|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
duurt veels te kort deze heersplaat, let op tukkers: DIT IS DEATHMETAL, als jullie het nu zo doen Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Dit soort muziek is echt niet voor mij gemaakt .. Ik vind Nile leuk, morbid angel goed maar daar houd het dan weer op qua moderne death metal... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: |
|
Ik heb sinds kort ook dit album van Agiel en hij heerscht enorm. Binnenkort maar eens kijken of er nog meer van te krijgen is. |
|
ik kan me er niet echt in vinden in dit album, ik heb em een keer gedraaid zo vaagjes. Maar de blackmetal invloeden bevallen me echt niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tja, daar stoor ik me eigenlijk niet zo aan. Als de muziek maar goed is, interesseert het me niet of het black, death of wat dan ook is. |
|
ik heb die cd ook gekocht, volgens mij naar aanleiding van dit topic. waar ik nog steeds niet aan kan wennen zijn die afgrijselijke keyboard solo's. ik vind de achtergrond keyboard geluiden juist weer een enorme meerwaarde geven aan de muziek, ik denk dat daar het black metal gevoel van sommige door veroorzaakt wordt. de bassist is trouwens geweldig, doet me een beetje denken aan steve digiorgio. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik heb er nog een demo van kunnen vinden maar na de tour in USA er niets meer van gehoord; weet iemand wat er van deze band geworden is? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
opvallend stil idd, net zo stil als rhodium... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: dikke vette HINT! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Unique Leader zou meer kunnen vertellen over wat er nog binnen Agiel gebeurt momenteel. Of anders agielmetal @ aol dot com (afkomstig van UL site) |
|
quote: Ik dacht dat John Longstreth verantwoordelijk was voor de drumpartijen, naja die speelt natuurlijk niet meer in Agiel. En dan moet je maar zien hoe je dat gaat oplossen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tim Yeung was alleen maar een sessiedrumme, welke Dark Pantheons ingedrumd heeft destijds. Verder zijn de leden van Agiel een tijd met andere zaken bezig geweest, andere muzikale stijlen. Het nieuwe Agiel werk, als dit nog ooit uitkomt, zal niet meer op Unique Leader uitkomen, dit wijkt te ver af van de stijl waar Unique Leader zich mee bezig houdt. Verwacht dus van een nieuwe Agiel plaat meer progressieve invloeden, dromerigere dingen en vooral geen blastbeats. |
|
quote: Tim Yeung was het idd, mja ik vond Agiel sowiezo al niet echt passen tussen de rest van jullie bands. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Al die Unique Leader releases zijn klote. Het lijkt allemaal zo op elkaar. |
|
quote: Ja dat komt omdat je een mongooltje bent. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Zielig mannetje met maar 62 cd's |
|
quote: laten ze dat ajb over aan andere bands en doen waar ze goed in zijn... quote: Hij moet toch ergens beginnen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de hell.. wat is die nieuwe EP een extreme tegenvaller signature |
|
quote: Godver. 12 jaar stilte, en dan dat? Ik heb overigens nog geen noot gehoord maar dit leest niet als bemoedigende eerste respons. |
|
Gerechtigheid. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zie net dat de huidige lineup alleen nog de oorspronkelijke vocalist bevat. Verklaart het gelijk, dus ik ga weer rustig verder met post-2002 Agiel vergeten. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |