|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
helemaal nergens op, zoals gewoonlijk |
|
quote: Kijk, de naam Error klinkt echt als zo een spelletjes programma. Waar geven ze iets gewoon geen metal naam ? zoals Metal power weet ik het. Maar waarom zo een lompe trance naam!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Panda ... nu kappen met je gezeik!! [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-07-2002 15:12] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
offtopic ... niet op in gaan aub [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-07-2002 15:13] |
|
Panda ... nu kappen met je gezeik!! [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-07-2002 15:12] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
meneer is weer bezig... Suck my piss |
|
ik begin steeds meer te begrijpen waarom je zo gehaat bent heosphoros... Death Comes To Us All |
|
|
offtopic ... niet op in gaan aub [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-07-2002 15:13] |
|
quote: Als je nou eens een keer probeert om zoiets gelijk te posten, zonder al die poespas. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
offtopic ... niet op in gaan aub [Dit bericht is gemodereerd door Paul op 17-07-2002 15:14] |
|
Qua muziek is Error wel OK, denk ik, (breed genoeg om allerlei metalfans te behagen) maar de presentatie kan toch wel anders. W&W werd aanvankelijk gepresenteerd door een band die ze voor de camera sleurden, dat was tenminste niet zo krampachtig ;ze moeten dat kereltje eens dringend wat laxeermiddel toedienen vind ik... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Kheb deze week gekeken en vond de muziek wel minder, of de vorige weken zeker 5 nu metal songs |
|
Ik vond onzen Davy wel cool... De presentator vraagt hem wat hij van de meet and greet vond en hij antwoord: Immortal gaat wel beginnen he Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ja sorry da interview stak mij wel redelijk tegen. Alsof ik nog niet zenuwachtig genoeg was van Tom en Kerry hun handjes te schudden. En als het erop aankomt ben ik eigenlijk maar een heel verlegen jongentje hoor! |
|
quote:Ik zou waarschijnlijk wel hetzelfde geantwoord hebben, in het begin van dat program dacht ik al, die ken ik daar op de achtergrond, maar van waar. En pas bij het intervieuw herkende ik wie je was |
|
nog even het programma van deze week posten five point o - double x minus deftones - 7 words moonspel - nocturna the gathering - liberty bells 36 crazy fists - slit wrist theory otep - blood pigs tool - parabola guns n roses - welcome to the jungle soulfly - seek n strike peter pan speedrock - resurection en dan die nieuwe presentotar die daar gewoon zijn tekstje zit af te lullen, zo droog, waw moet dat een presentator voorstellen. Hij weet verzekers zelf niet wat ie zegt |
|
Nou...Error speelt de laatste paar weken alleen maar dezelfde clips(in een andere volgorde) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: |
|
quote: pfft kvind het alleszins al beter dan die idioot die "evil" probeerde te doen? en zijn "interviews" gezien in die graspop special? dat was écht om van te huilen! |
|
quote: "En dit was dan Floor van Within Temptation".. Goeie researcher... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
idd dit was dus floor van within t*CUT* |
|
ik neem aan dat dat programma op de Belgische TMF is?? op de nederlandse niet iig lijkt me... offtopic: ik wil nog even kwijt dat die Heospheros zo mannetjes is dat helemaal true & evil enzo wilt doen... sukkeltje... dat ie wel ns corphsepaint opdoet ok, maar gaan schelden enzo is gewoon zielig... (we hebben op het Metalfan forum ook last van em gehad, tenminste.. ik wel) |
|
quote:kvond die idioot eigenlijk gewoon grappig beginnen worden. loozer of niet hij zorgde wel voor sfeer |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |