|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
He, die heb ik opgenomen. Beste horrorfilm.. uhm ik nie weet nie Kom ik nog op terug.. |
|
beste........reannimator Suck my piss |
|
Tja, is lastig, want je hebt aardig wat verschillende soorten horror. Over het geheel denk ik toch Hellraiser II: Hellbound. En wat betreft de meer komisch getinte horror toch weer de keuze tussen Braindead en Army of Darkness...en dan Bad Taste voor de beste low-budget film ooit [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 27-07-2001 9:24] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Day Of The Dead Als je eens flink depri wilt worden I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik vind Braindead en Bad Taste werkelijke horror!!!Deze films zijn lekker schaamteloos goor! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Mijn absolute top tien, misschien heb je er wat aan. 1. Evil Dead 2 - Hetzelfde verhaal alleen nog even wat enger en Ash is natuurlijk geknipt voor dit soort films. 2. Braind Dead (Dead or Alive) - Echt geweldige humor, bescheuren om deze film. Al een tijdeje terug dat ik hem gezien heb. Zombiehumor ten top. 3. From Dusk till Dawn 1 - Echt geweldig Taraantino en Clooney in een film. Gave effecten en very creepy vampiers. 4. Hellraiser - De eerste natuurlijk (2 was ook erg gaaf, daarna werd het troep). Geweldige schrijver (Clive Barker) en regiseur dus. 5. Night(Return?) of the Living dead 3 - Wat moet je met deel drie vraag je je af. Maar op de een of andere reden was deze erg spannend. Vooral het meisje wordt een erg gave zombievamp!!! 6. The Stand - Niet echt een horror, wel een pracht epos met geweldige cast. 7. House (ik weet alleen niet meer welke 1,2 of 3) - Deze films zijn alldrie totaal verschillend. Eentje ervan is echt geweldig, ranzig coole effecten enz. 8. Seven - Is ook niet echt horror maar het plot op het eind doet je maag omdraaien zonder dat je echt wat ziet. Echt een kippevelfilm. 9. John Carpenter's Vampires - Ook een heel aardige film. Lekker spannend, erg gaaf om de vapieren te zien verbranden in de zon. Wel een frisse aanpak op de vampierenfilms. 10. Deep Blues Sea - Je weet wel die film met die reuzehaai van kort geleden. Niet echt horror, maar ik vondt hem erg spannend en vooral dat de arm van de doktor eraf gebeten wordt erg realistisch. Mad Maikie |
|
Dat meisje met die naalden e.d. is Return of the Living Dead 3. Night of the Living Dead heeft als vervolgen Dawn of the Dead en Day of the Dead (George Romero). Wat me wel opviel was het enorme verschil in stijl tussen Return of the living dead 1/2 en deel 3 (en verder). 1 en 2, maar vooral 1, zijn op momenten echt grappig, maar 3 is heel donker en somber. Erg toffe film (*Herinnert zich nog steeds de microfoon die in deel 2 ineens in de linker of rechter bovenhoek verschijnt en secondenlang zichtbaar blijft...*) She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik krijg niet snel de creeps, maar bij "Event Horizon" staat mijn nekharen geregeld rechtop. Verder zijn mijn favorieten: The Beyond a.k.a. E tu vivrai nel terrore - L'aldilà : http://us.imdb.com/Title?0082307 pure cult uit de jaren '80; helaas heb ik de gesencureerde versie, waarin een aantal gore stukjes gewoon weggeknipt zijn. The Shining (1980) Stanley Kubrick is (was) werkelijk een meester in het neerzetten van een ontzettend sfeervolle en creepy omgeving; vooral het gebruik van de groothoeklens is geweldig in deze film Ook de film "The house on haunted hill" (1999) vond ik persoonlijk behoorlijk eng. Dit had tevens te maken met het feit dat er allerlei enge geluiden in de film zitten (fluisteringen e.d.). Als je dan films in Dolby Digital bekijkt en de kamer is verduisterd, krijg je een zeer beklemmend gevoel. GEWELDIG DUS Verder zijn er nog wel -tig horrorfilms op te noemen die goed zijn, en nog meer die puur vullus zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 27-07-2001 11:22] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Ziekste film ooit gezien: Dee Sniders-Strangeland Ook leuk: The Omen, Hellraiser..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Een aardige ziek film is Nekromantic (deel 1 en 2), beetje langdradig maar wel "grappig". Verder vind ik Candyman wel geslaagd. Maar waar gaat jullie voorkeur naar uit. Het gore werk, of de meer psychologische films of andere horror? |
|
De beste zou ik niet kunnen zeggen, een aantal die ik erg goed vind zijn Evil Dead (vooral deel twee), Necronomicon, The Gate, House 3 (met een aantal zéér vermakelijke scenes), Return of the living dead... etc. etc. Verder zijn er legio anderen waarvan ik niet meer weet hoe ze heten, helaas. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: t Psychologische, eerder verbale en verfijnde werk uiteraard, met emmers bloed gooien kan echt iedereen hoor, maar spanning opbouwen op verantwoorde wijze(of net onverantwoorde... ) is iets anders... en dan nog eens tot een deftige plot komen... tsss tsss... |
|
quote: Wat mij betreft liefst een gore film met toch een beetje een goed verhaal, en veel schrikeffecten voorafgegaan door van die typische spanningsopbouwende stukjes. Liever films over mensenetende zombies, demonen en weet ik wat voor monsterachtige gedaantes als met seriemoordenaars en dergelijke (Friday the 13th enzow). Die vind ik meestal niet erg spannend. Dead things grow from deep inside... |
|
Zonder twijfel:"In the mouth of madness" Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
dies inderdaad heeeeeeeeeeel kewl! [mod] Iets minder smilies kan ook [/mod] [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 27-07-2001 21:00] Suck my piss |
|
Een van de beste is toch wel de remake van de thing,door john Carpenter. verder zal ik mij beperken tot de films die nog niet genoemd zijnhe mummy, met Karloff uiteraard,Poltergeist 1 en niet te vergeten de Exorcist 1. En in de cata'goor'ie humor/platter B, hebben we nog Blood sucking freaks. Veel kijk plezier God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: ok, maar ze zijn zo tof! Suck my piss |
|
Hellraiser, Braindead (al is het meer humor), Exorcist enzovoorst... Oja ik Warlock de Armageddon ook gekeken, het is best een leuke film, maar weer zoooo voorspelbaar |
|
House on the haunted Hill en Event Horizon zijn voor mij de besten [Dit bericht is gewijzigd door GkuA op 29-07-2001 1:08] 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Nou dat is een gewetens vraag eve denken . Ik denk tog wel the Oman of is dat geen horror jawel toch nou ja ik ben weer lekker origineel. Verder weet ik het ik zal ik zal diep in mijn geheugen moeten graven kom ik nog op terug. Stay Heavy |
|
Nou, mijn engste film is toch zonder twijfel: Teletubbies *huiver* MOES MOES MOES MOES MOES MOES!!!!! |
|
haha leuk........not Evil Dead vind ik nog altijd 1 van de leukste, Ash heerst gewoon ik heb ook zon Ash aktiefiguurtje gekocht...echt lache oh ja Texas Chainsaw Masacre is ook wel leuk om te zien I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Ash is erg tof (ken alleen Evil Dead 3 aka Army Of The Dead). Texas Chainsaw Massacre zijn we (ik en mijn broer) bij in slaap gevallen... Later hebben we de film afgekeken (tijdens de lunch) en vonden er echt helemaal geen ene reet aan... Wat zou er leuk aan moeten zijn? Het verhaal is supersloom en er zit geen spanning in... Forward into the light, forward into infinity! |
|
Ik ben vooral dol op hele ouwe griezelfilms. "Freaks"is bijvoorbeeld echt wel de moeite. Deze film heeft ook een boodschap mee:mensen die niet verwend zijn door de natuur,zijn niet hoofdzakelijk slecht,terwijl echt mooie mensen niet altijd een goed karakter hebben. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
mijn smaak gaat toch meer uit naar films zoals stir of echoes ofzo, met geesten een mystery in een omgeving zoals de haunting (wat zou ik dat huis graag als zomerhuis willen hebben) |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |