|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:je stelt de vraag verkeerd. Hoe zat was hij toen ik keek |
|
De naam van het programma zegt alles: het is gewoon een error dat programma. TMF en metal????!!!!!!! Je kan me de bout hachelen! |
|
Error word met de dag beter, Deze week was er geen presentator, en er werden clips gedraaid van funerall dress, en panchrysia |
|
Waar is Thomas? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik vind "extreme" metal en videoclips niet samengaan, maar ja... Tum podem extulit horridulum... |
|
eeh, er is geen programma 'error' op TMF ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wel in België lieverd.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
TMF is bij ons echt een waardeloze zender geworden. Je kan de hele dag popie videos kijken met een SMS-chat eronder. Zwaar irritant. Levert blijkbaar geld op. |
|
quote: ooh zeg dat dan ... lieverd Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Presenteert die loser van .calibre dat nog?(sorry sharteel!!!) Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote:sharteel, je hebt er weer een fan bij, en een zeer geile |
|
quote: zeg zeg ... wat een obsceen taalgebruik; we zitten wel op een respectabel forum hoor Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Is error nu elke maandag ofzo? |
|
jup, elke maandagavond van 11 tot 12 |
|
quote: Eej eej, den thomas ni beledigen he.. Hebt ge die al is goed op een podium zien staan.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Not another one.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Zijn ze datnu gestopt met uitzenden ofzo |
|
ja vroeg ik mij ook af, ik heb hier geen tv dus kan ook niet kijken maar vorige maandag was ik wel thuis en toen was het gewoon een heel optreden van .calibre |
|
dat was error niet, maar TMF café. De 2 weken ervoor was het steeds een hardcoretour die ze uitzonden, met o.a. biohazard, agnostic front, hatebreed. Maar ook vandaag staat er blijkbaar geen error geprogrameerd |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |