|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: mooie page. ik ben alleen niet zo fan van jullie muziek (alhoewel ik jullie wel beter vind dan bijv. severe torture, houwitser etc). ik vind de nummers opzich wel goed maar ik heb het al wel eens gehoord en ik vind het te weing varierend. maar bruut klinkt het wel en zeker veelbelovend. wat meer variatie en jullie zijn toppers. dus ik ga nieuw materiaal toch wel effe proberen. en denk maar zo, rome is ook niet op een dag gebouwd. |
|
toch vind ik 'mangled.com' een betere site.. |
|
hoezo we wonen toch niet in Combodja...hehhe ......Evilterrestrial.................................. |
|
Ik vond 'Most Painful Ways' maar errug slecht en tegenvallen eigenlijk. Ik weet niet of er sindsdien nog meer is uitgebracht want ik heb het niet meer aangedurft. Hoewel ik het live (volgens mij met God Dethroned en Misteltein als ik me niet vergis) wel aardig vond... Moet ik het nieuwe materiaal eens proberen volgens jullie? Of vind ik het waarschijnlijk dan nog steeds niet tof? |
|
hoe kun je het nou niet tof vinden, het IS gewoon steen goed. en hele lieve bassist natuurlijk |
|
quote: Wat die lieve bassist betreft, ik geloof je meteen... Maar wat de muziek betreft, geef mij maar liever Severe Torture, Centurian (R.I.P.) of Houwitser! |
|
severe torture heeft wel leukere girlies |
|
quote: Ik heb hun meisjes nooit gezien |
|
quote: I second that opinion! Idd. ST en Houwitser vind ik gewoon goeie -verwekkers |
|
quote: We hebben net un nieuwe promo opgenomen met 2 nieuwe nummers, en gaan proberen un nieuwe platendeal te scoren. De nieuwe nummers zijn un stuk heavier en sneller , maar je zal altijd de Mangled sound horen, nieuwe cd zal volgend jaar wel ergens komen. ......Evilterrestrial.................................. |
|
jullie worden wel met de cd bruter... |
|
quote: Wie weet komt die promo me ooit onder de neus, en anders probeer ik wel wat van de nieuwe plaat volgend jaar! |
|
quote: Of kom zaterdag in Lottum kijken( met Incantation) ,spelen we ook un nieuw nummer. ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: je snapt toch wel dat dat vrouwelijke t-shirtjes zijn, toch (even voor de zekerheid) |
|
Mangled heerst de pannen van het dak en ik heb er zin in zaterdag! LET'S GET MANGLED!! |
|
GOREJU!!!!!!!!!! |
|
quote: en zo is dat! |
|
HAIL TO THE WILLEM THE EVIL MANGLER!!! Greetzzz, CC-Ronster ps: hoe was Zwitserland?? Tjecho = wacko!!! echt vette knepper!! |
|
quote: Ahhh... Lottum ja Waar de hel ligt dat? quote: Gegegege... Natuurlijk wist ik dat wel! Zijn die van Severe Torture echt zo koel? Hoe zien ze eruit en waar kan ik ze voor hoeveel bestellen. Pfoei wat een vragen... Tis trouwens voor mijn vriendin en niet voor mij Wat is Goreju nou weer? |
|
quote: E-mail Shredhed om te checken of 'ie nog een slaapplaats+fiets voor je heeft. Lottum is een GAT. Kijk eerst op www.canix.nl, daar hebben ze een plattegrondje. Of beter: schrijf hun postcode op, daarna surf je naar www.andes.nl en tik je daar de postcode in om beter te zien waar het ligt. Schrik niet. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 29-08-2002 16:16] |
|
Wat bezielt een band als Incantation nou om DAAAAR te gaan spelen? |
|
In Lottum wonen de mooiste vrouwen van Limburg |
|
quote: He Ronster ook hier!!! Zwitserland was echt te gek, midden in de Alpen spelen Hoe verging ut de Rocco in CZ geen bassisten met bloemkolen deze keer ?hehehe ......Evilterrestrial.................................. |
|
quote: Wordt al de 2e keer dat ze daar spelen by the way....dus... ......Evilterrestrial.................................. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |