|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Mensen die zich 'te true' voor de nieuwe Immortal vinden? Hmmmm.... ken je voorbeelden? AtHoW was nog wel te pruimen, die 2 daarna echter een behoorlijke herhaling van zetten.... ik vind het noorse cock-rock, sorry, echt helemaal geen ene reet aan. Ja, wel professioneel, dat wel, maar sinds wanneer was kunst professioneel? Ik ben ze dan ook niet gaan kijken op Wacken, waarom zou ik mezelf expres gaan ergeren aan die band. |
|
kvond immortal zalig op graspop, en met die skaters kan ik wel leven, wat moeten zij niet denken van al die metalheads bij DRI. Maar wat ik wel superbelachelijk vond waren die 2 met corpspaint aan en een roze hanekam |
|
quote:EUHM, DRI is supposed to be thrash metal gvd, nix voor skaters! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: IDD, IMMORTAL blaasde alles omver, schitterende show, prachtgeluid, uitstraling³ (arrogant, maar 'Black' Metal is niet bepaald een sociale stijl, niet), OK praktisch geen oude nummers, maar je kan niet blijven teren op het verleden. 'Damned in Black' vind ik ook niet bijster goed, maar 'Sons of Northern Darkness' vind ik weer iets beter. Hun glorietijd is misschien voorbij en hun stijl evolueert steeds verder van Black Metal. Of dat nu goed of slecht is, maak je zelf maar uit. Het optreden vond ik goed. Wel klote dat er daar iemand constant MORTIFER flyers omhoog gooide, kidding ;-p Op Windorock: Show No Mercy enkele jaren geleden speelden ze trouwens veel meer oude nummers en daar blaasden ze ook alles omver |
|
quote: hehe, heb die ook gezien, man, dat moet er gewoon zijn, kunnen we nog wat lachen |
|
al het werk van immortal ruled zwaar man... ook al is het oude het beste, ut nieuwe ruled ook zwaar " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote: JAAAAAAAAAA,u bent de enige. Immortal Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Ik wil Immortal opnieuw op Grazzpop |
|
quote: moeten ze weer goed spul gaan maken Je moeder. |
|
? |
|
GalleryOfSuicide is bezig oude topics tot leven te blazen ofzo The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Ja merk het, maar als hij dan gewoon het Immortal topic omhoog haalt, daar kun je tenminste over Immortal in het algemeen discussieren! |
|
quote: laat ze maar naar Waldrock komen!! |
|
prutsmuziek Laat ze maar doodgaan .. |
|
quote: eeuhm? Blashyrkh Mighty Ravendark !!! nieuwe spul is wat minder though Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
ik vind het prutsmuziek |
|
quote: Voor een keer ben ik het met je eens. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Laat Napalm Death maar komen |
|
Godverdomme, kan die topic-titel niet wat duidelijker? Ik dacht dat dit nieuws was of zo, ik was al bijna 'n kaartje aan't kopen |
|
quote: Jaja... Lekker intelligent weer! |
|
quote: Ik kan er een uur over lullen, maar toch kom ik er op uit dat ik het een prutsband vind. |
|
quote: Ik doelde op het 'Laat ze maar doodgaan' |
|
quote:Iedereen gaat dood .. hun ook ... Is dus die gasten terug trekken uit de godstatus die men ze geeft, zodat ze weer doodkunnen. |
|
|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |