|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik speel dat ding op m'n stereo, doet het prima. Heb je de reissue of de oude? |
|
Ik heb de oude... en ik heb het niet-willen-laden probleem. De reissue zal het waarschijnlijk wel doen. |
|
Ik heb de Modern Invasion release. (wat bedoel je met reissue?) Edit, in mn stereo deed ie het prima, maar dat ding is nu verrot. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-09-2002 1:33] |
|
Reissue, de nieuwe persing. Op de oude persing stond in de inlay iets over joden. Was iets van 'blah blah blah should obviously be spanked for their thoroughly jewish behavior'. Hebben ze later nog in een press statement hun excuses voor aangeboden. |
|
quote:De reissue zal hoogstwaarschijnlijk ook op MI zijn. Peaceville wilde TH niet zelf releasen omdat het "Norsk Arisk Black Metal" op de achterkant staat. Maar de reissue heeft als het goed is een kartonnen hoes eromheen en het jaartal 2001 (ofzo) in plaats van 1994. |
|
quote:Hmm die van mij is wel van 1994 bla bla (geen kartonnen hoesje). Beter komen ze snel met mn nieuwe stereo (uhm versterker met CD-speler, grrr)... [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-09-2002 1:40] |
|
quote: Dussss... |
|
[edit]Off topic bezopen gezeik over joden, laat maar zitten[/edit] Oh ja, on-topic, Transilvanian Hunger heerscht! [Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 28-09-2002 16:34] Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Kent iemand Darkthrone - Crossing the triangle 7" ep en / of Burzum - Once Emperors 7" ep Beide zouden rehearsals zijn uit 92 |
|
Crossing teh Triangle of Flames lijkt mij een laarsbeen. Maar die Once Emperor is geloof ik wel iets officieels. Zeker weten doe ik het niet. Maar het zal toch moeilijk aan te komen zijn. |
|
geweldige plaat zeker een van mijn favorieten. Nog een vraag wat word er gezegt helemaal op het einde van As flittermice as satans spys? het zijn 4 woorden volgens mij. |
|
quote: beide bootlegs met een ongelooflijk kanker geluid en de aanschaf niet waard (ik heb ze wel, maar ze waren goedkoop) |
|
quote: ik heb once emperor te ruil! I welcome you to a world pitch black |
|
quote: Die van Burzum heb ik ook liggen, is wel aardig, heel erg slecht geluid maar wel een lekker sfeertje, het is geloof ik een karaoke versie aangezien ik geeen vocalen kan bespeuren one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Inderdaad dat hoort zo. Mijn favoriet is Panzerfaust. Dat ligt een beetje tussen Under a funeral moon en Transilvanian hunger in. GODLESS NORTH buy it now. |
|
quote: Deze site werkt niet meer, heeft iemand nog een ander adres waar vertalingen staan van Darkthrone? (beetje laat ik weet het) |
|
quote: zoiets moet je ook nooit kopen downloaden, luisteren en wegpleuren |
|
Mmmh, als dat dezelfde supersound heeft als hun "Land of frost" demo, is het idd af te raden...ok, een "ongeproduceerd" geluid kan heel goed werken, maar een "weggemoffeld" geluid is irritant...zelfs met het volume op geschift hard, blijft het achtergrondruis. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja dat wil ik ook wel weten. Wat wordt er dus gezegd aan het eind van As Flittermice As Satans Spy's? |
|
quote: In the name of god, let the churches burn. Maar dan andersom Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Das toevallig! [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 08-09-2003 18:10] this user is dead |
|
yo ik heb twee Transilvanians liggen bij de eerste staat op de zijkant Vile 43Cd, bij de ander Peaceville cdvile 43. Bij de een staat op de cd zelf Transilvanian Hunger en bij de ander ook met daaronder Vile43. Hoe zit dat nu? Beiden schijnen eerste druk te zijn. signature |
|
Ik kon dit vinden: 1e druk is 1994 (VILE 43 CD)geen music for nations logo op de achterkant 2e druk is 1994 (CDVILE 43)wel een mfn logo op de achterkant. De Modern invasion music versie 1994 incl Norsk Arisk fierce release uit usa versie 1994 de rerelease in 2003 digi. Daarbij is de originele LP gewoon vile43 [Dit bericht is gewijzigd door morthvarg op 26-05-2006 11:33] |
|
Ik vind TH ook een heerlijke schuif. De sfeer en de kutproductie maken die een ultieme winterplaat. Samen met Hvis lysett, Diabolical fullmoon en Dance of December souls voorbestemd om op donkere avonden te luisteren. Toch vind ik A blaze beter. Toen was Darkthrone een van de eersten die zulke stijl speelde. A blaze was "nieuwer". Is het je trouwens opgevallen hoeveel moeite Darkthrone steekt in het maken van kutopnames? TH is maar opgenomen met een 4-track recorder. No big deal. Maar de laatste heeft een erg diepgaande productie om het "slecht" te laten klinken. Het is smerig en toch glashelder. Geweldig toch! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |