IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nieuwe Nightwish: Century Child: hot or not? Volgende pagina
Darkzone
The Antidote
Usericon van Darkzone
Posted 13-07-2002 21:46 by Darkzone Profiel van DarkzoneQuote dit bericht

Vandaag is in Nederland eindelijk de nieuwe cd van Nightwish uitgekomen, een paar weken later dan in onze buurlanden.
Maar dat lange wachten, is dat wel de moeite waard geweest?
Ik heb hem nu een paar keer beluisterd en vind het nu al saai worden! En dat als Nightwish-fan.
De eerste helft klinkt als Rhapsody of als Sinergy vind ik, daarna wordt het wat rustiger.
Jammer dat hun versie van Phantom of the Opera erop staat! Maar het slot-epos maakt veel goed....

Ben benieuwd hoe het Nightwish zal vergaan 4 september in de 013.

[Dit bericht is gemodereerd door Asherah op 13-07-2002 22:44]

Bring The People Together

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 13-07-2002 21:49 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Op de Phantom Of The Opera cover na vind ik alle nummers wel gaan. End Of All Hope, Ever Dream en Forever Yours zijn m'n favoriete nummers van Century Child.

Hakkuh

Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 13-07-2002 22:32 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Forever Yours lijkt een beetje op dat ding van Titanic
Toen menschen het me eerst zeiden geloofde ik het ni echt, maar 'k moet zeggen dat het wel een beetje resemblance heeft

Maar voor de rest vind ik het best wel een goede CD, niet hun beste maar toch nog doenbaar

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 13-07-2002 22:41 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Dat er weer een Nightwish topic wordt gestart is tot daar aan toe, dat hij in Heavy Metal geplaatst wordt doe je ook niet veel aan..

Maar fuck... Verwacht je nou dat iedereen op ZM fan van deze band is, daar je de cd-titel (toch?) gebruikt als topic naam???

Niet dus! Minstens de helft (hoop ik) van de ZM'ers heeft geen idee wat Century Child is, dus verzin aub normale, maar vooral DUIDELIJKE titels, zeker in deze moeilijke tijden zo zonder search..

(o ja, en dit is geen Personal Offense richting jou ofzo, er zijn er namelijk nog veel meer die dit doen)

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 13-07-2002 22:42]

McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 13-07-2002 22:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik dacht ook dat het om een nieuwe band ging.

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 13-07-2002 22:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Opgelost, ik dacht het nl ook al...

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-07-2002 19:35 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ah hijs dus uit ff mn vriendin waarschuwen

Je moeder.

|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 14-07-2002 19:36 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Ik heb 'm maar een keer beluisterd, maar ik vond het een irritante CD, en 'k heb me er vaak van moeten weerhouden hem niet af te zetten...

Witchking
Usericon van Witchking
Posted 14-07-2002 19:44 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Not

morrigan
Usericon van morrigan
Posted 14-07-2002 20:52 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

tja er staan een paaar leuke nummers op maar irriteer me aan die zanger

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 15-07-2002 4:25 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Ik vind CC wel goe. Vooral Feel for You, en Slaying the Dreamer... Nightwish word ik nooit beu, blijkbaar..

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-07-2002 4:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 juli 2002 22:41 schreef Valorian666 het volgende:
Dat er weer een Nightwish topic wordt gestart is tot daar aan toe, dat hij in Heavy Metal geplaatst wordt doe je ook niet veel aan..Minstens de helft (hoop ik) van de ZM'ers heeft geen idee wat Century Child is

Bah wat een zooi kortzichtig gezeik

Over die nieuwe plaat; ik was er heel benieuwd naar maar na enkele keren draaien begint ie alweer te vervelen. Die kerel die die nummers componeert is na Oceanborn de weg kwijtgeraakt want hij vergeet goeie melodieen te verzinnen. Echt stom, want de zangtalenten verdienen betere nummers!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-07-2002 12:25]

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 15-07-2002 8:16 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2002 20:52 schreef morrigan het volgende:
tja er staan een paaar leuke nummers op maar irriteer me aan die zanger
Goh....ben ik dus niet de enige...

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-07-2002 9:15 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ik vind deze CD om te beginnen een goede afwisseling op hun andere werk: die mannelijke zang went raar maar waar(veel beter dan wat Tuomas zelf op hun debuut uitkraamde,...auwtch!!!)....
Wel toegegeven, dat CC niet zo'n knaller is als de vorige twee full-cd's. Met End of all hope, Dead to the world en Slaying the dreamer zitten er toch wel sterke composities in maar een nieuwe oceanborn is het niet...

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-07-2002 10:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Gelukkig dat smaken verschillen, want ik vind het een supergoede cd. Ik vind alleen het nummer Forever yours niet zo, die is gewoon veel te rustig naar mijn smaak. Maar van de overige nummers ben ik er nog niet uit wat mijn favoriete nummers zijn, want ik vind ze eigenlijk alle 9 even goed.
Ik vind namelijk die cover van Phantom of the Opera ook zeer geslaagd (en daarmee dus ook beter dan de versie van Dreams of Sanity, die dit nummer ook een keer gecovered hebben).
Ik heb me tot nu toe nog geen enkele keer aan die zanger geirriteerd. Ik vind die afwisseling juist wel leuk (en niet iedereen kan even goed zingen als Tarja... ).

Mijn enige puntje van kritiek is dat Nightwish zich nu kan scharen bij de bands die inspiratie putten uit het werk van Mike Oldfield (luister maar eens naar Feel for you), maar ja beter goed gejat dan slecht verzonnen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 15-07-2002 10:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

vast en zeker not, aangezien wishmaster al een slecht herhaling van oceanborn was

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-07-2002 10:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Wishmaster slecht???

Nou ja, dan zal het wel aan mij liggen dat ik Century Child ook een goede cd vind...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2002 10:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zit er ook niet echt op te wachten. een huisgenoot liet me wat mp3's horen, maar ik vind het allemaal een beetje afgezaagd en een herhaling van borige dingen ...
Ach ja ... gothicmetal is een beetje op z'n retour.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-07-2002 10:56 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 13 juli 2002 22:41 schreef Valorian666 het volgende:

Maar fuck... Verwacht je nou dat iedereen op ZM fan van deze band is, daar je de cd-titel (toch?) gebruikt als topic naam???

Niet dus! Minstens de helft (hoop ik) van de ZM'ers heeft geen idee wat Century Child is, dus verzin aub normale, maar vooral DUIDELIJKE titels, zeker in deze moeilijke tijden zo zonder search..

Waarom hoop je dat? Oja...er mag hier alleen maar metal geluisterd worden.. En in de titel staat toch ook de band naam vermeld?

Verder..ik moet hem nog kopen heb wel de live c.d. 'From here till eternity'..is was erg okeej

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2002 11:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IK vond die live nummers alleen baggerslecht, ze zingt van tijd tot tijd gewoon vals!

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-07-2002 11:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Maakt niet uit ik ook..kan ik tenminste meebleren

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 15-07-2002 11:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 11:01 schreef Vampie het volgende:
Maakt niet uit ik ook..kan ik tenminste meebleren

Hahahaha ... ja voor jou is het dan de perfecte cd
Wel even de katjes hun oren dichtdoen als je begint he

XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 15-07-2002 14:02 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

tja k vin het gewoon een fakking goeie cd... interessert me verder niet wat anderen vinden
ieder zn ding he....

REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!

TheDarkOne
Society?? I'm Not Part Of That!!!
Usericon van TheDarkOne
Posted 15-07-2002 15:13 by TheDarkOne Wijzig reactieProfiel van TheDarkOneQuote dit berichthttp://www.changeall.tk

Ik heb laatst Oceanborn gekocht en ik ben er helemaal weg van! Wat een prachtige combinatie van "hard" en melodieus...

Century Child ken ik nog niet.. maarja daar kom ik wel 8er, als ik het zo van jullie hoor moet ik hem maar gaan kopen!!

Death Comes To Us All

morrigan
Usericon van morrigan
Posted 15-07-2002 20:11 by morrigan Wijzig reactieProfiel van morriganQuote dit bericht

quote:
Op 15 juli 2002 9:15 schreef Gunman het volgende:
Ik vind deze CD om te beginnen een goede afwisseling op hun andere werk: die mannelijke zang went raar maar waar(veel beter dan wat Tuomas zelf op hun debuut uitkraamde,...auwtch!!!)....
Wel toegegeven, dat CC niet zo'n knaller is als de vorige twee full-cd's. Met End of all hope, Dead to the world en Slaying the dreamer zitten er toch wel sterke composities in maar een nieuwe oceanborn is het niet...

ja dat is waar die vent kan echt niet zingen

General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 15-07-2002 20:12 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

NichtPis

ownee verkeerde topic...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com