![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Symphony X ![]() The Odyssey heerst zwaar!! Wil ze gauw weer zien ![]() ![]() |
|
Een nummer als The Odyssey of King of Terrors is zo heerschend!!!!!!! ![]() |
|
Maar V: The New Mythology Suite is ook een pareltje! ![]() De riffs van Michael Romeo zijn ook lekker stevig (voor prog-metal begrippen). Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
ik persoonlijk vindt V beter als de nieuwe cd(al is die ook lang niet slecht) My madness, my sadness ![]() |
|
Dat is zeker ook een geweldig album, maar de nieuwste vind ik net wat pakkender ![]() |
|
quote:Wohooo! Ik heb net m'n kaartjes opgehaald voor Stratovarius + Symphony X dus ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Ik heb er echt zo'n zin in... Symphony X, Stratovarius en Thunderstone. Die laatste band is ook niet slecht van wat ik gehoord heb. Hun debut cd was niet verkeerd. bla...bla...bla... ![]() |
|
Ik heb even op die site van Thunderstone gekeken en 2 mp3'jes geluisterd......mmm vind het eigenlijk zo'n standaard bandje, maar goed, klonk niet slecht ofzo ![]() |
|
Symphony X Rules !!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ik heb ze helaas pas 1x gezien terwijl ik ze eigenlijk al 3x had kunnen, die andere 2 keren gingen helaas niet door vanwege die aanslagen in de V.S. ![]() ![]() ![]() Maar nu ga ik er echt wel weer heen hoor, ik heb vorige week voor m'n verjaardag van een heel lief iemand t kaartje gekregen, YES Hier alvast een voorproefje... Een foto van mij ( in m'n blonde periode hehehe ) met Russel Allen, de zanger van Symphony X !!! ![]() ![]() |
|
Met wie sta jij niet op de foto? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: met jou! ![]() |
|
Ik heb die Cd The Odessey voor een groot deel geluisterd in de winkel en vond het wel leuke muziek, maar om één of andere heb ik hem toen niet gekocht.. ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
S-X ruled zwaar !!!!!! Heb ze al een paar keer mogen aanschouwen maar iedere keer vet !!! ![]() |
|
helemaaal te gekke band. ook gave tabs op de site. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" ![]() |
|
YEAH!deze lui weten pas wat muzikale hoogstandjes zijn!Toto der metal! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: En met mij! ![]() ![]() |
|
"foutje" [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 06-12-2002 18:15] ![]() |
|
waaah ik ga dr ook zeker weten heen, nieuwe album heerst echt heel erg, net iets heavier dan de voorgangers.... kan niet wachten tot het concert man ![]() ![]() Kankerlul ![]() |
|
Ik wil het toch ff over deze geniale band hebben. Ik heb de cd The Odyssey uit 2002 al maanden liggen, luister er echter nooit naar. Vond de muziek te kaal ( ![]() ![]() Welk album kan ik nu beter aanschaffen? (ik heb alleen The Odyssey en V) ![]() |
|
Michael Romeo heerst..... ![]() ![]() |
|
Russel Allen ook! wat een stem ![]() ![]() |
|
quote: Zekers.... James moeten ze uit DT zetten en Russel mag z'n plekkie overnemen... ![]() ![]() |
|
The Odyssee vind ik echt een super cd!!! Maar uh is er binnen kort een optreden dan, aangezien ik mensen zie zeggen dat ze er echt wel weer heen gaan. Ik heb ze nog nooit gezien ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
heb f foude topic geschopt , sorry ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |