IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bizar litteken Vorige pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-07-2002 18:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 18:29 schreef DimmuChild het volgende:
Stigmata?


Hehe, ben ik nou true?


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 27-07-2002 18:31 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 18:30 schreef Slechtheid het volgende:
Hehe, ben ik nou true?


Nou, aangezien alleen zwaar orthodoxe christenen stigmata kunnen krijgen zou ik zeggen: nee.


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 27-07-2002 19:35 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 27 juli 2002 18:31 schreef DimmuChild het volgende:
Nou, aangezien alleen zwaar orthodoxe christenen stigmata kunnen krijgen zou ik zeggen: nee.


Waarmee maar gezegd moet worden dat ze die wonden zeer waarschijnlijk zelf veroorzaken


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 27-07-2002 19:43 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 18:26 schreef Slechtheid het volgende:
Echt vreemd:

Ik heb een groot deel van mijn rug onder de striemen zitten, maar heb totaal geen idee waarvan.

Ik dus ook, straille ofzo zou het kunnen zijn. (lees maar eens een stukkie terug)


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 07-08-2002 3:41 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

ik heb een ToN brandmerk op mijn schouder..een gaatje in mijn been van een steen die ik erin kreeg...en streep op mijn been van het vallen op de snowdon (wales) en dan nog een deuk in mijn been (ook een litteken) van toen ik tegen de bank werd geduwt bij gym. Ook zit ik helaas overal onder de sneetjes (littekens) .. automutilatie (en NEE ik doe het NIET voor de aandacht! )


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 07-08-2002 8:09 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

heb er laatst weer 2 bijgekregen...
me linkerknokkel is 1 groot litteken tegenwoordig ( als ik nog 1 keer de opmerking krijg "op wie was je pissig?" komen er nog een stel bij )
en op me rechter wijsvinger zit een winkelhaak van 3 cm (al sla je me dood ik weet niet meer wat ik gedaan heb om die te krijgen... weet alleen wel dat ik me wonden beter schoon moet gaan maken (allebij zijn ze ontsoken geweest en die op me knokkel (en rondom trouwens) heb echt pijn gedaan


My madness, my sadness


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 07-08-2002 13:23 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Littekens, argh..

1) Gezicht, door de acné (maanlandschap).
2) Striemen op:

- Bovenarmen
- Buik (voorkant / zijkanten)
- Bekken
- Benen

3) En nog wat littekens van de kat

Striemen komen bij mij door te snel dik worden...1 juli woog ik nog 120, nu weeg ik gelukkig weer 99 (120 vond ik wat veel voor 16 jaar). Veel van de striemen zijn nog aan de rode kant (behalve voorkant buik), hopelijk gaat dat rode er in ieder geval snel weg .


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-08-2002 13:30 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Op buik en bovenbenen door zwangerschap en groot golfkarton landscap 1 flinke op m'n kin door val van de schommel als ukkie en soort put boven m'n oog van de veel te harde rand van de bank en paar op m'n voeten.

En een paar nieuwe door de poes.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Child Of The Damned
Usericon van Child Of The Damned
Posted 07-08-2002 13:32 by Child Of The Damned Wijzig reactieProfiel van Child Of The DamnedQuote dit bericht

gezicht en schouders door acne.

Onderaan kin heb ik een litteken van met mijn kin tegen de rand van het zwembad aan te springen.

[Dit bericht is gewijzigd door Child Of The Damned op 07-08-2002 13:33]


~{VøøDøø}~
HATE FUCK FIGHT KILL
Usericon van ~{VøøDøø}~
Posted 07-08-2002 21:06 by ~{VøøDøø}~ Wijzig reactieProfiel van ~{VøøDøø}~Quote dit berichthttp://www.cu2.nl/nirvanametalz

op mijn pols [ik was er verslaaft aan kon er nix aan doen]

[Dit bericht is gewijzigd door ~{VøøDøø}~ op 07-08-2002 21:09]


Only dead fish swim with the stream


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen