|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
nieuwe nog niet gehoord .... wat ist grote vershcil met OKW? |
|
quote: andere zanger Zoals Spirit in Black zegt: rEVOLVEr en het debuut is de ene kant van the Haunted, en OKW en MMDI zijn de andere kant. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Maar Revolver lijkt toch weing op het debuut (op de zang na; deze zanger is wel heel goed)? Het debuut was snel en furieus terwijl deze nieuwe veel tammer klinkt. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 13-10-2004 19:47] |
|
quote: De nieuwe is wel tammer, maar heeft eenzelfde "vibe". Maar mijn idee dan, en ik ben past vandaag actief aan het luisteren Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:bij mij is het juist andersom |
|
quote: dat kan natuurlijk quote: Revolver heeft idd dezelfde vibe, venijnigheid en felheid, meer met de tanden bloot metal. En dat hoeft van mij niet op volle snelheid te gebeuren, hoe langzamer hoe meer dreiging...de kunst van het weglaten. Maar hey, als je em niet goed vind dan is dat toch zo....heb ik geen problemen mee. |
|
Ik dacht eerst dat het wel meeviel met de zwart/wit heid van de meningen over deze band, maar hehe, echt gaaf dat iedereen die the Haunted tof vindt óf de 1e en 4e gaaf vindt, of de 2e en 3e Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: ik vind ze allemaal wel gaaf, maar ik heb mijn voorkeuren......dat heb je bij iedere band. Bij deze wordt heel duidelijk het verschil gemaakt door de verschillende zangers en hun muzikale inbreng daarbij... |
|
Daar sluit de zwart witte hoes van rEVOLVEr mooi op aan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Die is niet mooi.... |
|
quote: Klopt toch niet 100 % want ik vind de 1e en de 3e het beste. |
|
Ik had ergens gelezen dat The Haunted naar Nederland komt, maar ik kan er nergens meer wat over vinden. Komen ze nog? |
|
tour is gecancelled.. |
|
quote: |
|
Fijn hoor, dat mojo metalbands doet What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote:best kut dan |
|
rEVOLVEr herontdekt, toch lekker rockend plaatje signature |
|
Gisteren is hun nieuwe cd The Dead Eye uitgelekt Ik denk zeg het maar ff. Hij is in iedergeval uber strak ! |
|
Heb 'm al weer gedelete. nieuwe lijdt aan een soort Black Album/Load ziekte. swingende B-riffjes en twijfelzang. Paar nummers waar het gaspedaal nog 'ouderwetsch'wordt ingedrukt, maar niet genoeg om de plaat te redden. |
|
Te koop: T-shirt The Haunted zwart XL € 10,- Geïnteresseerd ? Mail naar: danny [at] putrescent [dot] nl www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
Hoe meer ik die laatste plaat beluister, hoe beter ik 'em vind. In het begin sprak de plaat me totaal niet aan, maar nu ligt ie bijna dagelijks op. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Ik herken de hele band niet meer terug. Hebben ze misschien met opzet een verkeerd album van een andere band onder de naam The Haunted laten lekken? edit: Na revolver heb ik de band niet meer gevolgd eigenlijk, dat album vond ik ook al behoorlijk minder. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 16-03-2011 17:57] |
|
quote: Hehe, 't is inderdaad even wennen. Maar ik trek het wel. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
En? Hoe vinden we het? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |