|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, da's niet zo moeilijk. Maar hoe kom ik vanaf Eindhoven CS bij de Effenaar, bedoel ik meer. |
|
En als dat niet lukt, wil ik nog steeds weten hoe ik daar kan komen . |
|
quote: Je loopt het station uit linksaf en na 5 minuten lopen ben je er al. Vraag daar nog ff voor de zekerheid; het is enorm dichtbij. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Suidakra en windir wil ik wel zien.. Finntroll wil ik ook nog wel is zien. Alleen dan niet met dezelfde zanger. |
|
quote:Als je door de voordeur het station uitloopt moet je even de weg daar oversteken (je staat nu met je gezicht tegen het centrum aan), linksaf en dan ongeveer vijf minuten lopen. Aan je rechterkant zie je dan een iets wat er, in mijn ogen, uitziet als een klein buurthuisje, met een parkeerplaats en meestal een rij wachtende mensen. Daar is 't. Vanuit het perspectief van de weg waar je overeenheen stak is het tegenover een parkeerplaats. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Dank! |
|
Ik ga sowieso naar de baroeg voor cc en monstrosity maar er is zeker een kans dat ik beide ook in de effenaar kom zien |
|
2e package ga ik zien. |
|
4 oktober gaat kans maken |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |