|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ...Thanks for that mental picture Zenial |
|
Ik ben 14 en krijg 5€ per week, soms iets meer. Maar als ik m'n raport heb gekregen, krijg ik er veel geld voor (naar mijn mening), namelijk 50 - 100€ :| Maar veel vrienden zeggen wel is dat ik verwend ben, omdat ik van alles op m'n kleine kamertje van 2 bij 5 heb staan. (tv/video combi, pc, 2 stereo gevallen, spelconsole enz) Ik heb dus niks te klagen. |
|
ik kreeg altijd amper zakgeld...toen ik 14 was kreeg ik 75 gulden in de drie maanden, dit heb ik volgehouden toen ik 16 was. op mijn 16'de begon ik in een supermarkt te werken, ik begon in de zomer vakantie..(eerste loon meteen 356 gulden!) toen hadden mijn ouders zoiets van..je krijgt geen zakgeld meer. ik ben nu 19 en werk nog steeds in dezelfde supermarkt en krijg studie financiering, das ongeveer 400 tot 500 euro in de maand in totaal, tis gewoon een kwestie van willen werken. |
|
Ik kreeg niks meer vanaf m'n zeventien / achtien.. Heb altijd weekendwerk gedaan vanaf m'n zestien.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Mijn kamer is 2 bij 3....... En zit natuurlijk stampvol met cd's/lp's en dergelijke, tv aan den muur, |
|
mijn kamer is eeeuh 5 bij 7 ofzo, + nog een balkon My madness, my sadness |
|
Hier ging het over zakgeld... on topic graag |
|
Ik krijg 5 euro in de week dus ik mag niet klagen voor iemand van 13 Metal heerst |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |