|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
En Shredhead natuurlijk |
|
DUH !!!!!!!!! |
|
whahaha lol. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Yep dat was indeed errug heftig volgende keer maar weer, en dan iets minder cocktails wat mij betreft .. hahaha |
|
quote: quote: Ik zit hier alweer sinds januari... Dus dan ben je een maandje of 7 afwezig geweest quote: Jup... Was wel leuk maar persoonlijk ben ik eigenlijk bepaald geen voorstander van "band-wedstrijden". Het geld is natuurlijk handig, maar verder is het appels met peren vergelijken en dus nooit echt eerlijk. Maar het is wel cool als een een of andere jury (vaak geen idee wie dat dan zijn) je de gaafste band vond |
|
quote: lol |
|
Hey Triple Dan, hoe vond jij het op City Movement??? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
Ik vond het een tegek feestje.....gezellig en veel bekenden gezien wat altijd goed is en het was ook lekker en veel hahahaha alleen jammer dat het weer er een beetje roet in heeft gegooid....toen wij moesten spelen met de band (Triple 7) was net de mengpaneel op het podium naar de haaien geregend...dus moest alles over de monitors......achteraf toch nog een heel goed geluid Ook voor het podium naar wat ons verteld werd. En we hebben mzzl gehad dat net dat uurtje waarop wij hebben gespeeld het droog is gebleven Alleen voor allemaal die andere bands waar het optreden volledig verregent is...... Maar goed wat mij (ons) betreft is het wel goed toeven in Duitsland !!! [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 05-08-2002 14:21] |
|
Ik vond het ook een alleraardigst feestje. Jammer van die enorme plensbui.... Lekker bier ook.... Jullie speelden ipv Supergroover, of niet? Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
yeps |
|
YEAH !!!!!!!!!!! |
|
quote: Ik wist zelf niet dat het al zo lang geleden was.... |
|
ga je schamen!! |
|
ja idd ga je schamen MAN !!!!! |
|
|
|
Dat wordt weer voor ons op de knieen hahahaha |
|
[edit]Zo goed: [/edit] Btw, cool dat City Movement wederom een te gek feestje was voor jullie Ook nog andere toffe bands gezien daar ?? [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 05-08-2002 19:38] |
|
ja NO MORE RAIN hahahahaha.......... lol Leuke band : Frequency V-mail En een of andere jazz band weet de naam niet meer........ voor de rest hebben we binnen gezeten rond een tafeltej dat groen zag van de lege Brinkhofs flessen hahahaha lol |
|
[off topic] Ik heb de foto van "Jopperd" ook al gezien *LOL* [/off topic] |
|
hehe we hebben nog véél meer vn die foto;s hahahahaha *jank* |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |