|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zwaremetalen.com - Heavy Metal - Gothic - Black Metal - Dark Wave - Death Metal - Power Metal Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Schaf ook Diesel aan. tenminste, ik -denk- dat hun eerste album zo heet. cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
ja stricly diesel, die staat op mijn verlang lijstje en misanthrophe, je ken wel zeiken he! fear my moo of wrath |
|
quote: hehehehe |
|
LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLL!!! Hier...je collega met z'n Punching Stench: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=475886 |
|
Ja, wel als je op dit forum NU-metal topics gaat aanmaken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: |
|
ik vind het geen nu-metal, veel mensen hier wel........... fear my moo of wrath |
|
Spineshit Spineshaft [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-12-2002 17:30] |
|
Zie je trouwens kans om je megaüberirritante signature aan te passen? alsjeblieft? |
|
quote: EN THRASH! Metal!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
spinewhank Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Hoe zou dat toch komen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: LOL! <engels accent>OI! Spinewankers!</accent> |
|
quote: Vond ik ookal irritant |
|
quote: Irriteren vindt 'ie juist LEUK. Dus ja, nu gaat 'ie het ZEKER aanpassen [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-12-2002 17:34] |
|
ja dat zal ik doen............ trouwens kzie viking er ook niet tussen staan....... zo goed? [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 11-12-2002 17:37] fear my moo of wrath |
|
Hij heeft zijn sig aangepast, halleluja!! |
|
Misschien is er nog hoop. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Zijn weggevaren! |
|
quote: In een verkapt sinterklaas gedichtje! |
|
quote: haha fear my moo of wrath |
|
Spineshank is zeker goed! Samen met Deftones en Metallica behoren zij tot de eerste metalbands die ik leuk vond. Idd is de cd The height of callousless megavet, vooral de nummers Seamless en Transparent. Helaas vind ik New Disease een van de slechtste nummers van ie cd, en dat is juist hun bekendstye nummer Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
ja synthetic is ook uit, maar die kwam voor new disease, kvind transperant space echt heel vet! fear my moo of wrath |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |