearing a "Corporate Magazines Still Suck" tee-shirt on the cover of Rolling Stone or playing an anti-abortion concert on the site of the first abortion doctor murder, is a risk in truth, a risk among other things of getting caught being sincere but wrong, in either attitude or action, which could label some to label you: Fake. Phony. Poseur. So not compromising, all by itself, becomes as much a dead-end as just shilling for the bucks. Proving you're not a fake doesn't make you feel real, and that's what his suicide note struggled to tell us. It was then, if at no other time, that Kurt Cobain really did become a spokesperson for his rock & roll generation. "Nothing is true, everything is permitted." At one time, back when it became so beloved of Situationists and Satanists, this statement completely invalidated social conformity. But today everybody feels that way: Newt Gingrich, Kurt Cobain, Neil Young, O.J. Simpson, CNN, and most likely, you and me. The credo no longer expresses an undercurrent of rebellion; it's the prevailing value at the center of everything from the Contract with America to Steve Albini's production on In Utero to Young's sad attempt to explain away the consequences of writing "It's better to burn out than to fade away" on Sleeps With Angels . ---- Uhhh.. fotootje.. ja, maar niet een met duidelijk de tekst erop : Kennelijk weten de mensen hier ook niet dat Nirvana, zeker voor de Metal, veel betekent heeft. Maargoed... On topic : iemand enig idee? [Dit bericht is gewijzigd door Ixl op 05-12-2002 0:06] God hates us all ! God hates us all ! |
|
Excuus, 2x zelfde plaatje God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Uh-huh.. maar als jij mij een goede zoekopdracht kan geven... "Kurt cobain's shirt" +Cobain +unplugged +shirt ? +kurt +unplugged +friggy ? Nee, helaas.. Maar ik sta open voor suggesties Er is waarschijnlijk zat over te vinden.. je moet alleen ff weten waar je moet kijken God hates us all ! God hates us all ! |
|
quote: Frightwig (pre-)grunge band die Nirvana en vooral Hole heeft beïnvloed. En ja, ik ben Nirvana fan ... In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Jezus, je kan toch ook gewoon zijn muziek leuk vinden? Cobain was idd destructief, maar kon (naar mijn mening) goede teksten schrijven. Ik ben zelf niet zo'n fan van nirvana omdat het mijn genre niet is, maar ik waardeer de muziek wel heel erg. Doe dus alsjeblieft niet zo short-minded Ontopic: ik heb nog nooit echt op zijn shirt gelet tijdens dat unplugged concert, ik heb helaas de video er ook niet meer van, dus dat wordt 6 april maar even mtv kijken om het te zien We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Inderdaad! Mag ik u hartelijk danken en vriendelijk opmerken dat u geweldig bent? Kortom : Hartstikke bedankt! God hates us all ! God hates us all ! |
|
héhé graag gedaan dude In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: straightedge is ook voor lozers.. hoor je me daar over zeiken? jeez zielig mannetje My madness, my sadness |
|
God hates us all ! God hates us all ! |
|
Okee, ik zal het wat verhelderen: 1. Cobain schrijft onder andere over vertwijfeling, apathie, depressie, zwakte en zelfhaat. Cobain was iemand met een laag zelfvertrouwen die verslaafd was aan de hard-drugs. Hij pleegde zelfmoord en liet een tweejarig dochtertje achter ... Conclusie: Cobain = loser 2. fans indentificeren zich met Cobain; zijn teksten en zelfs, sommige, gedragingen. Conclusie: Cobain = voor losers Nirvana, kan soms redelijk klinken, hoewel Seaweed betere grunge is, maar heeft textueel ook iets weg van 'defeatism' ... dus het zuigt eigenlijk ook. Als je kennis van de Engelse taal nog op basisschoolnivo zit, kan ik begrijpen dat je ongestoord naar Nirvana zou kunnen luisteren ... Maar persoonlijk krijg ik een naar smaakje in mijn mond bij al dat textuele kommer en kwel. Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche |
|
quote: Je engels is misschien wel net boven basisschool-nivo uitgekomen, maar je algemene manier van denken is behoorlijk op een lage vorm van basisschool-nivo Cobain scheef idd veel over vertwijfeling, apathie, depressie, zwakte en zelfhaat. Maar als dat iemand een loser maakt bestaan ook veel metalbands uit losers, veel teksten van metalliedjes gaan (o.a.) ook over die onderwerpen. Of vindt je dat hun ook losers zijn? En hoe kom je erop dat kurt cobain voor losers is? Je kan ook gewoon fan zijn van zijn muziek, of in mijn geval gewoon zijn muziek wel leuk vinden. Maar daar hoef je ook geen cobain-fan voor te zijn, hij maakte namelijk niet de muziek in zijn eentje. Maar ik vind je verder wel ontzettend true hoor We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Prettig dat je je user-icon weer veranderd hebt |
|
quote: laat ik het hier nou eens volledig mee eens zijn |
|
Jaja, en om on topic te blijven, ik vind Unplugged in NY een keigoeie CD, zelfs één van mijn klassiekers... |
|
quote: ik denk dat iedereen in zo'n situatie terecht kan komen . Als je ziek wordt etc . die liedjes die hij schrijft is een manier om daarmee om te gaan . |
|
quote: Ik ben er niet voor maar om die gasten nou losers te noemen nee dat vind ik niet kunnen.Eerder respect dat ze al dat lekkers kunnen afslaan! |
|
ontopic: Kurrrt did it hurt? \ edit: Spelvout [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 05-12-2002 18:01] |
|
quote: hij mag kurt cobain wel loser noemen maar ik mag sxe'ers geen losers noemen? hoe bedoel je lekker krom (ik ben overigens geen fan van nirvana) My madness, my sadness |
|
quote: Oh ja, ze worden nog bedankt door Darkthrone op Transilvanian Hunger voor hun grote bijdrage en inspiratiebron voor de scene. |
|
quote: je lult uit je nek! conclusie: je bent een loser! fear my moo of wrath |
|
quote: Hee, niks over Nirvana he? Da's dus echt wel kei goeie muziek jochie. Je vindt het vast heel wat om nou te zeggen dat het basisschool niveau (en niet nivo) Engels is, maar er zitten toch wel kei mooie beeldspraken in he? En gaan zingen trouwens niet veel meer bandjes over dat soort onderwerpen? Als ik vroeger zelf m'n bui niet had, voelde ik me juist veel beter als ik Nirvana hoorde. En ja ik ben al een jaar of 12/13 een kei grote Nirvana fan O ja: Dat straightedge, ik veroordeel je daarom niet meteen als loser ofzo (alleen om je slappe Nirvana argumenten ), maar een omgekeerd pentagram en dan sxe zijn dat gaat ook wel effe tegen elkaar in, nietwaar? Dat staat namelijk voor SEX met de duivel tijdens de zwarte mis op het ontheiligde altaar, uiteraard in BESCHONKEN en BENEVELDE staat, en je weet net zo goed als ik dat sex, drugs en drank nou echt niet kunnen als sxe. Zo dat was mijn commentaar NIRVANA (o, en dat was trouwens een BAND, niet enkel Kurt) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |