|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Maar ik snap niet hoe je die lijn kunt volgen? Voor mij is Vulcano toch eerder een stap terug dan een stap vooruit. Ik vind het niet echt een logisch vervolg. |
|
quote: Ik vind dat nogal moeilijk om uit te leggen.Door ernaar te luisteren vind ik dit een logische stap verder(misschien niet alleen muzikaal maar het geheel eigenlijk). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik denk dat ik het met Smirre eens ben hier, ik zie geen echt verband tussen Vulcano en Rebel Extravaganza (duidelijk betere schijf dan Vulcano, althans, vind ik). Maar ik moet er meteen bij zetten/zeggen dat ik Vulcano echt nog niet zo goed ken! |
|
Heb Volcano al heeeeeeel veel geluisterd.Ben het wel met jullie eens dat de vorige cd beter is (maar ik had het hierboven ergens niet over welke cd beter/slechter is maar over het feit dat er een consequente lijn zit in de muziek). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ben nu het eerste liedje van die volcano (wat een titel, zeg ) aan het downen, ben benieuwd. Oud Vuil. |
|
nou, dat viel reuze mee, zeg. best lekker nummer, ik bespeurde zelfs een stukje van de echt ouwe satyricon te horen, zeg maar die voor nemesis devina. ben titel ff kwijt. Oud Vuil. |
|
Duistere Middeleeuwse Tijden Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: tenk joe Oud Vuil. |
|
HEUY!!!! Nemesis Divina blijft voor mij de beste Satyricon album allertijde. Vulcano vind ik ook een zeer goed album en heb hem dan ook al heel vaak geluisterd en word bij iedere luisterbeurt beter! Deze cd komt bij mij in ieder geval in de top 5 van 2002! |
|
Ik ben van mening dat "the Shadowthrone" het mooiste album is. Zeker de eerste twee nummers. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: ah, die bedoelde ik gisteren eigenlijk ook. vooral die zang is erg goed op dit album. Oud Vuil. |
|
Oude Satyricon is bruut !! Nieuwe Satyricon (na Nemesis D.) is mij een beetje teveel industrial(geluid). Maar de muziek op zich is en blijft vet. Dus Volcano voor mij zeker niet de beste... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: hahhah, cool icon. Oud Vuil. |
|
quote: Is eens weer wat anders... Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer |
|
quote: Dat kan heel goed kloppen want dat (The Shadowthrone) is het album voor Nemesis Divina. Duistere Middeleeuwse tijden is hun eerste echte album. Persoonlijk vind ik dat de drie eerste albums allemaal wel iets hebben. |
|
Volcano!!! erg gave CD, kan net niet tippen aan Rebel maar erg gaaf!!! |
|
waarom noemt niemand het dat satyricon nu bij sony zit (net als COF en Brittttttney S.) en om die rede een impalement verdiend |
|
HEUY!!!! Playstation 2 zit ook bij Sony.....en ps2-en is een mooie sport om bij te drinken |
|
quote: |
|
Satyricon zit bij Capitol, en ik vat niet waarom ze dan eeneens slechte muziek zouden maken? oja.. het is vOlcano, let daar effe op Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: ik hoorde dat ze geswitcht waren, maar ik zit niet in satyricon en werk niet voor sony, ik hoor gewoon eens wat hier en daar |
|
Zolang ze muziek maken waar ze zelf achter staan maakt het niet uit bij welk label ze zitten.Het gaat nog altijd om de MUZIEK Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
maar toch......... met brittney |
|
quote: Capitol is een deel van EMI records waar al deze artiesten bij zitten, ook gelinked aan bv. Virgin records en daar wordt toch erg veel "andere" muziek uitgebracht. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |