|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
De kat? |
|
Ja, de kat, mag ie nu dicht? |
|
Vargen ... ik begin erg rare ideeën over jou te krijgen aangezien je in het SEX-forum over huisdieren vraagt ... |
|
Nee! Andere mensen moeten hun mening ook nog geven! |
|
Oh shit. Sja, ik wist niet waar hij anders onder moest. |
|
Zo'n behaarde Ceasar-pup. Stok in zijn reet en je hebt een dweil! |
|
Onder onzin bijvoorbeeld. |
|
mijn katje |
|
poesje |
|
quote: Soupi is het ideale huisdier. |
|
De dwerghamster. Pas wakker wanneer je thuis komt van het werk, een hoog "oh moet je em es zien wat issie lief" gehalte, erg aaibaar, speels en nieuwsgierig, kost weinig in aanschaf en onderhoud en als je met vakantie gaat is er altijd wel iemand te vinden die op het beessie kan en wil passen. I rest my case, dit topic kan nu dicht. Vargen, je vraag is beantwoord. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik neem aan dat het een complimentje is.. |
|
quote: |
|
quote: |
|
Katjes |
|
quote: ps: blanca: mooi userikon. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 16-07-2002 19:04] |
|
De rat is het ideale huisdier!! Ze zijn lief intelligent en sociaal. Kortom in mijn huis ontbreken ze niet!! See The Absence Behind My Eyes |
|
quote: mannetjes ratten stinken zo erg ze zijn echt kut, bovendien gaan ze binenn twee jaar dood aan longkanker og gezwellen, nee dankje ik neem nooit meer ratten. hangbuikzwijntjes schijnen de ideale huisdieren te zijn. volgens japanneres is het een computerhondje. ik vind een kat super of een mooie dogo argentino, dat zijn echt super beesten maar daar moet je echt veel tijd voor hebben |
|
Waarom is een kat ideaal? Die vreten, krabben, schijten en pissen je hele huis aan gort! Moet er niet aan denken... En lekker koken en dan komt er zo'n haarbal kijken waarom je aanrecht naar vleesch ruikt en gaat dan op je aanrecht zitten. Nee leuk, en dan al die haren...! No way, niet voor mij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
katten zijn ideaal omdat ze erg zelfstandig zijn, en pissen heus niet binnen en shit. je hoeft ze alleen ff wat te eten geven en af en toe een deur open doen als ze naar buiten willen. en ze zijn lief |
|
Ja, en dan ben je er ff niet om de deur te openen en dan krabben ze 'm wel open. Lief zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Onze katten krabben niet, en ze plassen zelden buiten de bak. Ze komen overigens bij ons niet verder dan de tuin. En op het aanrecht komen ze ook niet. Alleen moet je ze eten geven ja. En de bak schoon maken. |
|
en zorgen dat ze ontmant of ontvrouwt worden. mannetjes gaan namelijk wel overal pissen als ze niet geholpen worden |
|
Z'n piemel ligt er af. |
|
Volgens mij is dat ont "slachten" (m/v) duurder dan een dwerghamster op zich, of vergis ik me? Of is het ideaal dure operaties voor je beest te betalen, teneinde de schade te beperken? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |