IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : effenaar..wie gaat? Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 13-07-2002 21:03 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Datum: donderdag, 19 sep 2002
Aanvang: 20:30 uur

Cannibal Corpse
Dew Scented, Severe Torture, Viu Drakh

Prijs: €13.00
Voorverkoop: Datum Onbekend/ n.v.t

~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+

Datum: vrijdag, 6 sep 2002
Aanvang: 18:30 uur

Vader, Dying Fetus
Krisiun, Monstrosity, Decapitated, Houwitser, Intervalle Bizarre, Prejudice

Prijs: €15.00
Voorverkoop: Begint vrijdag, 16 aug 2002

Datum: zondag, 3 nov 2002
metal

Lacuna Coil
Sentenced

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 13-07-2002 21:05 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Vader, Dying Fetus

daar gaak dusch hene!

Suck my piss

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 13-07-2002 21:07 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

en nog wat verwachte concerten:

Status: Onder voorbehoud/ Verwacht
Datum: vrijdag, 4 okt 2002
Aanvang: 19:00 uur
metal

Borknagar + Finntroll + Suidakra + Windir

Prijs: nog niet bekend

+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~+~

Status: Onder voorbehoud/ Verwacht
Datum: zondag, 20 okt 2002
Aanvang: Onbekend
metal

Tristania

Prijs: nog niet bekend

ik ga naar alles wat ik heb opgenoemd..aangezien ik toch de trein naar eindhoven gratis kan nemen dan ik vind het allemaal bands die toch zeer de moeite waard zijn!

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 13-07-2002 21:43 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Topic : effenaar..wie gaat?

Als gij betaald
Nee, I'll go wherever you will go ofzo..

Hakkuh

Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 13-07-2002 22:04 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

Cannibal Corpse

Vader, Dying Fetus

mjah daar ga ik denk ik wel heen

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-07-2002 13:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ja, ik ga net als bovenstaande ZM-er alleen op 6 en 19 september.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 14-07-2002 13:46 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

finntroll en suidakra klinkenm interessant

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-07-2002 14:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 juli 2002 21:07 schreef Morgil het volgende:
Borknagar + Finntroll + Suidakra + Windir
Tristania

Past dat?! De Effenaar is gruwelijk klein.. hoe krijgen ze dat nou voor elkaar?

I'm not being rude. You're just insignificant.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 14-07-2002 14:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Niet weer Finntroll plz...ik heb nog nachtmerries van die bontbuikige zanger van vorige keer

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 14-07-2002 14:28 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Misschien 6 september, of 5 september maar dan in de baroeg zelfde package

Ik, Wil Schuurman

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-07-2002 14:45 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Cannibal Corpse

YEAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daar ga ik denk ik wel heen !!!!!!!!!!!!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 14:47 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

SOMMIGE MENSEN LEREN OOK FUCKIN' NOOIT! OM EEN NORMALE TOPIC TITEL TE CREEEREN ... ..

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-07-2002 14:48 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 14:56 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 14:48 schreef Triple-Dan het volgende:

OK, misschien ligt het dan aan mij hoor.. maar ik vind 'effenaar, wie gaat' erg onduidelijk.. wat is de moeite om er even Cannibal Corpse bij te zetten? Als iedereen zo'n topictitel bedenkt dan staan er in notime 20 '013, wie gaat' , 'Rotterdam, wie gaat' etc... titels....

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-07-2002 15:16 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 14:47 schreef Valorian666 het volgende:
SOMMIGE MENSEN LEREN OOK FUCKIN' NOOIT! OM EEN NORMALE TOPIC TITEL TE CREEEREN ... ..

wat loop je toch te zeiken

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 14-07-2002 15:19 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 14 juli 2002 14:56 schreef Valorian666 het volgende:
OK, misschien ligt het dan aan mij hoor.. maar ik vind 'effenaar, wie gaat' erg onduidelijk.. wat is de moeite om er even Cannibal Corpse bij te zetten? Als iedereen zo'n topictitel bedenkt dan staan er in notime 20 '013, wie gaat' , 'Rotterdam, wie gaat' etc... titels....

Ja heb je wel gelijk in ja..........

helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-07-2002 15:26 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 juli 2002 14:47 schreef Valorian666 het volgende:

Je hebt helemaal gelijk ook.. Effenaar: Cannibal Corpse, Dew Scented, Severe Torture, Viu Drakh, Vader, Dying Fetus, Krisiun, Monstrosity, Decapitated, Houwitser, Intervalle Bizarre, Prejudice, Lacuna Coil, Sentenced, Borknagar, Finntroll, Suidakra, Windir, Tristania.. wie gaat? was inderdaad een veel duidelijkere titel geweest. Waar loop je je druk over te maken, voor zo'n lijst is dit een mooie titel imho.

I'm not being rude. You're just insignificant.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-07-2002 15:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 14-07-2002 15:42]

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 14-07-2002 15:37 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Hmm, denk dat ik zeker wel naar de Vader, Krisiun, Decapitated show ga, maar Cannibal Corpse zal wel 19 Oktober in de Baroeg worden.

Wel allemaal vette concertjes zeg!

Drink met matuh............., nooit alleen.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2002 15:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 15:26 schreef helmet het volgende:
Je hebt helemaal gelijk ook.. Effenaar: Cannibal Corpse, Dew Scented, Severe Torture, Viu Drakh, Vader, Dying Fetus, Krisiun, Monstrosity, Decapitated, Houwitser, Intervalle Bizarre, Prejudice, Lacuna Coil, Sentenced, Borknagar, Finntroll, Suidakra, Windir, Tristania.. wie gaat? was inderdaad een veel duidelijkere titel geweest. Waar loop je je druk over te maken, voor zo'n lijst is dit een mooie titel imho.

Tyfus wat een lijst! Nevermind die titel, ik ga kijken of ik nog geld over heb...

Windir live?? Die gast is toch in zijn eentje?? Wie gaat daar allemaal wel niet sessiespelen?? >. FINNTROLL! Rulez... eindelijk weer ... laatste keer dat ik ze zou zien had Katla dat gedoe in zijn keel en moest ik het doen met alleen Vintersorg en Tristfuckia...

WIJZIG: Argh.. niet helemaal goed gelezen.. het zijn dus 4 verschillende concerten.. ai.. dat is minder, allemaal net niet de moeite waard naar mijn idee (zeker niet na wacken, waar ik de helft al live gezien heb)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-07-2002 15:55]

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 15-07-2002 1:59 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 14:19 schreef Vampie het volgende:
Niet weer Finntroll plz...ik heb nog nachtmerries van die bontbuikige zanger van vorige keer

Idd. Wat een kut band is Finntroll (live ook)

Hakkuh

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 15-07-2002 2:02 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 1:59 schreef RdP het volgende:
Idd. Wat een kut band is Finntroll (live ook)

Jaja Rob..nu weten we het wel:D ik vond ze wel leuk though..alleen die nieuwe zanger was ronduit klote..Ze waren niet zo goed live..maar de sfeer was cool!

Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 15-07-2002 2:10 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

finntroll heerscht!

Don't touch me. I'm evil.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 15-07-2002 2:20 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hoe lang is het reizen naar de Effenaar, vanaf Utrecht Centraal? De meeste van de concerten die ik in dit topic heb gezien komen ook in de Baroeg, maar wellicht is de Effenaar gezelliger, dan wel hebben ze lekkerder bier, dan wel gaan er meer mensen, dan wel ga ik de bands twee keer zien!?!?

Kramy
Usericon van Kramy
Posted 15-07-2002 2:21 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 15 juli 2002 2:20 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoe lang is het reizen naar de Effenaar, vanaf Utrecht Centraal? De meeste van de concerten die ik in dit topic heb gezien komen ook in de Baroeg, maar wellicht is de Effenaar gezelliger, dan wel hebben ze lekkerder bier, dan wel gaan er meer mensen, dan wel ga ik de bands twee keer zien!?!?

moet je even kijken op www.ns.nl daar heb je zo'n reisplanner...

ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 15-07-2002 2:22 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

en hoe was het mensen?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com