IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : pedosexuelen Volgende pagina
Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-12-2002 15:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hoi

Ik zag gister in het Lagerhuis een interessante stelling voorbij komen:

quote:
Moet de identiteit en het adres van een (veroordeeld) pedosexueel aan buurtbewoners bekend gemaakt worden?


In eerst instantie dacht ik Ja! Ik vind dat je het recht hebt te weten of er, zeker in een kinderrijke wijk, een veroordeeld pedosexueel bij je in de buurt woont. Als ouder wil je dat er nooit zoiets vreselijks met je kind gebeurt, en als je je kind bij iemand die dat eerder gedaan heeft vandaan kunt houden is dat een prettig gevoel.

Zou je de buurman op je kinderen laten passen als je weet dat hij een pedo is? En nu weet je het niet en kom je er na jaren achter dat die man je kind misbruikt heeft.. Dus, in dat opzicht lijkt het me een grote pré te weten of er een dergelijk figuur bij je in de straat woont.

Recht op privacy? Fuck off, pedosexualiteit is een psychisch zieke vorm van je sexuele geaardheid. De kans op herhaling is dus, omdat een pedo naar sex met kleintjes blijft verlangen, zeer groot.

Toen kwam er iemand met de opmerking dat juist deze informatieverschaffing weleens averechts zou kunnen werken. Hij zei iets als Een opgejaagd dier verandert in een monster. En sja, dat kan ik me ook voorstellen. Het mag dan wel veilig zijn in de straat, de pedo zoekt zijn heil elders wel.

Maar, op welke manier zou je hier dan wel mee om moeten gaan? Ik heb zelf nog geen idee, maar jullie misschien wel!

Aan de modz het vriendelijk verzoek alle zinloze bijdragen aan dit topic direct te modden, ik heb er geen zin in pagina's lang posts als dit te lezen:
quote:

Allemaal ophangen die klootzakken


Ik wil hier proberen een cleane discussie over een, imho zeer moeilijk onderwerp, te houden. Als je hier niets aan bij kan dragen, post dan a.u.b. niet! Bij voorbaat dank!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 08-12-2002 16:05 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

ik hang toch het meest naar de mening dat je zulke mensen uberhaupt niet meer in de samenleving moet loslaten.
Zoals gezegd het is een psychische afwijking. en ik ben nogal sceptisch wat betreft de genezing van psychische afwijkingen.
maar goed dit soort volk wordt niet eeuwig opgesloten dus waar moet je ze dan laten.
moet je het aan de buurtbewoners melden? dan krijg je ongetwijfeld overal de reactie "die willen we hier niet!" dus waar laat je zoiemand dan?
aan de andere kant als je nix zegt over de voorgeschiedenis en er gebeurd wel wat dan zijn de rapen ook gaar....

het is gewoon volgens mij heel moeilijk om hier een goeie oplossing voor te vinden.

ik ben voor levenslange opsluiting... maar ja wie ben ik.


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


joeri
Usericon van joeri
Posted 08-12-2002 16:08 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 16:05 schreef XdeckX het volgende:
ik hang toch het meest naar de mening dat je zulke mensen uberhaupt niet meer in de samenleving moet loslaten.
Zoals gezegd het is een psychische afwijking. en ik ben nogal sceptisch wat betreft de genezing van psychische afwijkingen.
maar goed dit soort volk wordt niet eeuwig opgesloten dus waar moet je ze dan laten.
moet je het aan de buurtbewoners melden? dan krijg je ongetwijfeld overal de reactie "die willen we hier niet!" dus waar laat je zoiemand dan?
aan de andere kant als je nix zegt over de voorgeschiedenis en er gebeurd wel wat dan zijn de rapen ook gaar....

het is gewoon volgens mij heel moeilijk om hier een goeie oplossing voor te vinden.

ik ben voor levenslange opsluiting... maar ja wie ben ik.


ik zou meer voor levenslange behandeling zijn. ik heb toevallig dit stukje van de uitzending ook gezien. maar ik zou echt niet weten of je het de buurt moet vertellen. (ik bedenk nu dat ze er waarschijnlijk toch wel achter komen)


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 08-12-2002 16:13 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

Ik denk niet dat je het moet zeggen aan de buurtbewoners. Want die gast word dan constant scheef bekeken, mensen gaan overreageren. En ik denk niet dat die gast die al eens gestekt geweest is, dat zal doen met kinderen uit zijn eigen buurt.



King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 08-12-2002 16:28 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

quote:
Op 8 december 2002 16:13 schreef the wounded immortal het volgende:
Ik denk niet dat je het moet zeggen aan de buurtbewoners. Want die gast word dan constant scheef bekeken, mensen gaan overreageren. En ik denk niet dat die gast die al eens gestekt geweest is, dat zal doen met kinderen uit zijn eigen buurt.


ja dat kan best verrot zijn voor die man, maar om dan de kans te lopen dat hij je kinderen misbruikt? ermm..... neej!


fear my moo of wrath


joeri
Usericon van joeri
Posted 08-12-2002 16:30 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 16:28 schreef King of the Damned het volgende:
ja dat kan best verrot zijn voor die man, maar om dan de kans te lopen dat hij je kinderen misbruikt? ermm..... neej!


als die man zomaar wordt vrijgelaten naar (bijv.) 10 jaar cel, geef je em al genoeg kans om je kinderen te misbruiken.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 08-12-2002 16:30 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 8 december 2002 16:28 schreef King of the Damned het volgende:
ja dat kan best verrot zijn voor die man, maar om dan de kans te lopen dat hij je kinderen misbruikt? ermm..... neej!
ja, das waar.

offtoppic: veranderd eens je usersicon, want ik denk steeds dat je multilator bent



King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 08-12-2002 17:13 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

offtopic: is deze icon goed dan?


fear my moo of wrath


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-12-2002 18:28 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Lastige kwestie.

Een levenslange behandeling en controle van zo'n figuur lijkt me inderdaad het beste.

Een pedo die op een school, kinderdagverblijf, sportclub etc. werkt of in een kinderrijke buurt woont, zou niet moeten kunnen.
Dat is de kat op het spek binden vrees ik.

De kans is aanwezig, als de buurt niet op hoogte is, dat de pedo in alle rust opnieuw kan toeslaan. Ik ben van mening, dat je wel het recht hebt om te weten wat voor monster de buurman is.

Of mensen met deze kennis om kunnen gaan, is natuurlijk de vraag.



Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 08-12-2002 18:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 18:28 schreef JaneDoe het volgende:
Of mensen met deze kennis om kunnen gaan, is natuurlijk de vraag.

Inderdaad.

Dat kunnen ze dan ook niet. In het huidige klimaat word je al bedreigd als je een parodie op Pim Fortuyn doet. Mocht een pedosexueel die in Groningen heeft toegeslagen, in Zeeland gaan wonen en de mensen weten dat, dan krijgt hij binnen de kortste keren stenen door z'n ruit gegooid -- en dat terwijl hij die mensen NIETS heeft misdaan. 'Bemoei je met je eigen zaken' is blijkbaar een credo dat heel, heel veel Nederlanders niet goed begrijpen.

Wat ik VIND (hiervan weet ik niet of het overeenkomt met de gang van zaken in Nederland) is dat pedosexuelen die in het gevang hebben gezeten (lang.... heel lang) verplicht onder behandeling moeten worden gesteld. Sterker nog, ze mogen pas de gevangenis uit als ze 'genezen' zijn verklaard. Dan mogen ze ergens gaan wonen zonder dat de buurtbewoners het weten. Er moet echter wel elke termijn (een maand of zo) een voortgangsgesprek plaatsvinden en de therapie moet voortgezet blijven worden. Als de pedosexueel hieraan niet voldoet, dienen de buurtbewoners ingelicht te worden. Het hangt dan dus van de pedosexueel zelf af of hij wel of niet aan de plaatselijke schandpaal genageld wordt.

Maar ja, dit zal wel onuitvoerbaar zijn.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-12-2002 18:40 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2002 18:28 schreef JaneDoe het volgende:
Of mensen met deze kennis om kunnen gaan, is natuurlijk de vraag.



Dat lijkt me het grootste probleem.

Ik denk wel dat mensen wel zouden moeten weten als ze bij een pedosexueel in de buurt zouden wonen omdat de omgeving dan oplettender zal zijn.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-12-2002 18:40 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

De identiteit moet niet bekend worden omdat iedereen die man dan gaat ontwijken, hij raakt geïsoleerd en voelt zich aan alle kanten bedreigd, en dan is de kans op herhaling veel groter. Bovendien heb je er niets aan om te weten dat zo'n man in de buurt woont want je kunt niet je kinderen verbieden om naar buiten te gaan.

Omdat het risico op herhaling redelijk groot is te noemen, pedofilie is immers een ziekte en verdwijnt nooit, moeten deze mensen gewoon uit de samenleving worden verwijderd. Bouw maar een pedofielencentrum met een grote muur er omheen, kunnen ze daar elkaar vermaken!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-12-2002 18:45 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Je kan ze ook allemaal bij elkaar in een soort "therapiewijk" laten wonen. Dan kunnen ze wel gewoon een sociaal leven creeren (welliswaar met andere pedofielen/criminelen) en tegelijkertijd kan er ook beter toezicht gehouden worden.
Maar dan krijg je weer het probleem van dat ze zelf eigenlijk ook nog een wil hebben en niet op een huis/buurt gewezen willen worden. Maar goed het is voor hen beter als levenslang vastzitten.



Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 08-12-2002 18:48 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 8 december 2002 18:45 schreef Kramy het volgende:
Je kan ze ook allemaal bij elkaar in een soort "therapiewijk" laten wonen. Dan kunnen ze wel gewoon een sociaal leven creeren (welliswaar met andere pedofielen/criminelen) en tegelijkertijd kan er ook beter toezicht gehouden worden.
Maar dan krijg je weer het probleem van dat ze zelf eigenlijk ook nog een wil hebben en niet op een huis/buurt gewezen willen worden. Maar goed het is voor hen beter als levenslang vastzitten.


Uhm, ik hoop dat je beter voor de kinderen bedoelt


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-12-2002 18:51 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik vind dat zo´n mensen niet meer de maatschappij in mogen.
Gewoon in een kliniek stoppen.
Kost natuurlijk wel veel geld.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 08-12-2002 18:53 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 8 december 2002 18:48 schreef Sjaan het volgende:
Uhm, ik hoop dat je beter voor de kinderen bedoelt


We hebben het hier toch vooral over de pedosexuelen en niet echt over de kinderen dusja...die pedosexuelen zijn ook levende wezens, hebben evenveel recht op te leven als andere mensen. Dus die mogen wel gewoon leven, maar controle is wel nodig en dat kan door zo'n therapiewijk wel..



JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 08-12-2002 18:56 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik ben altijd een beetje bang, dat die pedo's allerlei hulp, aandacht en bescherming krijgen, terwijl een kind ,dat slachtoffer is geweest van een pedo natuurlijk echt levenslang heeft, vergeten word.


Don't blush when I rip you open


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 08-12-2002 19:04 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik denk niet dat je van pedofilie te genezen ben, het is tenslotte een sexuele voorkeur net als homofilie of gewoon hetero zijn.
Daarom vindt ik dus ook dat ze NOOIT meer terug mogen in de maatschappij. Niet alleen omdat daar kinderen wonen maar ook omdat daar internet is... en dat is een fucking vrijplaats voor pedofielen.


My madness, my sadness


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-12-2002 22:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pedofielen -->> OVENS

Nuff said


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 09-12-2002 11:34 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik lees hier nu al een tijdje, en ik merk eigenlijk dat veel mensen dezelfde mening hebben, en die hehaling verveelt wel.

Maar om te zeggen ik deel ook wel de mening over levenslange therapie en niet informeren aan de buurtbewoners.



JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 09-12-2002 11:36 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Ik vind dat pedo's gewoon hun gang moeten kunnen gaan... nou goed?



Don't blush when I rip you open


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-12-2002 15:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Niet alle pedo's geven toe aan hun behoefte. Zulke mensen moeten, onder bepaalde voorwaarden zoals begeleiding, met rust gelaten worden.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 09-12-2002 15:16 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Als je het aan de wijk/buurt verteld worden ouders erg bang dat er iets met hun kinderen gebeurt en kunnen of mogen de kinderen helemaal niet meer naar buiten. Ouders zijn dan constand bezig met het letten op de pedofiel.

Een behandeling lijkt me een goede zaak. Je kan ze niet levenslang opsluiten omdat dat toch geen zin heeft. Ze hebben geen mensen vermoord of wat dan ook en in Nederland krijg je dan echt geen levenslang. En wat is levenslang hier? 20 tot 25 jaar toch?
dan lopen ze daarna weer vrij rond om het zelfde te doen wat ze voor hun straf deden. Ze moeten in een kliniek behandeld worden en zoals eerder gezegd werd idd in een speciale wijk laten wonen met andere "zieke" mensen.


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2002 15:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:16 schreef Sorpresa het volgende:
Als je het aan de wijk/buurt verteld worden ouders erg bang dat er iets met hun kinderen gebeurt en kunnen of mogen de kinderen helemaal niet meer naar buiten. Ouders zijn dan constand bezig met het letten op de pedofiel.

Een behandeling lijkt me een goede zaak. Je kan ze niet levenslang opsluiten omdat dat toch geen zin heeft. Ze hebben geen mensen vermoord of wat dan ook en in Nederland krijg je dan echt geen levenslang. En wat is levenslang hier? 20 tot 25 jaar toch?
dan lopen ze daarna weer vrij rond om het zelfde te doen wat ze voor hun straf deden. Ze moeten in een kliniek behandeld worden en zoals eerder gezegd werd idd in een speciale wijk laten wonen met andere "zieke" mensen.
Vindt jij homo's ook 'zieke' mensen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-12-2002 15:17 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Niet alle pedo's geven toe aan hun behoefte. Zulke mensen moeten, onder bepaalde voorwaarden zoals begeleiding, met rust gelaten worden.



precies ookal ben ik pedo, ik doe toch niks mis


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2002 15:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:17 schreef Agamidion het volgende:
precies ookal ben ik pedo, ik doe toch niks mis
Nee, je doet het altijd raak.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen