|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: runnns to the hillls Oud Vuil. |
|
Shredhead heeft een nummertje per mail naar Bonnie doorgestuurd. En dat heb ik gehoord...... |
|
Een prachtig album van Agiel. Ik ken die band niet, maar zou ze graag eens live zien!!! Vooral die ongelofelijke snelheid van de muziek is prachtig, heerlijk blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: Je vindt de cd goed maar kent de band niet, vreemd Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hebben ze ook een website? Kan ik es een paar nummertjes downloaden. |
|
hier vind je mp3's: quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
thanx |
|
ken dit album wel ja, zitten wat blackmetal achtige dingen in wat mij niet bevalt.. Ik hou toch meer van het rouwe werk "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Er zitten idd wat Emperor elementen in maar toevallig vind ik Emperor goed dus het stoort me niks; overigens zijn die invloeden niet overheersend; er gebeurt echt vanalles! Wel klote dat er geen teksten in het boekje staan. Wel 'dedicated to the memory of Chuck Schuldiner'; gezien de integere en geïnspireerde muziek een waardig eerbetoon (for what'it's worth) imo. Agiel heeft wat mij betreft de deathmetal plaat van het jaar gemaakt. (geef wel toe dat ik ze niet allemaal gehoord heb; blijf nl. deze steeds opzetten ) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-12-2002 15:54] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
in welke map heb je em gegooit? |
|
quote: =vrij makkelijk te vinden: mp3/agiel The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: WAAR? WAAR?WAAR? Tering heb 1 nummer gehoord. Moet die cd hebben! |
|
quote: Dat is de eerdergenoemde server, maar deze cd is het absoluut waard origineel te kopen: hier bijvoorbeeld: www.coldbloodindustries.com of bij Displeased. Hier krijg je absoluut geen spijt van, de rest van de nummers (o.a. Adab to the mighty, Serpent Masquerade en vooral Principle of discord & Andromeda) zijn nl. nóg beter & bruter!!! Bij deze zoek ik nog hun demo en de promo, maar die zal waarschijnlijk niemand hebben? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dikke vette heersch! Lekkere rifjes en blastbietten. Nog ff vaker luisteren. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hmm, die grunts hadden van mij trouwens wel iets meer naar de voorgrond gebracht mogen wroden trouwens. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
die screams hadden ze wel weg kunnen laten. Irriteert me "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Agiel... he, hebben die gasten Terry Goodkind en zijn Sword Of Truth series gelezen of zo? Daar wordt de Agiel gebruikt als magisch wapen door zeer zwaar in pijn getrainde Mord Sith (ja ja, lekkere brute vrouwen met lang blond haar gekleed in rood leer) De Agiel is een martel wapen. Dat zal zo ik zie wel bij de muziek passen! I Find That I Am Not There... |
|
Daar dacht ik ook al aan. |
|
http://www.sarahsarchangels.com/angelofday/angelofday.html Agiel A angel's name that is found inscribed on the first pentacle of the planet Mercury. He is also the presiding intelligence of the planet Saturn. En bij mijn weten sloeg de bandnaam daarop -- in ieder geval niet op de boeken van Terry Goodkind, de thematiek van de teksten heeft daar verder ook niets mee uit te staan. Zou het trouwens een behoorlijke teleurstelling vinden als ik het misheb! *edit* ik vind het niet erg om het mis te hebben, maar wel als ze dus de inspiratie van Terry Goodkind zouden hebben, vandaar, zie [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 14-08-2003 20:00] |
|
quote: Volgens mij heeft Tim Yeung alleen het album ingespeeld en zit hij nu zeker in Decrepit Birth. En speelt live ook mee met Vital Remains. |
|
Damn... Lang niet geluisterd. Zo eens even weer opzoeken. Geniale band! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
idd, deze plaat was zeker wel één van de betere van 2002. Ben benieuwd naar de nieuwe (geen idee wanner deze uitkomt) volgens de band word ie minder hard maar wel complexer |
|
Hm, ik moet zeggen dat de plaat bruut was, maar niet altijd even evenwichtig. En als ik die gast van Unique Leader Records tegenkom zal ik niet nalaten om zijn homo-hoofd met een botte bijl in te rammen voor de povere wijze waarop hij de CD-doosjes bekleedt. Ik bedoel, een velletje als CD-boekje is wel erg goedkoop, de fucking geldwolf. |
|
quote: Zeik godverdommen niet zo man, heb je wel andere releases van Unique leader vraag ik me dan af, de Deeds Of Flesh cds hebben prima inlays. "This one is older than shit, heavier than time!" |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |