|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Normale jewel case. |
|
quote: Jammer... |
|
ik doe weg: (gloednieuw en nooit gebruikt) XASTHUR - SUICIDE IN DARK SENERITY CURSED EDITION(lim.100) bestaat uit: -Xasthur-suicide in ... MLP blauwe vinyl - " " " Shirt (XL)en n Xasthur sticker... -cd van Bestial Onslaught prod., Eat my Fuk - wet slit and a bottle of whiskey. 30 euro en over de prijs valt niet te praten. dat is alles. [Dit bericht is gewijzigd door Twone op 16-04-2003 6:28] |
|
quote: Ik wil em wel. Mail maar even ajb [Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 16-04-2003 7:09] Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Metallica - Bay Area Thrashers (in nieuwstaat) voor de hoogste bieder [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 16-04-2003 16:53] |
|
quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: 5 pleuro |
|
Helmet: waarom mag een soortgelijk topic van Dwaallicht wel open blijven en deze van arghoslent niet? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Omdat de verkoop van Dwaallicht, met z'n zeer aantrekkelijke prijzen, ongetwijfeld dit topic binnen de kortste keren compleet overheerst had. Als straks de transacties straks afgerond zijn gaat ook die dicht. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmm, je mag ook direct zeggen dat er gewoon sprake is van vriendjespolitiek. Hehe Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Het is ook de manier van een topic brengen. En dwaallicht kan dat erg goed. Maar er is altijd iemand die de eerste is, maar als iedereen het gaat volgen dan wordt het gewoon te veel. |
|
quote: Dwaal was de tweede (iig dat ik weet) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Ik heb nog niet eerder een Lente schoonmaak topic gezien hier (daar waar het gaat over CD-verkoop) Maar goed nu weer snel terug naar alle CD'tjes die verkocht moeten worden! |
|
quote: Grapje zeker |
|
quote:Nou ja, je zei "voor de hoogste bieder", dus als niemand er overheen biedt ben je mooi de sigaar I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Als je hem niet bij Gangrad kwijt kan, dan heb ik wel interesse! Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: OK dan zal ik het gebruikelijke 'tegen ieder aannemelijk bod' erachter zetten, maar dat is ook zo'n vaag en afgezaagd begrip. Daar gaat ie dan: Metallica - Bay Area Thrashers (in nieuwstaat) Voor de hoogste bieder, tegen elk aannemelijk bod (aanzienlijk hoger dan vijf euro) |
|
quote:ik wou ook zoiets zeggen maar u was me voor. |
|
quote: Hahahah ja dat kan je gewoon zeggen hoor in ieder geval ZENIAL 10 euro voor een SPLINTER NIEUWE CD vin ik niet veel zelfs 13 euro is nog wel tedoen maar ok das mijn mening |
|
quote: Nou, ik kan je vertellen dat ik gewoon een topic open, en we zien wel waar het schip strandt . Bovendien geef ik zelf wel aan wanneer-ie weer dicht kan. Het draait allemaal om gezond verstand, enzo, mensen! |
|
ja dat dacht ik ook maar ok het zal allemaal wel, FUCK U aan alles en iedereen |
|
hehehehe Je moeder. |
|
Jongens ik heb te koop! 1 x LAAZ ROCKIT KNOW YOUR ENEMY CD original ENIGMA persing, ZELDZAAM als fuck! CD is goede conditie back insert ook goed, front insert OK, wel duidelijk gebruikt! Mail me met een serieus bod! |
|
quote: quote: 8 pleuro |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |