|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wil je Limp Bizkit hebben begrijp ik ? Hey hallo .. ik ben dj geweest ja .. dan heb je die shit nodig |
|
quote: Waarom? als je ergens in een trance hok een metal plaat aanvraagt dan hebben ze die ook niet, dus in een metal hok moeten ze ook niet met trance/pop/nu-metal enz aankomen zetten want dat hoor je daar niet te draaien! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
DUH Ik ben DJ geweest op ALternative Parties in Enschede |
|
quote: Heh, je had dus heel dringend geld nodig Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
als je 't zelf nie eens tof vond.... waarom kocht je ze dan nog ens orgineel ook! |
|
quote: Ehmz ik denk niet dat de politie het leuk vindt als dat ze eens gaan kijken of er geen minderjarige aanwezig zijn, en dat ze dan ineens een stapel illegale gekopieerde CD's aantreffen... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
oja hehe tuurlijk........ |
|
Ach, je ziet zoveel in cafe's enzo dat ze gewoon een compu hebben staan vanwaar ze mp3's draaien... Daar let de politie volgens mij echt niet op... Zenial |
|
quote: hier heb ik wel interesse in, ja. |
|
quote: Das een bepaald bedrijf die installeerd zo'n computer in een kroeg en daar kun je dan ook pakketjes met MP3's bestellen die ze er dan via een CD-Rom of Zip-Disc erop zetten. Die bedrijven betalen daar de STEMRA rechten voor, en die rekenen ze weer door aan de kroegbazen... *zucht* was nog uit de tijd dat ik zo'n 10 uur per dag in de kroeg hing... Kwamen ze 's ochtends meestal veranderen... Dan zie je dat soort dingen! |
|
quote: wat vraag je der voor? koop normaal niets origineel van cof maar wil ze wel hebben |
|
quote: Daar zit zeker niet toevallig de Dusk... Coffin editie bij?? (niet voor mijzelf overigens) |
|
ik geloof het niet, die is daarvoor nog. |
|
quote: ja, ja dat zal wel. btw ik vin die cd niet eens zo slecht hoor, het is in my oppinion het beste cradle album. die vanmij is kapot |
|
Ik heb dus nog: -Vempire -Cruelty and the beast -From the cradle to enslave |
|
quote: Jajaja... de vier nieuwste ?? |
|
quote: Ja? Heb zelf geen idee namenlijk. |
|
quote: Das dus in jouw volgorde: Nummer 2 Nummer 4 Nummer 5 |
|
*schop* the only pleasure is pain |
|
Jullie zitten hier meer te lullen over vanalles,dan dat er hier cd's te koop worden gezet. Heeft niemand dan nog cd's of wa????? Noppe |
|
Komt ie weer : Immortal : Destroying Divina live-LP Blauw vinyl, 313 Limited Edition Live-lp van de At The Heart Of Winter-tour Zet maar neer wat je wil geven, of eventueel ruilen. BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik ben wel geinterreseerd in die live Lp van At the heart of winter..(moet ik wel ff nieuwe naald kopen voor pick-up) Maar geen flauw idee wat zo'n ding waard is ofzo... 8 euro ??? Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
[quote]Op 5 september 2002 18:57 schreef EvilPietje het volgende: Komt ie weer : Immortal : Destroying Divina live-LP Blauw vinyl, 313 Limited Edition quote]Wat wil je hier voor hebben? |
|
Met alle respect, maar 8 euro is wel een beetje weinig niet ?? Tjah, wat moet ik er voor hebben. Heb je niks te ruilen ?? Een of ander death-metal cd'tje/lp'tje ?? Anders moet ik er 18 euro voor hebben, dat heb ik er zelf ook voor betaald. En voor dat geld kun je hem ook makkelijk kwijt. BLASTBEATS FOREVER |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |