![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
heey Benhume ik sprak jou toch nog ff op death-grind fest in arnhem dit jaar, ik was toen met berthus meej Nabua Vonveilla ![]() |
|
ikke ook, gastenlijsten rulen ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ja scheelde me weer mooi 9 euro;-) Nabua Vonveilla ![]() |
|
![]() Slayer Coverband ![]() Inhume ![]() Flesh Made Sin ![]() Mangled ![]() Zaal open om 19:30 ![]() |
|
Ikke auch!! ![]() ![]() |
|
Ik haak af, ik hoop die dag in A'dam te zijn. ![]() |
|
quote: Hee kerel!! Doen we een colaatje (ik moet rijden ja) ![]() |
|
I'll be there! ![]() Je haalt de moorden uit mijn wond ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
*troost* Ik moet 's middags werken ![]() ![]() |
|
quote: Haha! ja jij wel he ![]() ![]() Je haalt de moorden uit mijn wond ![]() |
|
toch komen! ![]() Feesje bouwen met veul ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zaal open om 19:30 Mangled 20.00-20.40 Flesh Made Sin 20.50-21.30 Inhume 21.40-22.25 De Slayer Cover Band 22.35-23.45 [edithoer]ff updaten[/edithoer] [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 12-01-2003 13:02] ![]() |
|
laatste kans! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Helaas moeten She_Devil en ik afzeggen ![]() ![]() |
|
Cummie komt ook niet... veels te druk hehe........... [[moet leren ![]() ![]() |
|
quote: HEUY!!!! Hoezo?...zijn jullie aan kinderen aan het denken ![]() ![]() |
|
quote: nee, maar wel aan het oefenen ![]() ![]() |
|
Ik kom zeker met een paar maten en filthgrinder kan ook , cya vanavond dan guys! ![]() ![]() Je haalt de moorden uit mijn wond ![]() |
|
Frietbal en ik vertrekken al om 18:00 uur zodat we in Eindhoven eerst ergens gaan indrinken ![]() ![]() ![]() BEER,BEUKE & TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
*4de poging tot posten.. heb inmiddels al 3x de stekker dr uit getrokken hier op school doordat mn voeten telkens verward zijn met de draden.. ![]() Maar goed.. Ben gisteren dus toch gekomen.. Kei kapot.. hele dag saai maar zwaar (dodelijk) klotewerk gedaan.. En bijna geen cash.. maar nog net genoeg voor n avondje "Hel" Maar t was gezellig.. ![]() Flesh Made Sin speelt gewoon gezellig.. Slayer Coverband is goed... net als Mangled.. En Inhume is gewoon onmenselijk bruut.. ![]() *oh en nog even voor Evil Pierre-tje.. Tjokke... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() BLASTBEATS FOREVER ![]() |
|
Was megavet gisteren met Inhume als hoogtepunt ![]() Megaveel gezopen en vanmorgen verslapen waardoor ik anderhalf uur te laat op het werk was.Compleet TJOKKEFOLL nog van gisteren. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
baal da'k geen centjes meer had öm te gaan ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
quote: ![]() .... erg he? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |