|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wel! Ik wil trouwens wel een split CD met haar opnemen: Britney VS Bolthorn Geweldig!!! |
|
quote: zie het is als een vrius.......... |
|
quote: Maar mijn vrouw je weet toch dat ik Britney Spears fan ben |
|
Het interesseert me geen rotte zak waar ze bij zitten, zolang ze goede muziek blijven maken is dat dik in orde! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
HEUY!!!! idd, het gaat om de muziek....en de beste muzikanten maken muziek waar ze zelf achter staan en niet wat het gros van de bevolking zogenaamd wilt horen.... |
|
ach ja midevil times blijft toch de beste cd |
|
whahahahaha ik VIND dat juist satyricon bewust met muziek bezig is en zich niet laat beinvloeden door welke vorm van schijnbare geschreven en/of ongeschreven wetten dan ook. en bovendien vind ik volcano meer evil en duister overkomen dan menig ander "blackmetal" gerammel. the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
Jeezus, wat is al dat gezeik op Satyricon in eens. Net als op Emperor en Dimmu Borgir en Immortal. Laat hangen, Satyricon zal altijd buiten de boot vallen als het om "Echte Blackmetal" gaat... Maar dat maakt het niet minder goed. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Begin jij weer te zeiken over "echte black metal" dat echte flauwe kul is. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
wwwwwwwwhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa daar gaan we weer, geweldig dit the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Nee, true black metal of geen black metal. Geen discussie mogelijk. |
|
Al dat true gezever kan mij gestolen worden. Ik vind MUZIEK goed die bij mij bepaalde gevoelens beantwoorden, hoe je dat wilt noemen interesseert me niet, laat staat een zogezegd "true bepaald genre" B E L A C H E L I J K!!!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
zo! die zit! the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote:Je leest niet goed. Er was geen discussie mogelijk. Je moet true black metal luisteren, anders mag je jezelf geen black metal fan noemen. Logisch toch? |
|
quote: Ik lees goed, jij begrijpt niet goed: HET INTERESSEERT ME GEEN BAL!!!!!!!!!!! Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:Honger ofzo? Je blijft maar happen. |
|
slotje |
|
ik vind die cd wel goed maar zeker niet hun beste, hun beste is en blijft Nemesis Devina, die cd zit vol sfeer, afwisseling, heerlijk gewoon, Nemesis Devina is gewoon DE plaat van hen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hun beste werk ooit Shadowthrone. |
|
Heer Krieg duikt oude topics op, goed, want ze gaan over metal Ik vind dat Volcano zeker in aanmerking komt voor "beste Satyricon cd". Vooral het laatste nummer 'Black Lava' is erg heerschend. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja inderdaad, ik vind het nogal debiel om een band kut te vinden alleen omdat ze bij een label als sony zitten. No meat is sweater |
|
Ik vind Dark Medieval Times hun beste werk en dan vooral het titelnummer en "Walk the path of sorrow" Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: nuut, Dark Medieval Times! quote: Inderdaad!!!!! Ik vind Volcano wel de beste van hun sinds een lange tijd trouwens... [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 13-04-2003 21:09] Zenial |
|
Volcano heerscht!!!! Net zoals de rest. Zo. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |