|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
lijkt me fijn om lekker achteraf te wonen !!!!! |
|
Tijdens t feessie heb ik geen klagende buren I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ja idd en dat kan heel handig zijn ja |
|
stilte doet pijn aan je oren |
|
Vraag me af of er in Nederland ergens wel een plekje is waar stilte of volledige rust heerst. Ik denk het NIET!! Zelfs op de Veluwe komen er vliegtuigen over en kun je een auto of trein in de verte horen. In Nederland is alles verstoort, waar je ook komt!!! Ik heb es door Amerika gereisd op wegen waar je in dagen geen mens tegen komt, dar had ik het idee dat er stilte en rust heersde. Geen enige vorm van ander levend mens (zelfs geen vliegtuigen) I hate the morning (light) |
|
quote: Tuurlijk, daar heb je wel gelijk in, maar je moet alles in zijn context zien.. Juist omdat we hier in NL, zeker als je in een stad woont, zo dicht op elkaar zitten, geeft een vroege ochtend in een middle of nowhere gebied soms al een zeer serene rust.. Maar ik wil ook nog een keer naar Scandinavie ofzo, wandelen door de bossen/bergen.. daar rust vinden... (en hopen niet teveel toeristen tegen te komen) .. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 14-07-2002 23:09] |
|
In Zweden was het lekker rustig. |
|
Ik kan ook niet lang op een feest zijn, af en toe moet ik even naar buiten om rust te krijgen, ik word gek van al die mensen |
|
quote: Ik ga meestal als ik op de camping in Haamstede, 's nachts het bos in. Dan is het zo heeeeeeerlijk rustig, en lig ik meestal met een rode wijn op mijn rug naar de sterren te kijken. Of ik ga zwemmen om 02:30 bij het strand. Wiegen Meister ! |
|
ik kan dat niet. ik ben een draaikont. altijd iets doen, nooit stilzitten. kan amper nog een film uitzitten. heb wel goeie oordoppen, dan is het relatief stil, relatief dan, want vanwege oorbeschadeging altijd PIEP in het hoofd. ergo, nooit rust voor webwim. balen, maar helaas, tis niet anders. Oud Vuil. |
|
mja ik kan wel genieten van de stilte daarvoor ga ik vaak naar de zee, want ik ben nogal chaotische en kan dat thuis nie |
|
Stilte is goud. Ik vind het heerlijk om in de tuin te zitten en niets te horen. Gewoon lekker wegdromen of een boek lezen. Ook maak ik geregeld nachtwandelingen, vooral 's zomers omdat ik niet in slaap kan komen met warm/broeierig weer. [Dit bericht is gewijzigd door DimmuChild op 15-07-2002 23:21] |
|
quote: onrustige boswachters die aan lugubere moordpartijen denken, verstoren die rust niet? |
|
In Zweden was het idd heerlijk rustig. No regrets and no remorse... |
|
op de Malediven (buurt van India eilandjes) was het echt zo stil. Kon je echt niks horen. en dan turen over koraalriffen en kijken naar vissen *heerscht |
|
Hmmm, wat zeggie? sebinsagoil |
|
drammels, wie is daar? |
|
quote: soms als ik weereens als enige wakker ben snachts dan ga ik op de rbandtrap zitten bij mij aan de flat vast... ook geen hond die je daar ooit zal storen My madness, my sadness |
|
quote:Yeeeeeeeeeeeeeh Silence Rulessssssss I laugh untill my head comes off |
|
sochtends is bij altijd stressen blijf veels te lang in bed liggen maar savonds lekker op het plat dak zitten |
|
Stilte is zalig 's nachts op het kerkhof of ergens diep in een groot bos. fantastisch! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Stilte is erg mooi (voor de 1000e keer) Op de fiets naar school irriteer ik me ook altijd aan die kutauto's die de stilte (of mijn muziek) verpesten. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ik heb het niet zo op stilte, altijd als het helemaal stil is ,dan hoor ik die piep in m'n oren heel duidelijk.... No meat is sweater |
|
quote: Totale stilte bestaat niet. Er cirkuleert altijd lucht, en die lucht komt in aanraking met dingen, dus dat produceert trillingen, dus geluid. Trek een vacuum [ruimte ofzo] en je hoort echt niks. Alleen hoor jij dat niet, want dat ben je dood. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |