IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : pedosexuelen Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 15:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Niet alle pedo's geven toe aan hun behoefte. Zulke mensen moeten, onder bepaalde voorwaarden zoals begeleiding, met rust gelaten worden.

en degene die het wel doen begaan een strafbaar feit, dus de bak, of het psychiatrisch ziekenhuis in met die gasten.
degene die er niet aan toegeven vormen ook geen gevaar voor de samenleving. maar het lijkt me ook dat van die mensen de gegevens niet bekend zijn.
ze lopen niet met een bordje: ik ben pedo, maar doe niets hoor!! op hun hoofd.

de pedo's waar ze de adressen van weten de hebben meestal (al) iets onwettigs gedaan.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-12-2002 15:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Waarom wordt pedosexualiteit niet gezien als een geaardheid? Ok, er is geen sprake van wederzijdse toestemming, maar toch.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 15:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:23 schreef Slechtheid het volgende:
Ok, er is geen sprake van wederzijdse toestemming,

je geeft je eigen antwoord al.

sex met paarden wordt toch ook niet gezien als een geaardheid. het gaat erom dat ze mensen/dieren iets aandoen waar ze niet om gevraagd hebben. en in hun verdere leven veel last van blijven houden


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 09-12-2002 15:27 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:23 schreef Slechtheid het volgende:
Waarom wordt pedosexualiteit niet gezien als een geaardheid? Ok, er is geen sprake van wederzijdse toestemming, maar toch.


Door wie bedoel je?

Ik zie het namelijk wel als een (zieke vorm van je) sexuele geaardheid.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2002 15:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:25 schreef ghoulliette het volgende:
je geeft je eigen antwoord al.

sex met paarden wordt toch ook niet gezien als een geaardheid. het gaat erom dat ze mensen/dieren iets aandoen waar ze niet om gevraagd hebben. en in hun verdere leven veel last van blijven houden
Daarentegen blijft de geaardheid van een homo homo, als hij bij iemand ongewild z'n aarsje verwijdt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 09-12-2002 15:31 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:27 schreef Misanthrope het volgende:
Daarentegen blijft de geaardheid van een homo homo, als hij bij iemand ongewild z'n aarsje verwijdt.


een homofiele verkrachter word het dan, dus zou je dan bij pedo's ook onderscheid moeten maken tussen pedoverkrachters en gewone pedofiele, al kan ik me nie echt voorstellen dat zon kind dat ooit zou willen, en als ze het willen dan zijn ze eignelijk nog te jong om die beslissing te maken.


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 15:32 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:27 schreef Misanthrope het volgende:
Daarentegen blijft de geaardheid van een homo homo, als hij bij iemand ongewild z'n aarsje verwijdt.

kan het nog kortzichtiger.

een verkrachter is een verkrachter, en er zijn maar weinig homosexuelen die een volwassen man verkrachten.

en anders (bij jonge jongens) valt het onder pedofiele, je kunt jongens namelijk moeilijk in hun kutje neuken.

en wat zijn jullie allemaal braaf. een pedo is niet noodazekelijk iemand die op een kind verliefd is en het wil liefkozen op een extreme manier!!!

zijn jullie dutroux vergeten

de kinders worden opgesloten, geslagen, verkrachte en op film gezet, om de perverse behoeftes te bevredigen.

je kunt het beter met de geaardheid van moordenaars vergelijken dan met de geaardheid die een sexuele voorkeur beslaat.

pedofielen hebben niet het beste met kindertjes voor


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-12-2002 15:35 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:32 schreef ghoulliette het volgende:
pedofielen hebben niet het beste met kindertjes voor
Je generaliseert nogal. Er zijn zeker wel volwassen mannen die verliefd zijn op een jong meisje. En dan hebben ze wel het beste met hun voor.
Het zijn er niet veel, maar ze zijn er, dus: De meeste pedofielen hebben niet het beste met kindertjes voor.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-12-2002 15:36 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:32 schreef ghoulliette het volgende:
pedofielen hebben niet het beste met kindertjes voor
Denk dat je nu pedofielen met pedosexuelen verwart?
Wat in de volksmond pedofiel heet, daar wordt meestal een pedosexueel mee bedoeld.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2002 15:36 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Sommige homo's houden hun geaardheid verborgen en vallen er dus niemand mee lastig, sommige pedofielen houden ook hun geaardheid verborgen en vallen er dus ook niemand mee lastig. Zou je ook aan de hele buurt bekend moeten maken als er een homo zou komen wonen? Je kunt iemand niet beoordelen op iets dat hij niet heeft gedaan, dus je kunt een pedofiel niet de grond in stampen op sociaal gebied als hij nog niet eens iets heeft gedaan. Zodra de pedofielen een gewelddadig verleden hebben vind ik dat ze niet eens meer in een gewone buurt mogen wonen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-12-2002 15:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik vraag me af, waar komt zo een rare sexuele voorkeur vandaan? worden mensen zo geboren? Is het iets wat door een trauma wordt veroorzaakt? Is het iets van deze tijd( waren er vroeger minder pedofielen?).

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 09-12-2002 15:40]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-12-2002 15:40 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:39 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik vraag me af, waar komt zo een rare sexuele voorkeur vandaan? worden mensen zo geboren? Is het iets wat door een trauma wordt veroorzaakt? Ik snap er niks van (net zoiets als bestialiteit).
Ieder houdt zo van z'n eigen dingen, de een houdt van trance, de ander van metal, zo werkt dat ook met pedosexuelen denk ik.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 15:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:35 schreef Slechtheid het volgende:
Je generaliseert nogal. Er zijn zeker wel volwassen mannen die verliefd zijn op een jong meisje. En dan hebben ze wel het beste met hun voor.
Het zijn er niet veel, maar ze zijn er, dus: De meeste pedofielen hebben niet het beste met kindertjes voor.

ik doel niet om mannen die vallen op een meisje van 14.
ik doel op volwassen (zowel mannen als vrouwen)
die voorwerpen bij 2 jarige peuters naar binnen werken en dat soms ook nog op video zetten.

tuurlijk kan een volwassen man, een lolita hebben. maar ik denk dat wanneer je over pedofielen of pedosexuelen (whatever)praat en het gevaar daarvan, moet kijekn naar de extreme gevallen. dus niet naar gymlaren die hun leerlingen wel vaak aanraken enzo.

mijn generalisatie hier was op zijn plaats lijkt me.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-12-2002 15:54 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:53 schreef ghoulliette het volgende:
mijn generalisatie hier was op zijn plaats lijkt me.
Nee. Ik had het niet over lolita's, maar gewoon over kinderen in de leeftijd van 5-10 jaar. En ook daar kan een volwassen verliefd op worden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-12-2002 16:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 15:54 schreef Slechtheid het volgende:
Nee. Ik had het niet over lolita's, maar gewoon over kinderen in de leeftijd van 5-10 jaar. En ook daar kan een volwassen verliefd op worden.


Ik kan me daar niks bij voorstellen. En wat zijn lolita's?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 09-12-2002 16:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 16:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kan me daar niks bij voorstellen. En wat zijn lolita's?
Tjah, ik kan me ook niks voorstellen bij bestialiteit, en toch gebeurt het.
Lolita's zijn, tjah, ik noem ze spekjes. Jonge lekkere wijven?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 16:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 16:00 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik kan me daar niks bij voorstellen. En wat zijn lolita's?

Lolita's zijn jonge meisjes waar pedofielen een meisje in zien die "volwassen" is voor haar leeftijd. en dat geeft hun een erotische prikkeling.

die volwassenheid is niet perse iets objectiefs dat er echt is, het is een gevoel een beeld dat mannen bij een bepaald meisje hebben.

althans dat heb ik begrepen uit het boek: lolita

@slechtheid, verliefd worden op babies, kleuters en jonge kinderen is niet normaal. echt niet.
natuurlijk gezien zouden mannen ook alleen op geslachtsrijpe wijfjes moeten vallen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-12-2002 16:25 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 16:13 schreef ghoulliette het volgende:
Lolita's zijn jonge meisjes waar pedofielen een meisje in zien die "volwassen" is voor haar leeftijd. en dat geeft hun een erotische prikkeling.

die volwassenheid is niet perse iets objectiefs dat er echt is, het is een gevoel een beeld dat mannen bij een bepaald meisje hebben.

althans dat heb ik begrepen uit het boek: lolita

@slechtheid, verliefd worden op babies, kleuters en jonge kinderen is niet normaal. echt niet.
natuurlijk gezien zouden mannen ook alleen op geslachtsrijpe wijfjes moeten vallen.


Dank u (ook slechtheid).Ik heb het idee dat ene verliefdheid moet leiden tot eens serieuze relatie, en dat een relatie gebaseerd moet zijn op gelijkwaardigheid. dat is natuurlijk ver te zoeken met een (zeer) jong meisje. daarom beschouw ik zoiets als afwijkend. ik denk ook dat het voor het deel verwarde/gefrusteerde mensen zijn (als zoiets niet aangeboren is) en vooral "geilen" op de machtspositie. We hebben het trouwens vooral over mannen hier valt me op. bestaan er ook pedofiele vrouwen???


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 16:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 16:25 schreef bestaan er ook pedofiele vrouwen???

ja, de vrouw van dutroux bijvoorbeeld, michelle heette ze.

maar het priesterschap is dan ook vooral een mannelijke aangelegenheid


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 09-12-2002 17:39 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

pedofilie is ziek, en ik geloof dat mensen kunnen veranderen... maar als ik zie dat sommigen twee keer zijn vrijgelaten uit de tbs kliniek en nog steeds doorgaan met hun praktijken begin ik steeds meer te neigen naar levenslange tbs en/of opsluiting...

Het grootste probleem is dat die mensen in een instituut schijnbaar volledig aangepaste mensen zijn, maar zo gauw ze weer in de verleiding komen (in de buurt van kleine kinderen) hun instincten weer naar boven komen, van de meeste pedofielen is er maar een klein deel dat echt "geneest" om het maar zo te zeggen.

Een keer op het nieuws gehoord dat er een pedofiel die bekend was bij de schoolleiding van de een of andere basisschool na zijn tbs gewoon weer werdt aangenomen (dat vind ik toch wel een groot voorbeeld van kat op het spek binden)

Er zou misschien gewoon een aantekening moeten worden geplaatst in de overheidsdocumenten van die persoon dat hij of zij niet met kinderen mogen werken (als ze die regel overtreden is er weer opsluiting)

Maar hoeveel slachtoffertjes wil je maken... als je mensen keer op keer tbs geeft en het lijkt alsof ze zich aanpassen...maar als ze dan weer buiten zijn soms nog binnen vierntwintig uur hebben vergrepen aan een onschuldig kind...

Volgens mij weegt in dit specifieke geval het recht van het slachtoffer veel zwaarder dan de privacy van de overtreder (maar daarmee bedoel ik niet dat die persoon overal bekend moet zijn, alleen bij de juiste instanties)


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-12-2002 20:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik blijf bij castratie als sanctie voor die types. Simpel doch doeltreffend; hadden ze hun drift maar in de hand moeten houden.

Walgelijk dat zulke types geen schijt geven om het feit dat ze een kind verpesten!
('t levert overigens wel goeie deathmetalgitaristen op zoals Erik Rutan (Hate Eternal/x-Morbid Angel)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-12-2002 20:47 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Castratie is eigenlijk wel een goede idd.

Blijft wel storend dat mensen niet het onderscheid kunnen maken tussen pedofiel en pedosexueel.

Een pedofiel is gewoon een vieze vent die geil wordt als-ie onder het rokje van een meisje kan kijken maar verder alleen maar in staat is om zich in de beslotenheid van z'n eigen kamertje erbij af te trekken. Ranzig, doch veel onschuldiger dan een pedosexueel.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 20:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 20:46 schreef Mutilator het volgende:
Ik blijf bij castratie als sanctie voor die types. Simpel doch doeltreffend; hadden ze hun drift maar in de hand moeten houden.



alsof dat zal helpen, ze hoeven niet perse hun pik erin te steken, en die drift gaat van alleen een castratie heus niet weg.

kunnen ze niet een deel van de hersens verwijderen, zoals ze dat in rusland met junks doen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-12-2002 20:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 20:48 schreef ghoulliette het volgende:
alsof dat zal helpen, ze hoeven niet perse hun pik erin te steken, en die drift gaat van alleen een castratie heus niet weg.

Uiteindelijk wel, aanmaak van testosteron stopt immers.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-12-2002 20:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2002 20:49 schreef Dwaallicht het volgende:
Uiteindelijk wel, aanmaak van testosteron stopt immers.

ik vraag me echt af of het zo makkelijk is.
en als het zo makkelijk is...... waarom doen ze dat dan niet gewoon?


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen