|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Is het zowiezo niet vreemd om als homo/lesbo het evangelie uit te blaten. Bazzio Attacks!!! |
|
Wel jammer.........weer geen EO-jongerendag voor mij dit jaar hahahahaahha |
|
waar is het "heb uw naasten lief" gebleven |
|
Is dat geen discriminatie? En is dat niet verboden?? Maar ja, als het om christenen gaat dan mag het opeens ... |
|
in de bijbel staat dat vis eten nog erger is dan homofilie, en volgens mij eten die gristenen best veel vis |
|
Discriminatie ten top! bah! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dom dus |
|
Ik snap dat niet he. Als een normaal mens iemand discrimineert, staat half nederland op zijn/haar achterste poten. Maar als de kerk roept dat homo's fout zijn, dan vind iedereen dat maar prima. De christelijke kerk is in mijn ogen een terroristische groepering! Ze zorgen voor miljoenen doden per jaar en ze zijn erg georganiseerd! |
|
vooral de katholieke kerk dan, die staat zeker om zijn organistaie bekend, hebben ook erg veel goud in hun bezit, is erg rijk, dus erg machtig |
|
sja. oud nieuws.. dit is zegmaar de hoofdreden dat ik het geloof haat |
|
en wel alle kleine jongetjes verkrachten, tja de kerk is een beetj hypocrite |
|
natuurlijk.. het mag allemaal |
|
ze hebben toch genoeg geld om het af te kopen deden ze vroger ook al : aflaten halen. doe je iets fout, beetje geld neerleggen ga je lekker toch naar de hemel. nou nou echt een lekker eerlijk geloof dat er echt is om de wereld te verbeteren, de kerk moet gewoon echt opzouten |
|
ba, wat een schijnheiligheid. en al die priesters maar kleine jongetjes aanranden. een keurig voorbeeld waarom ik georganiseerde religies intens haat. |
|
quote: Inderdaad.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
zeker. discriminatie! ik weet dat niet elke christen zo is, maar die fokking kerk wel, dus daarom he'k er ook een hekel aan... |
|
ze kunnen de kerk en de EO voor de rechter dagen . met Spong als advocaat . |
|
De kerk, bah, stelletje homo's. |
|
quote: Wat in de bijbel kan wel standhouden? Erg weinig. |
|
homo fieliteit wordt in bijbel afgekeurd als t op grond van sexueel experimenteren is, niet als je het doet omdat je graag seks met elkaar wil hebben uit liefde, oftewel hetro pubertjes die wat lopen te experimenteren mogen ook niet die gaan naar de hel |
|
Wat maakt het overigens uit dat de EO-indoctrinatiedag geen homeculb toe liet? WAAROM zou een homoclub daar aanwezig willen zijn? |
|
quote: Om te prediken dat homofiliteit en evangelie wel samen gaan. |
|
quote:M.a.w. die homeclub wil zo graag bij het clubje van jezus horen dat ze zich er graag door laten vernederen. Ik snap nog steeds niet dat men niet inziet dat het christendom gewoon kut is. |
|
quote: ALS je goed gelezen had, zou je hebben gezien dat het CHRISTELIJKE homo's/lesbi's zijn .. Wat ook weer lekker tegenspreekt .. |
|
quote: Ga volgend jaar zelf om te prediken dat het kristendom kut is. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |