|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
effenaar i guess? Je moeder. |
|
ummm....waar is het? |
|
|
|
Hey Benneke,ik kom zeker te weten een feestje bouwen(dag na mijn verjaardag dus TJOKKEFOLL hehe) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
count me in! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Flesh made sin vette heersch Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
heb de flyer al aan mn muur hangen.. en hoe vaker ik hem zie, hoe meer zin ik krijg!! |
|
Effe Naar de Hel Flyer? waar??? |
|
ja... ze hingen vrijdag aan de muren en palen.. en bij de uitgang lag er eentje los.. omdat ik mn tas bij de hand had issi daarin verdwenen.. tis nie echt n flyer hoor.. gewoon n A4tje met de bands erop, en wat info.. |
|
quote: kicken telefoonnummer |
|
Daar ga ik wel aanwezig proberen te zijn . Dit keer Occult en Flesh made sin ZONDER stijve nek . Stond ik daar met de armen over elkaar deze bands en Hypnosia te bekijken... |
|
Euuhhmm, krijg net bericht dat Occult helaas niet kan en dat er dus naar een vervanger gezocht wordt. |
|
Stond ook al onder voorbehoud bij. |
|
Mangled, Flesh Made Sin, Inhume & De slayer Cover Band - it is! |
|
Zekers dat wordt effe vet hakkuh!!! Vet podium om op te spelen!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
ik zal er zijn!! |
|
|
|
YES!! HAHAHA Ik ben'r!! Lekker dichtbij, cheap en BRUUT!! //edit Coole telefoonnummer op de flyer ook! Je zal het maar treffen. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 20-12-2002 19:50] |
|
quote: mijn flyer is veel saaier |
|
Huh? Hij's toch precies hetzelfde als die van Benhume? |
|
Gaat volgens mij om de flyer eerder in dit topic! [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 22-12-2002 11:11] |
|
Damn damn damn.. Vraagt mn baas daarstrax of ik op 'n zondag wil werken op n ballenparty (met sushi en kaviaar, wijn en champagne, golf en goud).. 12 januari zegt ie.. *denk denk..* Ja hoor is goed.. Neej.. is achteraf helemaal niet goed dus!! |
|
Euhmm... Wie gaat je "werkgever" nu dan vragen? Ik neem aan dat je er gewoon zult zijn, toch??? hehehe |
|
quote: Ik ga dr zijn!! |
|
Nee ik ga er dus nie zijn.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |