|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Zit een kale bij en die vind ik lekkerder....... |
|
quote: Ik heb em al gehoord en hij is |
|
ik ben er ook zeer over te spreken. vooral de zang is veel beter!! niks geen grunts meer, alleen maar 'schreeuw'. ook de uitstapjes naar grind en andere death metal doet de variatie goed. |
|
Kreeg net te horen dat Wim niet meer bij Mangled speelt....zonde want hij paste naar mijn mening goed bij de band. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik ben ook benieuwd wat ze in de toekomst gaan doen. |
|
Vreemd, harold en peppij gisteren gezien en die vertelden er niks van. Ben benieuwd in ieder geval. |
|
Wederom een nieuwe sample van de nieuwe schijf! Is dit godverdomme bruut of wat? http://www.deepsend.com/mp3/Mangled.mp3 |
|
Is er al wat bekend mbt een nieuwe bassist? |
|
yep, collision bassist boris is de nieuwe man. |
|
Ik heb de schijf van de week gekregen en ik moet zeggen dat het een erg vette plaat is geworden Typisch Mangled, maar wel weer een flinke stap vooruit. Nieuwe zangstijl van inmiddels gekortwiekte Peppie is ook erg gaaf! |
|
Inderdaaad een lekkere plaat |
|
Hey Shreddie! Je eerste post onder een nieuwe naam! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, en nu heb ik het laatste uur zoveel gepost dat ik geen reet meer te melden heb (moest er nog een paar voor die 10000 hehe). |
|
Yep. Ik draai nu "Most Painful Ways", en denk "godsamme, wat is dit toch fokking VET !!!!!! Moest ik even kwijt. lampje |
|
Inderdaad vette ploat!!!! |
|
Mangled heerscht, ik ga die plaat ook weer eens afstoffen! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |