|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb alleen de laatste paar nummers gezien en vond het best wel goed om eerlijk te zijn. lekker goed geluid en goed strak spel. niks mis mee. |
|
Immortal Heerste op Graspop, ze waren gewoonweg super! Abbath heeft altijd het volk mee en een enorme uitstraling! Wel moet ik zeggen dat ik de 2 laatste cd's niet graag hoor en ze dus ook niet aanschaf, jammer, moest het geld en nuclear blast er niet achter zitten brachten ze gegarandeerd nog platen zoals Battles in the north en Pure holocaust maar ja... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Zelfs Battles in the North spelen ze niet meer! Je kan me de bout hachelen! |
|
Veel te snel gedaan vond ik dat.. ze begonnen net op gang te komen en baf....afgelopen,... en dan die skaters en andere zooi over mn kop als ik op de eerste rij sta doe ik dat om van de muziek te genieten, mee te brullen en te headbangen en dan krijg he van die klojo's tegen je kop ...niks tegen surfers maar ga dat in die hardcore-marquee doen ja...trouwens dat moet niet goed doen...op mijn spikes landen.... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Tip voor graspop volgend jaar: een skate-schiettent!!!! 3 raken, 2 biertjes!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Ik vond het concert beter dan op het No Mercy eerlijk gezegd, doordat de grootste flauwe kul achterwege gelaten werd.... alleen jammer dat er niets van BITN gespeeld werd... Maarja ik ben nooit een grote immortal fan geweest... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vond ze ook niet goed, in ieder geval lang niet zo goed als in hof ter loo onlangs. Teveel klote crowdsurfers, niks van battles, niet strak gespeeld, en ze wilden precies zo snel mogelijk van het podium verdwijnen. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
wie was eigenlijk de bassist? ik dacht die ene van dark funeral. |
|
Sargoth of zoiets Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
van Dark Funeral ? nee gelukkig niet. Het is Saroth hij speelt ook in de band Pain. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 11-07-2002 21:49] |
|
aja, dat was het: Saroth zijn paint leek een beetje zonnebril - achtig, dat was wel nog amusant Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Nouja, ik heb ze 1x op No Mercy gezien, dus kan niet echt oordelen. Maar met die indruk en vele verhalen kan ik konkluderen dat ze er altijd als houten klazen bij staan. |
|
immortal heerschte maar die nieuwste dd en de skinheads in de pit waren idd om te |
|
Pure fuckin' holocaust zal het nooit meer worden, maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal bergafwaarts gaat.. Op Abbath's flauwigheden na is Immortal nog steeds zeer de moeite waard live te zien.. Jammer inderdaad dat ze niet zoveel oude nummers spelen, maarja, ze hebben al 5 volledige albums voor de laatste zitten, als ze van elk een paar nummers zouden spelen ben je al door die 45 minuten heen Ik heb ze een keer of 5 gezien nu, en vond de eerste keer (en enige keer dat ik ze in oude line-up en voor de release van de At the heart of winter-cd zag) het best.. dynamo 98 was dat... De laatste keer dat ik ze zag was Abbath volgens mij niet helemaal nuchter meer.. liep als een aap over het podium enzo (No mercy 2002) .. maar muziek klonk nog ok dus.. Verder de image van 12-jarigen die foto's maken tot reageaers die diven,, tjsa.. daar doe je weinig aan, en het is lang niet altijd bandgebonden. Op No Mercy zag ik ook een groep lui met skatebroeken en kapsels met Darkthrone shirts aan.... |
|
Ja at zie je idd veel tegenwoordig ja ven die "burger" kinderen die met voor hun doen best heftige shirts rondlopen...ik snap het allemaal niet meer............. |
|
Heb gehoord dat ze de vorige keer Battkes in the North en Blashyrk ook nie gespeeld hadden, ze hadden ook nie veel tijd, in Antwerpen hadden ze die nummers wel gespeeld maar daar hadden ze ook veel tijd, ze waren headliner, dus ja, Immortal heerscht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Immortal op Graspop viel me 100% mee ik had er niets van verwacht... ik dacht dat het slecht geluid zou zijn, maar dat viel dus heeeeeel erg mee en geen Blashyrk.... ach, boeit me niet echt veel, maar het was wel leuk geweest als ze hem WEL hadden gespeeld ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote: wat???????? geen blashyrk jouw niks schelen. jij gaat zo een lesje immortal respecteren krijgen jonge man |
|
quote: sorry tot zo, kan niet wachten op dat lesje ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:hehe, ontopic |
|
Hmm, Beatles in the North zullen we maar zeggen dan? |
|
Voor de fans nog wat foto's van t optreden ( genomen door IceQueen ) Er staan er nog meer op Graspop foto-topic http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=4630 [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 07-08-2002 22:49] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
wat kunnen we over immortal zeggen.... Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote: Dat BitN heerscht? |
|
mensen die damned in black en sons of northern darkness niet goed vinden of zich er te true voor vinden, snap ik niet... (natuurlijk zijn Ph en boftn en BB klasse albums) het optreden op grapop vond ik rete goed.. mocht er weer een club optreden van Immortal komt, dan hoef je echt niet bang te zijn dat ze geen oude stuff spelen.. ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |