|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: The Haunted Death metal mwehehehe kom nou toch....dat is het nog nooit geweest. in februari te bewonderen, maar helaas niet in Nijmegen.... |
|
ik bedoelde het eigenlijk sowieso meer in het algemeen. Dat het leek of drie jaar terug iedereen overal iets van death in probeerde te vinden, en dat dat nu (weer) met thrash zo is. Maar misschien dat dat zo lijkt omdat ik dat dan toevallig vaak langs heb horen komen. niet bepaald objectief ofzo. Misschien is het wel plaats gebonden ps. The Haunted met HateSphere en Mastodon in Arnhem vorig jaar, dat was VET [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 13-09-2004 16:49] |
|
quote: yep, dat was fun! |
|
maarre jij weet waar ze komen? |
|
waarschijnlijk wel |
|
kun jij me best verklappen, anders hoor ik het wel via de willemeen |
|
wil wel, maar is nog niet bevestigd.... |
|
ben er wel uit denk ik na 4x luisteren, het is hun beste werk.... |
|
Ja verdomme dit klinkt echt super! NO COMPRIMISE!!!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: dat belooft dus veel goeds (ook al moet ik wel eerlijk bekennen dat ik de "oudere" thrashbands toch iets meer waardeer, mogelijk deels door nostalgische redenen). |
|
quote: wees bereid om vaker te luisteren, het valt niet te vergelijken met 'oude' thrash, maar als je het debuut kon waarderen dan hoor je hier eindelijk het vervolg. Dit is 'moderne' thrash....niet onbegrenst bikkelhard...vind ik wel wat hebben. Mijn mening wijkt overigens nogal eens af van de gemiddelde |
|
quote: ik vind het debuut heel goed evenals de derde album.ik verheug me dan dus ook op deze nieuweling. maar je hebt gelijk , het is gewoon anders als de oude thrash. die dagen komen nooit meer terug (kom op je wilt toch niet zeggen dat je geen kippevel krijgt als je het begin van "Darkness descends" hoort en weet wat voor bruut geweld er dan opvolgt??) |
|
quote: ben een groot liefhebber van 80's thrash, maar dit valt niet te vergelijken en doe ik dus ook niet.... |
|
quote: zo rond sinteklaas....? |
|
quote: nee, in februari... ik weet waar je op doelt |
|
Ik heb de nieuwe sinds vandaag. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik zeg het niet vaak, maar Revolver is een heersch plaat! Hij wordt met iedere luisterbeurt beter....knap gedaan. |
|
The Haunted komt voor 2 shows naar Nederland, inderdaad in Februari. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:waar spelen ze dan? |
|
Ook maar eens the Haunted gaan luisteren, was toch wel benieuwd wat er van At the Gates in terug te horen was. Op dit moment heb ik "Made Me Do It" achter de kiezen, en die klintk iig erg vet. Alleen bespeur ik nog niet echt veel variatie tussen de nummers. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Gadver, wat is "Revolver" een ontieglijke kut-cd zeg. Ik zet de vorige nog maar eens snel op. |
|
hmm, ik vind tot nu toe "the Haunted" en "rEVOLVEr" tegenvalleen t.o.v. "One Kill Wonder" en "Made Me Do It" Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
One Kill Wondr heerscht iig de pannen ja ... Made Me Do It is ook errug goe |
|
quote: ik ga denk ik ook voor OKW, ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |