|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
De beatles heerschen! wij hebben hier thuis alle platen + alle cd's van ze!!! (mijn vader is ook en groot fan, alleen mijn moeder vind het een beetje dubbelop en wil die platen verpatsen, alleen dat mag nog niet van mijn vader en bla bla bal ) Ik kan tegenwoordig de helft van ze mee zingen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: heh...het valt me al vreselijk mee van jou dat je niets over mijn christenlijk geloof hebt geantwoord bij cu2 Wij worden nog echte vriendjes Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Piss off! en de beatles ook. |
|
quote: nog effe geduld... dan zijn ze ALLEMAAL dood. |
|
quote: haha heb je gelijk in Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ook offtopic: werk meestal snachts dus dat zit er een beetje in vastgeroest ook tijdens je vakantie My madness, my sadness |
|
Kevers moeten dood. Ik haat die beesten. |
|
niet mijn muziek, maar ze zijn een legende. dus ik heb respect voor ze. ik ga ze niet afzeiken zoals popmuziek van tegenwoordig |
|
quote: ze zijn een legende DUS niet afzeiken? |
|
quote: lieveheersbeestjes zijn erg nuttig en verdelgen veel bladluizen |
|
quote: ja, een beetje respect....toch |
|
quote: Nee. |
|
quote: De leden zelf gaan misschien wel dood, maar hun muziek zal voortleven, voor eeuwig en eeuwig! Je zal er je hele leven naar moeten luisteren! Mwuhahahahaha!!! (ben je al bang?) Zenial |
|
Ik vind de Beatles een stelletje ranzige apen. Mijn nekharen gaan overeind staan als ik ze hoor of zie. En wat ik helemaal irritant vind is dat mensen me aankijken alsof de wereld vergaat als ik dat soort dingen zeg ! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
vind ze wel oke, maar laten we eerlijk wezen erg bijzonder is het allemaal niet. Al schijnt dat volgens velen juist weer de kracht van die mietjes None of us are saints - Albert Fish |
|
ja man ! mietjes !! You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
The beatles Ik ga voor Revolution, word ik errug vrolijk van Maar ze hebben ook een paar nummers die ik echt vre-se-lijk vind...Lucy in the sky with diamonds..... To all who pass that they may see, rock 'n roll is a part of me |
|
Ze hebben een aantal hele goeie nummers, maar ook hoop hele slechte.. ik luister de leuke zo af en toe, maar verder kunnen ze me niet echt boeien |
|
ik heb de opkomst van de beatles,half meegemaakt door mijn broers.maar ik vind de rolling stones beter,mijn broers ook.de beatles waren van die nette jongetjes met zoet zappige muziek.daartegen de stones het tegen overgestelde waren.en de stones bestaan nog steeds welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
het WHITE ALBUM is zeker het aanhoren waard met name kant 3 en 4 , lekkere wacko stereoeffecten en spacy geluiden |
|
yeah, beatles rock and roll the shadow of the wickerman is rising up again |
|
voor de fans: nu is er een tekenfilm van op tv.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Zender? |
|
quote: Nederland 1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |