|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
mooi |
|
quote:IDD! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik hoop echt wel dat het een beetje druk wordt... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Niet eens zo ver weg, het interesseert me alleen niet. |
|
kan www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
wieeeeeeeee nog maar 1 nachtje slapen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
yeaaahhhhhh het was VET!! het had alleen in de rock-tent wel wat voller mogen zijn niewaar persoonlijk vond ik de hoogtepunten: - sun caged - peanuts - triple 7 heeeeeeeeeeee volgend jaar weer www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Yo! Wie was u dan? Heb ik jou ontmoet (excuseert u mijn lompheid als ik je zou moeten kennen). Was inderdaad feest! Strak geregeld en een super gezellige sfeer. Helaas door het warme weer lieten veel mensen het afweten. Volgens de organisator omdat er niet ver van het festival terrein een meertje ofzo zou zijn? Men ging daar blijkbaar liever heen om afkoeling te zoeken. Maar desondanks was het een zeer geslaagde dag. Heel apart om in een tent te spelen met buiten 30 graden en in de tent tegen de 40 (schat ik zo). Ik stond er van te kijken dat ik uberhaupt lekker gespeeld heb. Ik verwachtte eigenlijk dat het niet te doen zou zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 28-07-2002 0:36] |
|
ha het was lekker warm zeg, pfewwww ik was dat kleine mannetje met dat ehm ff denke metallica tshirt.goed gespeeld hoor, het was echt wreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Kan ik me niet herinneren... Maar bedankt he |
|
Was idd zeer gezellie ja Alleen idd erg heet hehe................... |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Ja vooral erna in Venlo was heel gezellig (en cocktails, wodka red bull en drop shot, ai ai ai) |
|
nou ik heb het feestje weer gemist hoor ik al |
|
quote:ha nou dan weet je et wel eh www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ja idd dat was zeer gezellie ja hahahaha is wel voor herhaling vatbaar wat mij betreft alleen moet je dat niet te vaak doen anders hou je geen lver meer over hahahaha lol |
|
quote: Yep, ik was daar dus ook.... quote: Ik vroeg mij idd wel af waar die 10.000 bezoekers beleven En wat betreft de hoogtepunten sluit ik me aan bij chrishetmetaalhoofd: quote: Ps. Welkom triple-Dan, Shredhead, en Suncaged [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 31-07-2002 18:30] |
|
er stond dan ook in de krant dat het festival 1000 bezoekers i.p.v. 10.000 bezoekers heeft getrokken de vele standhouders zijn dan ook zwaar gedupeerd |
|
quote:helaas dat ik mytholic gemist heb echt shit.. o en sidewinder ook trouwens files he ... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Grrrr Sun Caged (2 woorden...) Enne.. Welkom? Ikke niet begrijp? Zit al weer een tijdje op dit forum hoor... Maar toch bedankt |
|
Sorry ik bedoelde natuurlijk: Sun Caged Zal het niet meer doen...En ach, welkom omdat jullie nog niet op dit forum zaten toen ik hier voor het laatst was...Maar dat was idd een hele tijd terug.. Ps. jullie hebben toch gewonnen (was er een prijs of zo?) ?? Proficiat dus !! |
|
quote:wreed heeft Sun Caged de band competitie gewonnen?! Als het aan mij ligt iig wel! Rock On!!!! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hehehe......... |
|
quote: yep vooral met john, mcoenen en triple-dan in Venlo op stap |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |