|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
no comment I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Beter een goei pint pakken in de Fixxxer.Horror genoeg als de cafébaas zat is en zijn fototoestel bovenhaalt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Maniac moet je zien. Horror is het gevoel dat je krijgt als de film is afgelopen en je je beseft wat je hebt gezien; Maniac is met TCM het voorbeeld (en natuurlijk Last house left, Hills have eyes, Deranged, Just before dawn). Bij horror gaat het om het besef dat je kennis hebt genomen van je dierlijke impulsen zoals angst, razernij, wraak en BLOEDDORSTIGHEID!!!!!!!!!! Een beetje dat gevoel van als dat je bounded by blood luistert; dan moet je bestiaal (af)reageren! |
|
Dat zijn er dan 2 natuurlijk night of the living dead en the THING |
|
Nosferatu Day of The Dead |
|
kheb gister voor m'n verjaardag wat horror films gekregen : rumpelstilskien night of the demons 2 body bags golden years en evil ed |
|
quote: the talking evil horse maareh nog gefeliciteerd (alweer) Je moeder. |
|
quote: nee een film over m'n pa (heet namelijk ed) |
|
quote: Hoe is die film? Ik zit eraan te denken om die te kopen. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik kijk ijgenlijk niet veel naar horrorfilms, vind er persoonlijk niks aan. Maar die film van cradle zou ik wel eens willen zien. Hoe heet hij nauw weer? |
|
quote: Cradle of fear; DVD te koop bij de FRS; volgens mij is het niet veel soeps. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2771 Bovenstaand topic heeft een wat algemenere titel. Er zijn in dit topic niet echt lopende discussies. Deze gaat dicht. TNightmare@hotmail.com |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |