|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+ Datum: vrijdag, 6 sep 2002 Aanvang: 18:30 uur Vader, Dying Fetus Krisiun, Monstrosity, Decapitated, Houwitser, Intervalle Bizarre, Prejudice Prijs: €15.00 Voorverkoop: Begint vrijdag, 16 aug 2002 ~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+ daar gaak dusch hene! Suck my piss |
|
en nog wat verwachte concerten: Status: Onder voorbehoud/ Verwacht Datum: vrijdag, 4 okt 2002 Aanvang: 19:00 uur metal Borknagar + Finntroll + Suidakra + Windir Prijs: nog niet bekend Voorverkoop: Datum Onbekend/ n.v.t +~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~ Status: Onder voorbehoud/ Verwacht Datum: zondag, 20 okt 2002 Aanvang: Onbekend metal Tristania Prijs: nog niet bekend Voorverkoop: Datum Onbekend/ n.v.t ik ga naar alles wat ik heb opgenoemd..aangezien ik toch de trein naar eindhoven gratis kan nemen dan ik vind het allemaal bands die toch zeer de moeite waard zijn! |
|
Topic : effenaar..wie gaat? Als gij betaald Nee, I'll go wherever you will go ofzo.. Hakkuh |
|
Datum: donderdag, 19 sep 2002 Aanvang: 20:30 uur Cannibal Corpse Dew Scented, Severe Torture, Viu Drakh Prijs: €13.00 Voorverkoop: Datum Onbekend/ n.v.t ~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+ Datum: vrijdag, 6 sep 2002 Aanvang: 18:30 uur Vader, Dying Fetus Krisiun, Monstrosity, Decapitated, Houwitser, Intervalle Bizarre, Prejudice Prijs: €15.00 Voorverkoop: Begint vrijdag, 16 aug 2002 mjah daar ga ik denk ik wel heen |
|
Ja, ik ga net als bovenstaande ZM-er alleen op 6 en 19 september. |
|
finntroll en suidakra klinkenm interessant |
|
quote:Past dat?! De Effenaar is gruwelijk klein.. hoe krijgen ze dat nou voor elkaar? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Niet weer Finntroll plz...ik heb nog nachtmerries van die bontbuikige zanger van vorige keer Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Misschien 6 september, of 5 september maar dan in de baroeg zelfde package Ik, Wil Schuurman |
|
Datum: donderdag, 19 sep 2002 Aanvang: 20:30 uur Cannibal Corpse Dew Scented, Severe Torture, Viu Drakh Prijs: €13.00 Voorverkoop: Datum Onbekend/ n.v.t YEAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar ga ik denk ik wel heen !!!!!!!!!!!! |
|
SOMMIGE MENSEN LEREN OOK FUCKIN' NOOIT! OM EEN NORMALE TOPIC TITEL TE CREEEREN ... .. |
|
|
|
quote: OK, misschien ligt het dan aan mij hoor.. maar ik vind 'effenaar, wie gaat' erg onduidelijk.. wat is de moeite om er even Cannibal Corpse bij te zetten? Als iedereen zo'n topictitel bedenkt dan staan er in notime 20 '013, wie gaat' , 'Rotterdam, wie gaat' etc... titels.... |
|
quote:wat loop je toch te zeiken Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja heb je wel gelijk in ja.......... |
|
quote:Je hebt helemaal gelijk ook.. Effenaar: Cannibal Corpse, Dew Scented, Severe Torture, Viu Drakh, Vader, Dying Fetus, Krisiun, Monstrosity, Decapitated, Houwitser, Intervalle Bizarre, Prejudice, Lacuna Coil, Sentenced, Borknagar, Finntroll, Suidakra, Windir, Tristania.. wie gaat? was inderdaad een veel duidelijkere titel geweest. Waar loop je je druk over te maken, voor zo'n lijst is dit een mooie titel imho. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-07-2002 15:42] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmm, denk dat ik zeker wel naar de Vader, Krisiun, Decapitated show ga, maar Cannibal Corpse zal wel 19 Oktober in de Baroeg worden. Wel allemaal vette concertjes zeg! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Tyfus wat een lijst! Nevermind die titel, ik ga kijken of ik nog geld over heb... Windir live?? Die gast is toch in zijn eentje?? Wie gaat daar allemaal wel niet sessiespelen?? >. FINNTROLL! Rulez... eindelijk weer ... laatste keer dat ik ze zou zien had Katla dat gedoe in zijn keel en moest ik het doen met alleen Vintersorg en Tristfuckia... WIJZIG: Argh.. niet helemaal goed gelezen.. het zijn dus 4 verschillende concerten.. ai.. dat is minder, allemaal net niet de moeite waard naar mijn idee (zeker niet na wacken, waar ik de helft al live gezien heb) [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-07-2002 15:55] |
|
quote: Idd. Wat een kut band is Finntroll (live ook) Hakkuh |
|
quote: Jaja Rob..nu weten we het wel:D ik vond ze wel leuk though..alleen die nieuwe zanger was ronduit klote..Ze waren niet zo goed live..maar de sfeer was cool! |
|
finntroll heerscht! Don't touch me. I'm evil. |
|
Hoe lang is het reizen naar de Effenaar, vanaf Utrecht Centraal? De meeste van de concerten die ik in dit topic heb gezien komen ook in de Baroeg, maar wellicht is de Effenaar gezelliger, dan wel hebben ze lekkerder bier, dan wel gaan er meer mensen, dan wel ga ik de bands twee keer zien!?!? |
|
quote: moet je even kijken op www.ns.nl daar heb je zo'n reisplanner... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
en hoe was het mensen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |