|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn 8-way Nog nooit zo genoten in mijn leven. |
|
Mijn eerste rit met de Harley! So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" |
|
1ste festival dat ik ooit deed was metallica. en, verder iedere dag |
|
Het moment dat ik voor de eerste keer een kopje koffie dronk in het open raam, van ons nieuwe huis,genietend van mooi weer en de lucht van opdrogende verf. Don't blush when I rip you open |
|
Mijn beste momenten wil je niet weten |
|
ik kan me geen beste momenten meer herinneren |
|
quote: Op verzoek de uitleg. Een 8-way is een 8 persoons formatie van skydivers. En in de minuut dat we ter aarde storten hebben we drie figuren gemaakt met zijn allen wat drie punten op heeft geleverd. Dat is wel goed voor je eerste 8-way en een hoop complimenten gehad over mijn vliegwerk. |
|
hmmm.. moeilijk Een van mijn leukste herinneringen was de avond dat ik met een van me beste vrienden lekker tekeer ben gegaan met viltstiften en z'n hele kamer onder hebben getekend en gedicht met allemaal teksten en tekeningen, de muziek was de hele avond jefferson airplane, steppenwolf, pink floyd, etc... De ochtend daarna toen we wakker werden en bekeken wat we hadden aangericht was misschien nog wel leuker... Verder goeie herinneringen aan de avond dat ik mijn tentje opzette op pukkelpop, en veel eerder klaar was dan alle andere mensen om me heen, ik ging lekker relaxed zitten voor me tentje en stak een joint op en ging in me eentje de mensen bekijken en genieten van de heerlijke vrijheid die een festival bied (zowiezo veel goeie herinneringen aan festivals in het algemeen) Tja, misschien vinden de mensen dit domme herinneringen, maar ze betekenen veel voor mij "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
veel goeie momenten, zou niet weten wat het beste moment is. Maar op vakantie met mijn vrienden is toch altijd een hoogtepunt elk jaar weer! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
moet nog komen denk ik maar tot nu toe het op de rand van een vulkaankrater in indonesie naar zonsopgang kijken en het hele landschap en gebergte zien ontwaken [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 09-12-2002 20:28] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Vakantie naar de malediven. |
|
my dying bride op wacken... veel geneurd op zo'n moment, nog nooit zo'n sterke emotie door me hen gevoeld, helaas erg negatief (laatste paar dagen van 15 maanden durende relatie) of dit het beste moment was weet ik niet, iig het meest indrukwekkende... qua positief was het wel ameland 2001 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-12-2002 20:31] Je moeder. |
|
De Eerste Zoen van SheRa De wetenschap dat dit de vrouw is waar ik de rest van mijn leven mee over deze aardbol mag schrijden [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-12-2002 10:40] |
|
de eerste keer was ook wel een hele leuke herinnering My madness, my sadness |
|
Elk prachtig optreden is een mooi moment. De eerste keer dat ik m'n nieuwe stereo activeerde, wat een bruut geluid! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Toen ik er achter kwam dat de mensheid uit domme varkens bestaat. |
|
Toen ik ging schijten en ik mijn reet niet af hoefde te vegen |
|
Een soortgelijk antwoord lag ook op het puntje van mijn tong voor ik mijn bovenstaande post deed. |
|
Het beste moment in mijn hele leven? Dat moet hopelijk nog komen. Als ik nu over mijn hoogte punt heen ben is dat redelijk lam. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Iedere keer als ik weer in slaap val The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Hmm... hier geef ik wel antwoord op vlak voordat ik sterf. Voorlopig weet ik het nog niet namelijk... "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Weet je van tevoren dan wanneer je zal sterven |
|
Jup, Ergens in 2057, volgens de Death Test op www.thespark.com "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Op dit moment moet ik toch zeggen dat 1 van mijn eerste paddo-trips het beste moment van mijn leven was... Ik weet nog dat ik 100% ervan overtuigd was, dat ik de blijste persoon op deze aardekloot was. Ik wist het zeker! Ik kan niet zeggen dat ik me zo ooit nog gevoeld heb. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 10-12-2002 20:36] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Toen ik mijn zoon voor het eerst zag (klinkt wel erg Libelle Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |