IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bizar litteken Volgende pagina
madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 11-07-2002 20:32 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Onlangs is me nog eens opgevallen dat ik in m'n linkerschouder zo'n soort gaatjes heb die artsen erin geprikt hebben toen ik nog een boreling was...naar 't schijnt was dat om TB op te sporen en zijn ze daar zo'n 25 jaar geleden mee gestopt...of was dat voor iets anders?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-07-2002 20:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Maar als je bloed af moet geven.. Dan word er ook een gaatje in je arm geprikt. Na een paar dagen zie je er nix meer van..

Ik wou zeggen, je kunt van een gaatje/prikje toch geen litteken op na houden


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-07-2002 20:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

heb ik ook, ehm misschien dat je ook als baby wratjes hebt gehad


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 11-07-2002 20:42 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Volgens mij houden mensen die zijn ingeënt tegen pokken er ook littekens aan over. Mijn ouders en oudste zus hebben 3 'ronde' littekentjes op de bovenarm.


the only pleasure is pain


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-07-2002 20:47 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Harry Potter heeft ook een bizar litteken!


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-07-2002 20:48 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 20:47 schreef attila_de_hun het volgende:
Harry Potter heeft ook een bizar litteken!




I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 11-07-2002 21:27 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik heb ook een 'rond' litteken op m'n zij/ rug.
Wist ik helemaal niet, m'n vriendin zei in ene laatst zoiets van 'what the fuck is dat nou weer?!' (maar dan subtiel)


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 11-07-2002 21:31 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 11 juli 2002 20:32 schreef madeline usher het volgende:
Onlangs is me nog eens opgevallen dat ik in m'n linkerschouder zo'n soort gaatjes heb die artsen erin geprikt hebben toen ik nog een boreling was...naar 't schijnt was dat om TB op te sporen en zijn ze daar zo'n 25 jaar geleden mee gestopt...of was dat voor iets anders?


Als het drie ronde kuiltjes zijn is dat voor de pokken of polio geweest.
TB wordt opgespoord met een mantoux prik.
tegenwoordig zijn er andere meds voor pokken of polio inentingen en dus geen kuiltjes meer.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 11-07-2002 22:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik heb een litteken op mn pols, waar mijn kat liefdevol zijn tanden inzette, toen ik hem verwijderde van mijn plek op de bank.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 12-07-2002 0:27 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik heb een 20 cm lang horizontaal litteken op mijn borst als gevolg van een operatie. Die operatie was ter correctie van een zogenaamde trechterborst. Dat is een kuil in de borst tussen de tepels in. Omdat er gevaar voor ruimtegebrek voor m'n hart bestond, is het kuiltje door middel van een 6 uur durende operatie gecorrigeerd. Ik was toen 12.
Verder heb ik littekens op m'n benen, van valpartijen met de brommer en fiets etc. En op m'n linker elleboog als gevolg van een brommer ongeluk. En vlakbij m'n rechter slaap een klein litteken, die ik overgehouden heb aan als klein jochie tegen een punt van een tafel aan lopen.
Op m'n rug heb ik diverse striemen, het lijkt wel alsof iemand me met een zweep afgeranseld heeft, en hoe die daar gekomen zijn weet ik niet. Ik denk dat ik dat zelf in me slaap gedaan heb een paar jaar geleden. Bizar in ieder geval.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-07-2002 0:31 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 12 juli 2002 0:27 schreef Trotz het volgende:
Op m'n rug heb ik diverse striemen, het lijkt wel alsof iemand me met een zweep afgeranseld heeft, en hoe die daar gekomen zijn weet ik niet. Ik denk dat ik dat zelf in me slaap gedaan heb een paar jaar geleden. Bizar in ieder geval.

Heh ik ken ook een jongen die dat op z'n rug heeft.. Komt van te snel te groeien, zei hij. Dan rekt de huid te hard uit.



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 12-07-2002 0:33 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2002 0:31 schreef mislyd het volgende:
Heh ik ken ook een jongen die dat op z'n rug heeft.. Komt van te snel te groeien, zei hij. Dan rekt de huid te hard uit.




Aha. Ja dat zou wel kunnen.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 12-07-2002 0:42 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2002 0:31 schreef mislyd het volgende:
Heh ik ken ook een jongen die dat op z'n rug heeft.. Komt van te snel te groeien, zei hij. Dan rekt de huid te hard uit.



die heb ik nadat ik begon met powerliften ook gehad maar zijn geluk bijna helemaal vervaagd (me spieren gingen sneller als me huid aankon )


My madness, my sadness


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 12-07-2002 0:42 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

littekens gaan bij mij altijd erg snel weg.


humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 12-07-2002 0:46 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

ja gelukkig wel


Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-07-2002 0:47 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik bent gekidnapt geweest door aliens die rare experimenten met je uit hebben gevoerd


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 12-07-2002 0:48 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht




Dat verklaart een hoop.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 12-07-2002 0:49 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik weet t ik ben een nuttige jongen


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-07-2002 8:13 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ontopic.


the only pleasure is pain


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 12-07-2002 13:54 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

Heb meerdere littekens:
1) rechter been, 2 sneetjes (ongeveer 2 t/m 5 cm), kwam doordat ik in niet nuchtere bui op een brommer red en vervolgens was er iemand die nog minder nuchter was en een baksteen naar mij wou gooien. Ik ontwijken en met mijn been door twee stukjes glas.
2) wederom rechter been,Deuk +/- 2 cm onder mijn knieschijf. Achterop de fiets en werd tegen een paaltje aangereden. Ongeveer 1,5 jaar geleden en is nog steeds gevoelig & paars
3) cirkeltjes op mijn voorhoofd: lang leve de waterpokken
4) verticale streep op mijn voorhoofd (+/- 1 cm) doordat ik bij het tikkertje spelen in de Van Haren die met spiegels beplakte paal iets te hard knuffelde.
5) horizontale streep aan de voorkant van mijn keel, waren een paar jochies in de buurt een leuk spelletje aan het spelen met een stuk sisaltouw over de weg en ik fietste helaas voorbij. Deze is gelukkig bijna onzichtbaar.

Deze allemaal in niet chronologische volgorde

[Dit bericht is gewijzigd door Magistus op 12-07-2002 13:54]


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 12-07-2002 13:58 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik heb een littekentje onder mijn lip als resultaat van een piercing. Verder op mijn hand drie kleine littekens; eentje is een schaafwond waarvan de nieuwe huid bleek is gebleven, de andere twee zijn tandafdrukken van een hond. Hij wou dezelfde bal hebben als ik, alleen hij had geen handen om hem mee vast te pakken (auw).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-07-2002 14:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb zojuist een stukje brandend plastic op mijn handpalm gekregen, dus ik denk dat dat een nieuwe word ...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 12-07-2002 14:12 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb een litteken op mijn been, een rondje niet zo heel groot. Er zat een moedervlek die verwijderd is en dat werd gehecht. Toen ben ik lekker gaan voetballen (wat niet mocht) en toen is de boel een beetje gaan ontsteken....Dat is mijn nieuwste aanwinst qua littekens.... Verder heb ik een aantal kleinere als gevolg van valpartijen vroeger als klein jochie.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 12-07-2002 22:23 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2002 0:31 schreef mislyd het volgende:
Heh ik ken ook een jongen die dat op z'n rug heeft.. Komt van te snel te groeien, zei hij. Dan rekt de huid te hard uit.



Aha weet ik ook eindelijk hoe die bij mij er zijn gekomen lol


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-07-2002 23:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 juli 2002 0:33 schreef Trotz het volgende:
Aha. Ja dat zou wel kunnen.


ja meisjes met grote borsten hebben dat ook vaak, en bovendien kun je ze krijgen als je snel dikker wordt of idd te snel groeit.
tja op je elfde 1.74 zijn is ook niet cool gelukkig zie je ze bij mij niet zo goed maar heel veel meisjes hebben ze op de zogenaamde b-plekken (bille borsten bla bla bla)

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 12-07-2002 23:08]


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 12-07-2002 23:07 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Heet dat fenomeen niet straille??


the only pleasure is pain


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen