![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
ja ik ken ze zijn zijn echt lache, hun shirts heerschen ook zwaar ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 06-12-2002 20:53] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
Daar zie ik de humor niet van in, echt zielig zoiets... ![]() Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
quote: - Koel!? Heb je het ontwerp van de shirts? - Heb geen topic gevonden - Heiden: ach ja... tis een beetje lage humor, wel grappig, moet je het maar es horen. Ze hebben ook een pagina op www.mp3.com ![]() |
|
moet ik ff vragen of een vriend van me z'n shirt kan inscannen duurt wel tijdje denk ik Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
Yeah, één keer gehoord, dit soort humor heeft slechts een kleine houdbaarheid. Na één keer heb je het wel gehoord. Toch zijn er legio bands die hetzelfde doen. ![]() ![]() |
|
Kutschurft is heerschend! *Stop je Kanus in m'n Anus! *Neuk je Oma in d'r Stoma! *Bruut Anaal Genomen in een Overvolle Dixie! En dan dat verhaal bij "Neuk je Oma in d'r Stoma!": 'Charmant trapte ik de zware deur uit zijn sponingen. En ik sprong op haar bed: "Whaaaa, wie bent u?!" krieste ze. "Geen Paniek!! Ik ben het GOD!!"...' ![]() |
|
quote: Daar heb je een punt, maar dit is muzikaal ook best wel ok! ![]() |
|
Hun waren toch ook van krijg aids en sterf? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
site? ![]() |
|
Wel grappig idd. Hele tijd al eigenlijk niet meer gezien ofzo, want de laatste keer dat ik ze live zag is nu onderhand al meer dan 2 jaar geleden. Ze waren volgens mij ooit begonnen als grap, om lekker lol te hebben omdat ze in hun eigen bands dat niet zo konden doen. ![]() ![]() "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." ![]() |
|
![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
Ach, doe mij maar Bloedbef ![]() Touché, pussycat! ![]() |
|
quote: ja, nog kanslozer ![]() ![]() |
|
Kutschurft is best grappig, en de muziek is (in tegenstelling tot bands als bijvoorbeeld Anal Cunt) ook wel aardig oke. ![]() |
|
om te janken. dynamo was nog nooit zo leuk ![]() ![]() |
|
hahahaaha, wat een humor! Grappig, maar een cd van kopen? nee "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
ik heb m gewoon gebrand... hehe, zit die gast van orphanage erbij?! ![]() |
|
quote: Yup, Sjors ![]() Maar ach, kost maar iets van 6 euro ofzo... ![]() |
|
1 woord: GATVERDAMME!!!! ![]() ![]() |
|
quote: Je hebt gelijk, het is vies. Vandaar dat 't zo heerscht! ![]() |
|
De Shirt van Kutschuft heerst! Aan de achter kan staat er "met je kanus in m'n anus" in grote witte letters. ![]() Oh Kutschurft...wat doe je nou?? ![]() |
|
quote: Wie wil er nu met zo'n shirt rondlopen?! Al die anus-grind,... Je kan me de bout hachelen! ![]() |
|
titels doen me denken aan De Madeliefjes met nummers als: het pus druipt uit mijn anus, paus johnannes dutroux, likkend loops alto-hoertje, etc.. (tiepvouten) [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 08-12-2002 13:11] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Was het niet: "Owh Kutschurft, wat doen jullie nu?" ![]() @Phriar: De Madeliefjes? Waar kan ik dat es checken, dat klinkt ook veelbelovend ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |