|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan mijn fucking oude crustcore topic niet meer vinden. Maar naar aanleiding van mijn recente aanvaring met Totalt javla morker moet ik er toch maar weer een openen. Totalt javla morker HEERSCHT...gaat het allen uitchecken: http://artists.mp3s.com/artists/351/totalt_javla_morker.html I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Wat is crustcore? You will never have, what i never had. |
|
Een soort mengsel van punk met death metal. Gewoon loeier harde punk eigenlijk. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
UNCURBED! |
|
(offtopic) dennis je bent al een hele tijd niet meer online geweest? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind al die bands zo vreselijk veel op een opgepompte Discharge lijken? Vaak ook echt TE simpel. Maar zoveel ken ik ook weer niet (wel Disfear en Driller Killer enzo, is dat wat? zo ja, dan weet ik genoeg). |
|
Het is dan ook goeie muziek Dwaal, niks voor jou dus |
|
Ik denk dat 'simpel' geen argument voor de kutheid van een band mag zijn, en al helemaal niet voor een Blackmetal-fan, maar Jenje moet ook gewoon opsodemieteren met zijn nutteloze bijdragen. Dit slaat nergens op. |
|
Gelukkig hebben we Mörke voor de intelligente tussendoortjes! |
|
'Simpel' in de zin van 'beantwoordend aan directe prikkelingen', dit in tegenstelling tot black metal dat veel minder directe muziek is. Niet dat ik hier mensen tot black metal wil bekeren, het gaat hier over crustcore. Maar doe wat u goeddunkt verder, ik vind 99% van de crustcore bands maar overbodig... [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 10-12-2002 21:47] |
|
De beste crust-core band aller tijden blijft Discharge maar Skitsystem mag er zeker ook zijn!!! Nasum vind ik ook super maar ik weet niet ofdat een crustcoreband is |
|
vallen bands als Mihoen en Betercore nu ook onder crust? of is dat meer richting grindcore. |
|
Damn... Geweldig topic hier, ik lach me dood! |
|
quote: misschien een klein beetje... maar 't valt toch meer onder punk, hardcore, thrash core (what happens next!!), powerviolence.. enzo. |
|
Wat zijn nou de kermerken van crust, thrashcore en powerviolence... Volgens mij is het allemaal een hoop met knetterharde punk. |
|
powerviolence is meer kruising tussen grind en hardcore, crust tussen punk en death metal... ze lijken op elkaar, maar toch |
|
het lek idd allemaal wel veel op elkaar. toch schijnen er wel duidelijke verschillen te zijn.. bvb. What Happens Next - thrashcore (erg snel) skit system - crust punk (erg snel) point of few - powerviolence (en, erg snel ) ...toch? maar het heerst allemaal dat weet ik wel, en daar gaat' om |
|
en grindcore, ja dat kennen ze hier wel |
|
wat is grindcore? No meat is sweater |
|
Ik heb Point Of Few volgens mij anders geclassificeerd in mijn collectie Je zult wel gelijk hebben! |
|
ja ach.. not sure, dude. wat zou Dropdead zijn dan? ook powerviolence toch.. SPAZZ, das powerviolence... wie kent (kende) hun nou NIET?! |
|
Pfff wat een genres weer . 'Dit is overduidelijk powerviolence, is toch geen crustcore man' . |
|
i didnt start it.. |
|
LOL ... Ast maar ragt .... |
|
Suck my piss |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |