|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
heey Benhume ik sprak jou toch nog ff op death-grind fest in arnhem dit jaar, ik was toen met berthus meej Nabua Vonveilla |
|
ikke ook, gastenlijsten rulen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja scheelde me weer mooi 9 euro;-) Nabua Vonveilla |
|
Slayer Coverband 22.35-23.45 Inhume 21.40-22.25 Flesh Made Sin 20.50-21.30 Mangled 20.00-20.40 Zaal open om 19:30 |
|
Ikke auch!! |
|
Ik haak af, ik hoop die dag in A'dam te zijn. |
|
quote: Hee kerel!! Doen we een colaatje (ik moet rijden ja) |
|
I'll be there! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
quote: en ik maar werken! |
|
*troost* Ik moet 's middags werken |
|
quote: Haha! ja jij wel he ik weet trouwens niet zeker of ik ga .. Ik trek het waarschijnlijk niet qua cash Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
toch komen! Feesje bouwen met veul en metal Zaal open om 19:30 Mangled 20.00-20.40 Flesh Made Sin 20.50-21.30 Inhume 21.40-22.25 De Slayer Cover Band 22.35-23.45 [edithoer]ff updaten[/edithoer] [Dit bericht is gewijzigd door Benhume op 12-01-2003 13:02] |
|
laatste kans! |
|
Helaas moeten She_Devil en ik afzeggen |
|
Cummie komt ook niet... veels te druk hehe........... [[moet leren ]] |
|
quote: HEUY!!!! Hoezo?...zijn jullie aan kinderen aan het denken |
|
quote: nee, maar wel aan het oefenen |
|
Ik kom zeker met een paar maten en filthgrinder kan ook , cya vanavond dan guys! Je haalt de moorden uit mijn wond |
|
Frietbal en ik vertrekken al om 18:00 uur zodat we in Eindhoven eerst ergens gaan indrinken BEER,BEUKE & TJOKKEFOLL Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
*4de poging tot posten.. heb inmiddels al 3x de stekker dr uit getrokken hier op school doordat mn voeten telkens verward zijn met de draden.. * Maar goed.. Ben gisteren dus toch gekomen.. Kei kapot.. hele dag saai maar zwaar (dodelijk) klotewerk gedaan.. En bijna geen cash.. maar nog net genoeg voor n avondje "Hel" Maar t was gezellig.. Flesh Made Sin speelt gewoon gezellig.. Slayer Coverband is goed... net als Mangled.. En Inhume is gewoon onmenselijk bruut.. *oh en nog even voor Evil Pierre-tje.. Tjokke... * |
|
quote: BLASTBEATS FOREVER |
|
Was megavet gisteren met Inhume als hoogtepunt Megaveel gezopen en vanmorgen verslapen waardoor ik anderhalf uur te laat op het werk was.Compleet TJOKKEFOLL nog van gisteren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
baal da'k geen centjes meer had öm te gaan wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: .... erg he? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |