![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() |
|
The misinterpretation of silence and its disastrous consequences ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
Vandaag heerlijk in het park gelegen onder een boom.Geweldig...wat een rust ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
quote: naja, meer het zielige trieste geldneuksysteem van de VS ![]() |
|
heb weinig stilte hier, heb altijd wel me muziek aan of anders hebben me zusjes wel ruzie ofzo.. argh.. ![]() |
|
Zusjes! Dat vertel je me nu pas!! Foto + leeftijd enzo. You know the drill. ![]() ![]() |
|
quote: beter van niet ![]() ![]() |
|
quote: "grote boze wereld" = Slechtheid? ![]() Zenial ![]() |
|
ik woon vlak bij de zee dus jah als ik stilte ofzo wil ga ik naar de zee, dat is echt zo relaxt.. ![]() |
|
quote: uhuh ![]() |
|
quote:kan je niet normaal reageren. Waar ik was geweest, was dus een tropisch eiland geen auto's geen vliegtuigen. Absolute stilte ![]() ![]() |
|
stilte ruled echt wel. 's Avonds met kaarsen in mijn kamer en gewoon niks anders dan de stilte om mij heen... zalig. As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... ![]() |
|
Ik ga over 2 weken naar Frankrijk. Waar ik naartoe ga is het heerlijk rustig, op de monotone brom van de in de verte rijdende tractor van de dichtsbijzijnde wijnboer na, maar die stopt 's avonds ook met werken en dan hoor je alleen maar krekels ... ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
quote: Toch wel zalig, die krekels, de laatste keer dat ik daar naar luisterde was in augustus 2000 toen ik buitenkwam van het Biebob-matelfest in Geel, machtig contrast...en nee t was geen geruis in mn oren. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
krekels.. heel veel zichtbare sterren en een goede rode wijn ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
Voor NWF Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dan ook deze! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/702217?hl=blacksoul666 ![]() |
|
wow, gevonden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
De stilte? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
shut up! signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |